Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Yksin kotona ja mä just vahingossa koko keittiön!

Vierailija
10.04.2020 |

Eli oon yksin kotona, mies on töissä ja vaikka yritin soittaa sille niin sen kännykkä on kiinni! Aioin tehdä ruokaa ja kaikki kävi nin nopeasti mutta mä taisin just vahingossa koko keittiön? Näyttää pahalta, kenelle pitää soittaa tässä tilanteessa?? Ei oo käynyt ikinä ennen ja just nyt piti!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jengi ollut selkeesti liian kauan eristyksissä...

Niinpä, vaikka vahingossa koko kylppäri.

Vierailija
42/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi kerran vähän samoin. Yritin ensin, mutta ei se kelvannut. Sitten kuulin kaukaa ja kyllä tuli vilpoisempi heti. Ei se kaikilla kuitenkaan mustu. On hyviä keinoja sikurista teräsharjaan.

Suku on tiennyt,ja pyysin kahville.

Tää on kyllä totta. Tuulessa kun menee värit oikein niin siinä ei oikein tiedä mitä tekisi. Joskus sen voi ottaa ja välillä menee vaan ihan matalaksi.

Näin mä sen kuvittelisin ellei metsissä olisi niin kovaäänisiä puita.

😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jäänyt paskoa sana pois välistä.

Vierailija
44/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran vahingossa ihan koko liesi. Mies avasi nopeasti kaapin oven ja kirosi, itse en ensin edes tajunnut, että jotain oli tapahtunut. Omavastuu oli satasen. Eli kyllä se siitä ap. Soitat vaan vakuutusyhtiöön.

Vierailija
45/45 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vahingossa koko autotallin. Ja nyt itken silmät päästäni täällä.

Eli tätä käy useamminkin? Itselläkin on itku nyt lähellä, keittiö näyttää aika pahalta ja en tiedä miten selitän tän miehelle kun se tulee kotiin. Tuliko teillä ainakin vakuutus vastaan, ja miten selititte asian raportissa?

Nyt ei alkanut pääsiäinen hyvin :(

- ap

Älä huoli. Meillä vakuutus korvasi kaiken. Mies haki korvauksen ja laittoi syyksi "koska vaimo". Vakuutusyhtiö korvasi meille 200.000, koska vaimo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän