G. Kaunein K:lla alkava tytön nimi?
Karoliinan pikkusiskolle hakusessa nimi. Miehellä pakkomielle siitä, että kaikkien lasten nimien alettava samalla kirjaimella (heidän suvussaan on tuo tapana..)
Olen miettinyt näitä: Kaisa, Kaisla, Katariina, Kiira
Kaikki ihan nättejä, mutta toisaalta mikään noista ei varsinaisesti kolahda, siis ole yli muiden.
Joten nyt äänestys pystyyn, mikä kaikista koolla alkavista on se kaunein? Jospa sieltä sitten löytys meidän tytölle se sopivin nimi :D
Kommentit (35)
Myös Karla kuulostaa kivalle, mutta Karoliina ja Katriina olisivat samantapaisia kauniita nimiä!
Ap:n viestin vaihtoehdoista Katariina paras, mutta mielestäni liian samanlainen Karoliinan kanssa.
Onko nämä liian vieraita:
Kirsikka
Krista
Keesia
Kastanja
Klaudia
Ksenia
Kasandra
Meidän perheestä löytyy tehomimmit Laura, Kia ja Kiira
Kaarina, Katriina, Kaisu, Kerttu, Katjuska
Helppo nimi, eikä kukaan ainakaan mulle ole keksinyt yhtään haukkumanimeä
tai joku muu K:lla alkava nimi + toinen nimi yhteen
Katinka
Kielo
Mielestäni kauniita K-nimiä
Itseni ikäiseen (29v.) Kristaan en ole koskaan vielä törmännyt!
Kaisa on todella kaunis nimi, se on yksinkertainen ja sointuva.
Musta on hankalaa kun ihmiset antavat liian samanlaisia nimiä sisaruksille tyyliin Samu ja Saku tai Eetu ja Eelis. En meinaa ikinä muistaa miten ne taas menivätkään, mikä on vähän noloa.
Mä tykkään Kaarinasta.
naisellinen ja jollain tapaa ylväs nimi.
Kateriina on mielestäni kaunis nimi, enkä miellä sitä mitenkään venäläiseksi nimeksi. Esim. nimen etuosa Kate on varsin käytetty vallan muualla kuin venäjällä. Outo asenne sinulla=(
T: 60
Nimi olisi persoonallinen. Tuskin kovin montaa Katia nimetään vuodessa nykyään. Helppo ja kaunis nimi.
Jos näistä pitää valita niin Kaisla on kaunis nimi.