Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei iltalehti voi jo tuomita Ville Rantaa kykenemättömäksi pilapiirroshommiin ja anna monoa hänelle?

Vierailija
10.04.2020 |

Vai onko hänet palkattu pelkästään ärsyttämään lukijoita olemattomilla lahjoillaan?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen vitsit on kuulemma älykkäitä ja tollot ei ymmärrä. No me juntit tykätään silti yhä enemmän Kari Suomalaisesta, Markku Mäkelästä, Titusta ym. Ne vitsit on väkisin väännettyjä ja tylsiä. Eikä piirrostyylissäkään ole sellaista persoonalisuutta kuin Karilla tai Markku Mäkelällä.

Vierailija
2/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ruokit sitä kun menet kommentoimaan ja lisäämään näkyvyyttä. Ilman sinua en edes tietäisi kuka kyseinen piirtäjä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP onkin Ville itse?

Vierailija
4/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä AP onkin Ville itse?

Totta, en oo koskaan ajatellut asiaa näin! Hänhän aina on hyvin voimakkaasti sitä mieltä, että kaikki, jotka tunnustavat pitävänsä Ville Rannan piirroksista, ovat Ville Ranta. Mutta ehkä tämä onkin toisinpäin?

Vierailija
5/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sen vitsit on kuulemma älykkäitä ja tollot ei ymmärrä. No me juntit tykätään silti yhä enemmän Kari Suomalaisesta, Markku Mäkelästä, Titusta ym. Ne vitsit on väkisin väännettyjä ja tylsiä. Eikä piirrostyylissäkään ole sellaista persoonalisuutta kuin Karilla tai Markku Mäkelällä.

Se on tosiaan se ns. suvaítsevainen huumori sellaista, ettei siinä useinkaan ole mitään hauskaa. Ovat jonkinasteisia epäihmisiä. Ap

😂 eli ihmisarvon toisilta riistävä ap ei taas ihan tajunnut pilkkaa, joka kohdistui juuri hänen viiteryhmäänsä.

Ville Ranta on hieno ihminen. Sinä olet jotain ihan muuta, mutta ihmisyyttäsi en kiistä koska tasollesi on mahdoton vajota.

Vierailija
6/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltava jotenkin tukityöllistetty, ei osaa piirtää edes.

Vierailija
7/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon pääsiäsaiheisen pilapiirroksen ja ihan hauskahan se oli.

En ymmärrä mikä isis-jengi taas täällä palstalla velloo haluten kieltää kaiken. Suomessa on sananvapaus.

Vierailija
8/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs persuilla menee tunteisiin :D

Vierailija
9/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden kiintiöity vihervasemmistolainen mielipidevaikuttaja.

Rehellisyyden nimissä vapaassa yhteiskunnassa heilläkin on oltava mahdollisuus sanoa sanottavansa.

Vierailija
10/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että kyseessä on nerokas parodia, jossa kettuillaan nyky-yhteiskunnalle, jossa toistaitoiset tyypit pääsevät isoihin duuneihin

Vierailija
11/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun katsantokannassani hyvä pilapiirtäjä ei profiloidu noin vahvasti mihinkään aatesuuntaukseen. Nyt selkeästi vihervasemmistolaiset säästyvät "pilapiirrosivalta". Tai jos he joskus sattuvat olemaankin kohteena, se on muita ymmärtävämmässä valossa ja softimmasti - silkkihansikkain - tehtyä pilapiirtelyä.

Ei hyvä!

Vierailija
12/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pääsiäis- ym. koronapiirrokset ovat kyllä oivaltavia.

Ville on hyvä :D

Vierailija
13/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun katsantokannassani hyvä pilapiirtäjä ei profiloidu noin vahvasti mihinkään aatesuuntaukseen. Nyt selkeästi vihervasemmistolaiset säästyvät "pilapiirrosivalta". Tai jos he joskus sattuvat olemaankin kohteena, se on muita ymmärtävämmässä valossa ja softimmasti - silkkihansikkain - tehtyä pilapiirtelyä.

Ei hyvä!

Ja taidekaan ei saisi olla liian kantaaottavaa. "Akka ja kissa", se on hyvä. Miksi pitäisi olla muuta?

Vierailija
14/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä!

Millä tavalla hän tuon ym. pilapiirroksen perusteella "profiloituu aatesuuntaukseen"?

Eikö hän siinä päinvastoin pilkkaa nykyisen hallituksen virkamiehiä?

Vierailija
15/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä!

...tai näin ne asiat koetaan.

Vierailija
16/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä!

Ja taidekaan ei saisi olla liian kantaaottavaa. "Akka ja kissa", se on hyvä. Miksi pitäisi olla muuta?

Akkaa ja kissaahan pidetään aika kantaaottavana työnä ;)

Vierailija
17/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, vihdoinkin joku uskaltaa sanoa tämän ääneen! Kohta tämäkin ketju varmaan poistuu! Itse luen vain Ulla Appelsiinia!

Vierailija
18/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä!

Akka ja kissahan oli hyvinkin kantaaottava aikoinaan.

Vierailija
19/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Epäilin tyyppiä jo silloin kun hänet esiteltiin suurella haloolla.

Vierailija
20/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, vihdoinkin joku uskaltaa sanoa tämän ääneen! Kohta tämäkin ketju varmaan poistuu! Itse luen vain Ulla Appelsiinia!

Ap sanoo tämän "ääneen" aika usein. Minkä koet estäneen sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan