Tapailemani mies toivoi syntymäpäivälahjakseen uutta "Haisulin juoksubisset"-mukia ja nyt meni koko miehestä maku!
Ei kissanviikset sentään miten juntti ja typerä nimitys :O Olin pitänyt miestä fiksuna!
En edes tajunnut heti mistä ihmeen mukista on kyse, vai pilaileeko mies kanssani. Sehän on siis se Muumimuki jossa Haisuli varastaa Muumimamman vaapukkamehut.
Kommentit (24)
Mä voin ottaa sen miehen jos sulle ei kelpaa. En nimittäin tiennyt tuota nimitystä mutta nyt tiedän ja tykkään. Uusi lempimukini!
Mutta sehän on juoksukaljat :D Samaa sarjaa kuin legendaarinen Nipsu pas""lla.
No ehkä on sitten parempi että annat miehen mennä ja etsiä vähän rennompaa ja huumorintajuisempaa seuraa. Sinä voit etsiä itsellesi vaikka jonkun Paavo Väyrysen kaltaisen tosikon.
Vedä nyt sitä nutturaa vielä vähän tiukemmalle ja jatka trollausta. Minä juon kaljaa. Ihan rahalla maksettua kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on juoksukaljat :D Samaa sarjaa kuin legendaarinen Nipsu pas""lla.
MIKÄ XD
Kertokaa pliis mikä toi Nipsu pskalla muki on? Pakko saada kokoelmaan Haisulin juoksubissejen viereen.
Kuulostaa hauskalta tai sitten itkettää. Ehkä voitte vielä etsiä paremmin sopivat kumppanit.
Mies on onnekas, jos pääsee tuollaisesta tosikosta. Oletko tosissasi? Tomppeli.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa pliis mikä toi Nipsu pskalla muki on? Pakko saada kokoelmaan Haisulin juoksubissejen viereen.
Ruskea Nipsumuki.
Laatumies, pidä tästä kiinni!