Rahapiirit haluavat sulkujen poistoja ja vapaata liikkumista
Raha kiertämään samoin kuin korona. Kuolleita ei lasketa, kun rahaa tulee taskuun!!!!
Kommentit (11)
Talousalojen ihmiset (KTM, merkonomit, merkantit, datanomit ) eivät välitä ihmisten turvallisuudesta tai terveydestä
Minulle sulku on yhdentekevä. Minulla on niin paljon omaisuutta, että pärjäisin tällä loppuelämäni, vaikken enää ikinä saisi mistään euroakaan lisää. Mutta miten köyhät ajattelivat pärjätä?
Varakas kirjoitti:
Minulle sulku on yhdentekevä. Minulla on niin paljon omaisuutta, että pärjäisin tällä loppuelämäni, vaikken enää ikinä saisi mistään euroakaan lisää. Mutta miten köyhät ajattelivat pärjätä?
Varmaan tulevat koputtelemaan oviasi ja ikkunoitasi.
Tuomiopäivän pasuuna kirjoitti:
Kannattaisi köyhienkin haluta samaa. Muuten voi käydä niin, että rahat eivät riitä köyhien nykyisiin tukiin.
Niinpä. eikä ainakaan kannata siten ottaa lisää elättejä rajojen takaa.
No huumepiirit sitä ainakin haluaa....
Vierailija kirjoitti:
Varakas kirjoitti:
Ensin koputellaan porvarilta taju pois ja sitten siivotaan vielä nurkat kiitokseksi.
- köyhä
Siinä saattaa köyhälläkin mieli muuttua, kun taikaseinä kuivuu. Mutta ilmeisesti se on parempi kuola nälkään kun pelätä jotain flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakas kirjoitti:
Ensin koputellaan porvarilta taju pois ja sitten siivotaan vielä nurkat kiitokseksi.
- köyhä
Kyllä Nokian nuoriso-ohjaaja sinutkin opettaa, usko pois.
Kannattaisi köyhienkin haluta samaa. Muuten voi käydä niin, että rahat eivät riitä köyhien nykyisiin tukiin.