Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus, jota mieheltä naisena toivon.

Vierailija
10.04.2020 |

On se, että hän jatkuvasti ilmaisee himonsa minua kohtaan. Koskee pyllyyn, koskee tissiin, suutelee kaulaa, ihailee ja himoitsee. On jatkuvasti valmis panemaan ja hoitaa sen itse aktiivisesti, vie ja minä vikisen. Ei inise mitään suuseksejä tai persepanoja, vaan panee miehekkäästi pilluun kyselemättä sen kummemmin.
Muuta ei oikeastaan tarvita, paitsi että ei pilaa vaikutelmaa haukkumalla mm. pukeutumisesta, kodinhoidosta, ruuanlaittotaidosta. Jos nainen ei tee ruokaa tai siivoa, niin mies hoitaa sen ulisematta ja mukisematta. Ihailee naistansa tilanteessa kuin tilanteessa, hänelle riittää että saa panna naistaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin surkeaa miehen näkökulmasta. 

Vierailija
2/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en mitään vikisevää akkamiestä haluaisikaan. Pitää olla tosimies :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkan vielä, että toki jatkuva tyydytettynä olo saa naisen hyvälle tuulelle ja myös pitämään miestään hyvänä monin tavoin. Mutta mies ei saa odottaa eikä varsinkaan vaatia mitään muuta kuin että pääsee naisensa iholle ja sisään

-ap

Vierailija
4/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä peiton alla?

Vierailija
5/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkan vielä, että toki jatkuva tyydytettynä olo saa naisen hyvälle tuulelle ja myös pitämään miestään hyvänä monin tavoin. Mutta mies ei saa odottaa eikä varsinkaan vaatia mitään muuta kuin että pääsee naisensa iholle ja sisään

-ap

Ja aina tälläkin palstalla toitotetaan, ettei nainen saa orgasmia pelkästään panemalla. 

Vierailija
6/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja aina tälläkin palstalla toitotetaan, ettei nainen saa orgasmia pelkästään panemalla. 

No jos ei saa, niin toivoo varmaan jotain muuta sit. Mutta nämä ovat MINUN toiveitani.

- ap

Vierailija
7/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeässä peiton alla?

Miksi? Miehen pitää ihailla mun vartaloa eikä makkarissa saa olla niin kylmä ettei ilman peittoa tarkene.

- ap

Vierailija
8/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ei riitä se, että saat panna? Mitä muuta parisuhteelta oikein haluat?

Vierailija
9/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika narsistisen kuuloinen akka olet. Parempi että pysyt siellä keittiössä ja miehesi hoitaa halunsa jossain muualla naisen kanssa, joka ottaa hänetkin huomioon. Win-win kaikille.

Vierailija
10/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi prinsessa, joka toivoo tulevansa juuri ihanan prinssinsä raiskaamaksi ja jota saa pyöritellä pikkusormensa ympäri kuten tahtoo. Aika outo suhde tavoitteena.

Miesten on hyvä tiedostaa, että juuri tämä on hyvin hyvin monien naisten tavoitteena. Ja muunlainen liitto tuottaa kiukkuisen ja seksihaluttoman naisen. 

Vierailija
11/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika narsistisen kuuloinen akka olet. Parempi että pysyt siellä keittiössä ja miehesi hoitaa halunsa jossain muualla naisen kanssa, joka ottaa hänetkin huomioon. Win-win kaikille.

Olet joko nainen tai sellainen "mies", jonka kanssa en suostuisikaan asumaan. Keittössä en ole tehnyt yhtään mitään kymmeneen vuoteen enkä aio ruvetakaan tekemään. Ja miksi ylipäänsä olisin sellaisen miehen kanssa, joka haluaa hoitaa halunsa jossain muualla? Haluan että mieheni jumaloi minua.

Vierailija
12/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi prinsessa, joka toivoo tulevansa juuri ihanan prinssinsä raiskaamaksi ja jota saa pyöritellä pikkusormensa ympäri kuten tahtoo. Aika outo suhde tavoitteena.

Miesten on hyvä tiedostaa, että juuri tämä on hyvin hyvin monien naisten tavoitteena. Ja muunlainen liitto tuottaa kiukkuisen ja seksihaluttoman naisen. 

Niih. Sitä saa mitä tilaa. Jos haluaa iloisen naisen ja hyvää seksiä, niin sitten tuottaa sitä niin kuin nainen haluaa.

Vierailija
13/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen toive nimen omaan on se, että hän voi miehen himoa hyväksi käyttäen kääntää tämän päätä siihen suuntaan kun itse haluaa. Mitä muuta ideaa parisuhteessa miehen kanssa olisi?

Vierailija
14/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen toive nimen omaan on se, että hän voi miehen himoa hyväksi käyttäen kääntää tämän päätä siihen suuntaan kun itse haluaa. Mitä muuta ideaa parisuhteessa miehen kanssa olisi?

Miehen tehtävä on tiedostaa tämä toive ja toteuttaa se. Muuten hän ei kelpaa naiselle. Mies ei saa totella naista siksi että hän on nössö ja vietävissä. Muuten se on turn-off ja seksilakko. Miehen pitää tehdä "vahingossa" naisen tahdon mukaan oman himonsa sokaisemana. Se taas on miehekästä.

Vierailija
15/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä on tiedostaa tämä toive ja toteuttaa se. Muuten hän ei kelpaa naiselle. Mies ei saa totella naista siksi että hän on nössö ja vietävissä. Muuten se on turn-off ja seksilakko. Miehen pitää tehdä "vahingossa" naisen tahdon mukaan oman himonsa sokaisemana. Se taas on miehekästä.

Hyvin sanottu. Näin se vain menee. Ihmeesti on miehiä, jotka tappelee tuulimyllyjä vastaan.

Vierailija
16/17 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitå nainen siellä keittiössä tekisi? Odottaisi ettå mies tulisi jo kotiin laittamaan ruokaa koska naisella on nälkä?

Minå ainakin vietån mieluummi aikani olohuoneessa ja silloin kun muna on paikalla makuuhuoneessa.

Vierailija
17/17 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii oikein hyvin minulle. Minä leivon sun persettä ja tissejä. Pussaan kaulaa  ja vaikka mitä. Sovitaan, että minä teen kotihommat silloin kun sinä et tee ja laitan ruokaa myös. Tuo ehtosi, että saa panna ja kunnolla juuti silloin kun haluaa on se mitä olen aina halunnut. Koska tavataan?