Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä hyvästä ulkonäöstä on?

Vierailija
09.04.2020 |

Olisi mukava pohtia asiaa! Itse olen näin aikuisena saanut kuulla olevani nätti/kaunis ja niin edelleen. Kuitenkaan tästä ei ole ollut. juuri iloa sinänsä. Olen aika yksinäinen, sulkeutunut ja masentunutkin. Kun olen kertonut masennuksestani esimerkiksi työkaverille, vastaukseksi olen saanut "älä nyt, piristy, oothan sä niin nättikin". Kerram työpaikan juhlissa eräs henkilö sanoi jokaisesta jotain kivaa tyyliin ahkera, luotettava jne. Mulle hän sanoi, että olet niin kaunis. Tuntuu, et se luonne jää varjoon. Oikeasti olen kiltti, empaattinen, luotettava ja ahkera. Ihmiset ehkä pelkää lähestyä minua ja mun sanomisia ei kuunnella, ehkä juuri ulkonäön vuoksi. Onneksi minulla on mies ja muutama ystävä, jotka näkevät minut minuna, eivät pelkkänä kuorena. Aika usein kai muhun on ihastuttukkin ja se on aina jotenkin kiusallista.
Monille tulee yllätyksenä se, että minua on kiusattu esimerkiksi yläasteella. Silloin olin kaikille ruma, lihava ja kovasti kyseltiin, miksen meikkaa. Toisaalta kiusaaminen on opettanut minulle sen, että en itse juuri kommentoi mitään kenenkään ulkonäöstä ja kiinnitän ihmisissä huomiota enemmän käytöstapoihin ja siihen ylipäänsä, miten kohtelee muita. Pelkään myös, että ujouteni näyttäytyy muille ylimielisyytenä. Jotain plussia jos pitää keksiä, olen ajatellut et mainosmallin työt voisi olla mukavia. Pääsisi tutustumaan erilaisiin ihmisiin ja no, rahaahan siitä saisi.

Mitäs olette itse mieltä asiasta? Mitä hyötyä, haittaa? Saa toki jakaa myös omia kokemuksia.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omalla kohdallani huomannut siitä olevan mitään hyötyä, valitettavasti.

Vierailija
2/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa, kun itse lähestyt mielenkiintoisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kaupasta alennusta.

Vierailija
4/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilit pysyy ehjänä.

Vierailija
5/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se kauneus on niin kuin muutkin lahjat: sitä pitää osata käyttää. Maailma on täynnä eri tavoin lahjakkaita ihmisiä, jotka haaskaavat potentiaalinsa.

Vierailija
6/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää seuraa helpommin niin vakavaan kuin kevyempäänkin suhteeseen. Ainakin netissä ja Tinderissä ulkonäkö on se tärkein ominaisuus.

Vierailija
7/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan miehiä, jotka ei lihavia katsokkaan.

Vierailija
8/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä saanut naista ilman tätä ulkonäköä, olen aivan liian passiivinen luonteeltani. Pelkkää hyötyä on ollut hyvästä naamasta.

Vierailija
9/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei ole kokemusta siitä ”rumuudesta”. Kieltämättä on siitä ehkä ollut hyötyä siinä mielessä, vaikeuksista elämässä huolimatta, ei ole ikinä tarvinnut murehtia ulkonäköään.

Vierailija
10/59 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä saa huomioo, huomiolla voi tehdä rahaa.

Vierailija
11/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä saanut naista ilman tätä ulkonäköä, olen aivan liian passiivinen luonteeltani. Pelkkää hyötyä on ollut hyvästä naamasta.

No tää on kyllä totta, ihmiset uskaltaa lähestyä erilailla. Eriasia tietysti, jos olet äärimmäisen upea, sit ei välttämättä..

Vierailija
12/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katselee ja saan hämmästyttävän paljon anteeksi mitä käyttäytymiseen tulee. Eipä siinä juuri muuta. T: katseenkestävä mies

Vierailija
13/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus parantaa lisääntymismahdollisuuksia.

Sehän on evoluution yksi perustarkoituksia - vaikkei perimmiltään mitään "elämän tarkoitusta" sinänsä voidakaan osoittaa.

Vierailija
14/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen kokenut siitä olevan haittaa, valitettavasti.

Inhoan mm. sitä, että vaikka olen todella pätevä ammatissani, joudun tehdä paljon enemmän töitä osoittaakseni sen, koska muhun suhtaudutaan eri tavalla. Ja vanhemmat naiset tytöttelee, vaikka olen 40!! Vihaan perään tuijottelijoita ja huutelijoita. On ollut myös vainoaja, joka pahoinpiteli, piti vankina ym. Käsittämättömän paljon kuraa saanut. No, mulla on kyllä aivan ihana ja kiltti mies ja se nyt on ihanaa, että tykkää. Kyllä se on silti ihanampaa, että tykkää älykkyydestäni ja luonteestani vielä enemmän.

Vierailija
15/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee työhaastatteluun.

Vierailija
16/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaista on se, mitä on sen lisäksi. Jos on sen lisäksi hyvä koulussa ja menestyy harrastuksissaan ja supliikki pelaa, kaikki ovet ovat auki.

Vierailija
17/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän valinnanvaraa miehissä. Miehet tekevät aloitteita. Saa siis luultavasti parisuhteen helpommin, jos vain itse kiinnostuu.

Vierailija
18/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa töitä helposti, saa mielestänsä paritteluseuraa hyvin ja seurustelukumppaneita. Ei noita valttikortteja huomaa jos on tottunut, mutta jos olisitte rumia niin huomaisitte, miten paljon teidän on työskenneltävä noiden asioiden eteen muilla tavoilla.

Vierailija
19/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit pärjää työelämässä paremmin. Paremmat etenemismahdollisuudet ja parempi palkka. Miehillä jopa enemmän vaikuttaa ulkonäkö kuin naisilla. 

Vierailija
20/59 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun olisin kirjoittanut tota!

Minäkin kärsin kauneudesta, elämäni on niin huonolla pohjalla. Työkyvyttömyyseläkettä odottellessa masennuksen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi