Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
181/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan henkilökortin kuvassa ihan kauhean näköinen. Passi menettelee, mutta ehtii sekin kuulkaas tässä vanhentua....

Vierailija
182/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittauduin huolettomaan rock chic-tyyliin, pörrötin hiukset ja meikkasin silmät isoiksi ja mustiksi. Otin ilmeen, jolla kerroin että osaan tämän homman, en välitä tempuistasi kamera.

Passikuvassa pönöttää kehnon vahakabinetin kiiltelevänaamainen Jenni Haukio-nukke, jolla ei ole kulmakarvoja tai ylähuulta, silmät ovat pienet tihrut ja ilme on yhtä jäykkä kuin hiuslakkakypärä jota mulla ei ollut vielä kuvaamoon mennessä, vannon. Tää vanhenee syksyllä!

Aiempia: Itkettynyt versio mummostani (olin 30), herkän ja runollisen näköinen pakkotyöläinen Siperiasta (18).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt peitevoidetta kun menin viimeksi passikuvaan ja kamala miten sinertäviltä silmänympärykset näytti siinä valaistuksessa missä kuva otettiin. Passissa mustavalkoisena ei näytä ihan niin kamalalta. Mutta lisäksi mun nenä näyttää siinä kamalalta töpselikärsältä.

Vierailija
184/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti sarjamurhaaja joka suunnittelee seuraavan uhrin kimppuun käymistä...

Noin mieheni tuökitsi kuvani :D

Ja enkä siis ole mistään mt ongelmista kärsivä tarkistettu on enlä mitenkään friikin näköinrn normaali hoikka 30v nainen joka oli ennen kuvauksia nukkunut hyvin ja laittanut hienot vaatteet ja kevyen meikin ja syönytki hyvin.

Vierailija
185/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan henkilökortin kuvassa ihan kauhean näköinen. Passi menettelee, mutta ehtii sekin kuulkaas tässä vanhentua....

Meillä työpaikan korteissa kuvat oli ihan ihmeellisesti muokattu, iho blurrattu jne. Edellisellä kerralla taas oli oudon ylivalottuneita kuvia. Liekö syystäkin...

Vierailija
186/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän todella tympääntyneeltä. Suupielet alaspäin ja silmissä sellainen "voi v****u"-ilme. Pahinta on, että se taitaa olla mun perusilme...! Luonteeltaltani en ole tippaakaan tympääntynut enkä v-mäinen. 😄

Vierailija
187/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupaksi käymätön ylikypsä katunainen

Vierailija
188/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin salaperäistä seesteistä ilmettä, hiuksiinikin olin tyytyväinen peilin edessä.

Kuvassa pinnistelevä ilme kuin ummetuspotilaalla ja tukka kuin nuoltuna päätä myöten.

Vierailija
189/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 65-vuotias viinasta pöhöttynyt kiiltävänaamainen brittituristi kahden viikon Ibizan loman jälkeen. Oikeasti oli hellepäivä ja ensin piti saada passiin kuva alle 3kk lapsestani joka oli sylissä kuin veltto spagetti, mutta ”pidä vaan pystyssä ja kädet ei saa näkyä”, kun yritin edes jotenkin tukea vauvan niskaa. Hiki valui Miulla pitkin naamaa ja melkein voin nähdä omassa kuvassa ne karpalot otsalla. Lapsen kuva: kaulaton, leuaton lapsonen jonka kuvassa pääosan saa roikkuvat posket 😁

Vierailija
190/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli nyt pakko googlettaa aileen vuornos ja nauran taas ääneen. Kyllä, tarvitsemme oman yhdistyksen.

Vierailija
191/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuten Spede sanoi ei sen passikuvan tarkoitus ole olla taiteellisesti onnistunut.

Vierailija
192/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun katselen passikuvaani niin kirsikkana kakun päälle se on rajattu niin, että tulee vaikutelma alastomuudesta. Ei mulla edes mikään avokaulainen paita ollut silloin. Mitä ihmettä ne kuvaajat tekee noille!

Vahakabinetin Haukio

Vierailija
193/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Nauroin jopa ääneen joillekin kuvauksille kuvistaan.

Itse tykkään ottaa kuvia, vaan kuvattavana oleminen on kauheaa -se myös näkyy kuvissani! Olen aina vaivautuneen ja kärsivän näköinen jonkinlaisella pakotetulla pirteydellä eli tosi karseita kuvia tahtoo tulla. Kaikki passikuvat aikojen saatossa olleet aika kamalia, vaan kun aikaa on kulunut, niin nykyisin katselen niitä parikymppisenä otettuja kuvia ajatellen, etteivät nyt niin karmeita olleetkaan. Päätelkää siis siitä nykyisen passikuvan olemus ja edustavuus!!!

Terveisin Täti 43-vee

Vierailija
194/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassani näytin itse asiassa aika hyvältä, mitä nyt tukka oli vähän pörhöllään. Kiinan viisumissa näytinkin sitten siltä, että on alkanut metamfetamiini maistua, ja tukkakin näytti itse leikatulta. Pääsin silti maahan ja maasta pois.

Vierailija
195/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän Sipe Santapukilta passikuvassa, olen nainen.

Minä (nainen) näytän Isontalon Antilta siinä kuuluisassa kahlekuvassa missä on myös kaverinsa Rannanjärvi. 

Vierailija
196/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassani sataluvun hyvinsyöneeltä karjakolta, jonka silmistä paistaa tyhjyys ja toivoton tulevaisuus. Tukkakin säälittävä lättänä karvaliuhuke kuin olisin juuri lypsyhuivin vetäissyt pois päästäni.

Vierailija
197/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näyttää passikuvassa komeammalta mitä livenä :D Livenäkin komea mutta passikuvassa jotenkin miehekkäämmältä.

Vierailija
198/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin ottamassa passikuvat liikkeessä, jossa kuvaaja ohjailee koko ajan liikaa.

”Nosta nyt leukaa ja nyt katso tänne alaspäin. Siirrä sittenkin päätä hieman vasemmalle. Huulet vähän auki ja silmiin ystävällinen hymy. Nyt sitten vielä hieman lasket leukaa.”

Räps.

Tuloksena täysin pimahtaneen ja höhlän näköinen, suu toisesta pielestä koholla oleva järkky akka.

Olisi pitänyt olla tiukkana ja vaatia uusi kuva, ennenkuin se kuvaaja ennätti syöttämään tuon hirvityskuvan tiedoston poliisille.

Ehkä se valokuvaaja yrittää saada otettua mahdollisimman ruman valokuvan.  Ohjeet sen mukaan. Jos ottaa monta kuvaa, niin valitsee niistä rumimman.

Ohjeistaa sen mukaan, mikä menee hyväksytyksi poliisilaitoken ohjeitten mukaan, siellä on ne omat märäykset jotka pitää täyttyä.

Sillä ei ole väliä miltä näyttää niissä kuvissa, vaan että määräyket täyttävä kuva saadaan aikaan.

Vierailija
199/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös hekotan ääneen täällä yksinäni, ihan seinähullu siis - eli nyt sais mustakin just sopivan passikuvan... Eiku niin, mähän näytän aina tältä. Hiukset sekaisin, meikkaamisesta huolimatta väritön naama, kaikki mitä on päässä kaksi ovat täysin eri korkeuksilla: silmät, kulmakarvat, sieraimet, poskipäät, korvat... Järkyttävää. Epäilen että olisin ollut kaksonen, mutta olenkin kahdesta vauvasta yhteen liimattu sekasikiö. Varmasti pääni vasemmalla ja oikealla puolella on eri DNA. Se on ainut järkevä selitys!!

Vierailija
200/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans viimeisin passikuva sellainen että näytän 30 kiloa lihavemmalta ja 15 vuotta vanhemmalta. Normaalipainoinen olen siis oikeasti. ja ihan valokuvaamassa otatin kuvan. Kavereille päivittelin että miten oon vanhentunut ja lihonut, niin ne väitti etten kyllä oikeasti näytä siltä miltä se passikuva näyttää ettei mulla ole niin leveää naamaa. En tiedä miten se on mahdollista sitten että naama on leveämpi kuvassa kuin oikeasti.