Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1428)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaamon kuvat ovat aina olleet oudot, joten en ajatellut niiden olevan oikeasti noinkin huonoja. Juuri nyt ei ole uusia matkasuunnitelmia, mutta todennäköisesti tilaamme uudet passit itse otetuilla kuvilla ennen seuraavaa matkaa.
Olen aina ollut siinä uskossa, ettei itse otettuja kuvia kelpuuteta passikuviksi.
Kyllä ne kelpaa, MUTTA vain jos ne täyttävät vaatimukset. Se ei ole ihan että räps otanpa tässä selfien.
Vierailija kirjoitti:
Te, joiden itse ottamat kuvat on kelpuutettu passikuviksi, voisitteko antaa vinkkejä siitä, miten kuvat pitäisi ottaa ihan teknisessä mielessä? Antaisitteko siis tarkkoja käytännön neuvoja. Kiitos!
Googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorimpien keskellä päästä pullistuvat silmät... pieni hymynkareen yritys. Psykoottinen, hyiseen suonsilmään hukkunut sarjamurhaaja. Kives vaan kuvasta puuttui
Tarkoitin kyllä kirves. Lipsahti kives, sekin vielä. T. Pallinaama
Tämä oli niin hauska typon korjauksineen. Rupesin nauramaan ääneen ja meinasi pissikin tulla housuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, joiden itse ottamat kuvat on kelpuutettu passikuviksi, voisitteko antaa vinkkejä siitä, miten kuvat pitäisi ottaa ihan teknisessä mielessä? Antaisitteko siis tarkkoja käytännön neuvoja. Kiitos!
Googlaa.
Kotiolosuhteissa aika haastavaa, kun kuvassa ei saa olla voimakkaita varjoja, pitää olla täsmälleen suoraan edestä otettu ja mittasuhteet saada oikein. En todellakaan jaksa selittää koko prosessia, googlaa. Varaa muutama tunti aikaa.
Olin laittautunut kunnolla ja oikein laatumeikeillä. Olen ylipainoinen ja passikuvassa oikein korostuu kaksoisleuka niin että näyttää kuin minulla olisi ainakin 6 leukaa. Olisi pitänyt laittaa huivi kaulaan vaikka meikki ja tukka olikin kivasti.
Ihan järkky- näytän ihan sialta🐽🐽🐽
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkky- näytän ihan sialta🐽🐽🐽
Miten passikuva muka antaa todellisen kuvan kenestäkään? Tietysti jos se luetaan jollain metriikalla eikä silmämääräisesti, mutta muuten joutuu kyllä suoraan tarkistettavaksi etsintäkuulutettujen listalta.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣Haluaisin kyllä nähdä sen.
Kamala Harrisilta? No en näytä.
Passikuvassa näet, miltä näytät muiden silmissä. Selfie on käänteinen kuva. Olet passikuvassa oikean itsesi näköinen, kun kuva ei ole käänteinen, eikä kuvakulmilla valoilla tai poseeraamalla muuteta ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Passikuvassa näet, miltä näytät muiden silmissä. Selfie on käänteinen kuva. Olet passikuvassa oikean itsesi näköinen, kun kuva ei ole käänteinen, eikä kuvakulmilla valoilla tai poseeraamalla muuteta ulkonäköä.
Onhan siinä jotain filttereitä kun rypyt, pienimmät ihokarvat ja juonteet ei näy niin kuin peilistä näkyy.
Nykyään onkin muotia näyttää possulta=)
Nauratti, kun näin passikuvani. Kuva oli niin kamala, että en edes olisi halunnut katsoa sitä . Näytin joltain psykopaatilta, hullun kiilto silmissä, tihrusilmät ja ohuet liuruhiukset, vaikka oikeasti minulla on paksut hiukset. Tiukkapipoinen, häiriintynyt katse silmissä. En ole katsonut kuvaa passin saatuani. Enkä katso.
En voi uskoa että se oon muka minä tuossa kuvassa.. (ei passi vaan henkilökortti)
Pienet sians*lmät syvällä päässä, silmät kattoo kieroon, ihan mielettömän iso kaksoisleuka joka jotenkin oudosti pullottaa toiselta puolelta. Koko naama on vaan yksi iso ja leveä l*skikasa 🙄 Sellanen muodoton taikinanaama. Nenäki näyttää niinku se ois vinossa.
En kehtaa hakea postista ikinä edes mitään mun paketteja koska pitäs olla tuo kortti näytettävänä, mies hakee aina mun puolesta.
Ajokortissa näytän miljoona kertaa paremmalta. Noiden välillä on sellaset 16vuotta että onhan tässä ehtiny rumentua..
Ja siis mulla kyllä on kaksaria ja ylipainoa, mutta näytän peilissä oikeasti ihan ku joltain missiltä verrattuna tuohon kuvaan.
Michael Jacksonin pidätyskuvan blondiversio.
Minä laitoin hillityn meikin, kiharsin hiusten latvoja kihartimella ja peilistä katsoi mukava näköinen 50 v nainen. Passikuvassa olikin sitten Aileen Wuornos pidätyskuvassa. Ehkä olenkin sukua hänelle, niin suuri oli yhdennäköisyys.
Kun katson passikuvaani niin on kuin peiliin katsoisi. Ihan minulta näyttää, ois kyllä aika hassuu, jos minusta otettu kuva ei näyttäisi minulta. Olin kuvaa otettaessa ihan vain oma itseni, enkä edes yrittänyt mitään muuta ja hyvä tuli, kehtaan näyttää ja kehtaan tulla nähdyksi.
Nykyään on mahdollista ottaa hyvä passikuva. Kotona on kuitenkin harjoiteltava peilin edessä ilmettä. On hymyiltävä kunnolla. Sittenkin tulee kuva, josta heti näkee, että tuossa olisi ihan kaunis ihminen. Jos hän hymyilisi edes vähän. Eli hymyile vielä enemmän. Kokeile edes.
Laitoin päälle kauniin luonnonvalkoisen puseron, jossa oli tummansininen piparkakkupääntie. Hiukset löysällä ponnarilla. Kuvassa minulla ei ole paitaa vaan ainoastaan kettinki kaulassa ja hiukset kuivat ja takkuiset. Näyttää kuin nuuhkisin ilmaa. Olen jostain sirkuksesta autiomaahan karannut villi-ihminen, joka kuvaajan kohdatessaan näkee ekaa kertaa oman lajinsa edustajan. Siksipä silmistäni paistaa utelias ilonsekainen hämmästys.
Jabba the Hutt