Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
981/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän passikuvassani isoveljeni tanakalta versiolta.

Vierailija
982/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa näytän georke kluunilta passikuvassa ritke vorresterilta. Kauheeta mä en kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin Katri-Helena kahden viikon ryyppyputken jälkeen

Vierailija
984/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon haluaisin jo oikeasti nähdä ;-)

Vierailija
985/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon haluaisin jo oikeasti nähdä ;-)

No, et varmasti halua!

Kuva on onneksi uusitussa ajokortissa jota ei tarvitse juurikaan näyttää missään

Vierailija
986/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassa porsaalta. Ken tietää, ehkä siltä näytän oikeasti ja peili vain vääristää :P Eli passikuvassa paksut posket, jykevä, leveä leuka ja hirveän pienet silmät :D 

Vierailija
987/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta näyttää, eli näyttää siltä, miltä näytän. Valokuvissa yleensä jokainen näyttää siltä, miltä näyttää muutenkin. Jos ei, niin kamerassa on jotain vikaa, objektiivi on likainen, tarkennus on pielessä tai digikameraan on väkisin survottu filmiä.

Vierailija
988/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassani tuijotan silmät ammollaan kuin aaveen nähneenä, leukapielet kireänä ja 10 v vanhemman näköisenä. Lisäksi näytän kaljulta, kun vaaleat (normaalisti ilmavat) hiukseni ovat tiukalla ponihännällä. Thaimaassa oleskelu- ja työlupaa varten otetussa kuvassa olin puolestaan 15 v nuoremman näköinen. Kuvaaja fotoshoppasi pois kaikki rypyt ja blurrasi ihon.

Vierailija
989/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan henkilökortissa näytän oikein kauniilta rom-ani -naiselta. Olen pääväestöä kuitenkin. Sattui olemaan sellainen puserokin päällä, missä oli kauluksessa röyhelöä.

Samoihin aikoihin otetussa passikuvassa näytän noitamaiselta luuskalta, vaikka kaikkeni tein näyttääkseni edes ihmiseltä.

Vierailija
990/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän 78v isältäni joka on jossain pelkotilassa eikä ole syönyt pariin viikkoon. Kerroin tästä isälle ja hän kysyi kumpaan silmään löin kuvaajaa :D Olen 32v nainen jota on kauniiksikin sanottu useamman kerran.

Vierailija
991/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvan pitää vastata mahdollisimman hyvin todellisuutta eli kuvaaja toimii sen mukaisesti.

Vierailija
992/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuvan pitää vastata mahdollisimman hyvin todellisuutta eli kuvaaja toimii sen mukaisesti.

No eipä näytä ei, muuten ois Suomi täynnä murhaajan näköistä jengiä😄

Vierailija
993/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin aikanaan ryhmämatka henkilöautoilla Viipuriin ja sitä varten tarvittiin passikuva. Kävin ottamassa sen rautatieaseman itsepalvelukioskista ja kyseinen kuva oli ylivoimaisesti karsein kuva itsestä koskaan.

Lähetin sen menemään matkanjärjestäjälle ja parin päivän jälkeen tuli tutulta matkajärjestäjältä soitto. Kysyi ihan pokkana, että saisinko mitenkään sen kuvan A3-kokoon ja tukeviin raameihin...  

===>  ???   MITÄ ??

Siitä selittämään, että jos sen kuvan saisi suurennettuna kiinni auton nokalle, voitaisiin rauhassa jättää auto Viipurissa mihin vaan ja koska vaan.  Mafiosojen autoihin kun ei muka murtauduta... kuva kun esittää aitoa mafian palkkatappajaa... ja kyllä esittikin!  

En vieläkään ymmärrä, miksi joskus passikuvat saavat kohteen näyttämään milloin haudasta nousseelle ja milloin mafiosolle, harvoin omalle itselleen?

Vierailija
994/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, että sen kerran kun se passikuva on oikeasti ollut omasta mielestä edes jotenkin näköinen ja ilmekin normaali, niin passia on syynätty aivan hurjan tarkkaan verrattuna passikuvaan joka on aivan järkky.

Toki ne tarkastajat on joka kerta eri, mutta toisaalta sekin on ehkä vaan pahempaa (siis sen kannalta miltä ihan oikeasti näyttää) kun kammokuvasta tunnistetaan heti katsoi sitä kuka vaan ja siitä hiemankaan paremmasta pitää oikein syynätä voiko tämä kuva olla muka tuosta tyypistä otettu..

Vierailija
995/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolores Claiborne.

Vierailija
996/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä passikuvani kuvailu kokonaisuudessaan kahdella sanalla: Antti Rinne.

Olen nainen.

Vierailija
997/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän pelästyneeltä possulta.

Ja pahoin pelkään että näytän siltä satunnaisesti oikeastikin.

Vierailija
998/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ehdottomasti tän palstan paras ketju! Kiitos kaikille osallistujille 😂

Kaiken elämänilon ja värit naamasta kadottanut seitsemänkymppinen narkkari ilmestyi jostain mun passikuvaan.

N40

Vierailija
999/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naamataulu näyttää uusimmassa passikuvassa lähinnä kalmankalpeelta ja muodottomalta kuoritulta perunalta, jolla on jonkinlaiset kasvot ja niillä jonkinlaisilla kasvoilla on puolikuollut, täysin tyhjä ilme.

Jos yhtään positiivisesti ajattelee, niin säästyy kyllä paljon rahaa, kun ei tarvii

( = kehtaa ) matkustaa sellasella passilla yhtään mihinkään tän maan rajojen ulkopuolelle seuraavaan viiteen vuoteen...😂

Vierailija
1000/1428 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ajoissa laihduttaa