Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
961/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku alapeukuttaa kaikki uudet viestit?

Vierailija
962/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortissa näytän tissiposkelta, passissa seonneelta vinttikoiralta ja henkilökortissa 4 vuotiaalta tytöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassa näyttää aina jotenkin myrtyneeltä rikolliselta. Varmaan kun ei saa hymyillä.

Vierailija
964/1428 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun passissa on perunan pidätyskuva. 🥔🙄

Vierailija
965/1428 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuvassa näyttää aina jotenkin myrtyneeltä rikolliselta. Varmaan kun ei saa hymyillä.

Kävin just passikuvassa ja ekaa kertaa kuvaaja sanoi, että pieni hymy ja iloiset silmät! Ja sehän auttoi - enpä nyt näyttänyt tuolta myrtyneeltä rikolliselta. Mutta tottahan toki kuva on kaukana mieleisestä: leveä taikinanaama, lättänät hiukset, kaksoisleuka, mustat renkaat silmien ympärillä - en ihan noin pahalta näytä peilissä! 😩😄Mutta ilme tosiaan kuin normaalilla ihmisellä eli kannattaa muistaa pieni hymy (kelpasi poliisille) ja iloiset silmät! 👍

Vierailija
966/1428 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jokunen vuosi sitten Tallinnassa.

Tulomatkalla aloin muistuttamaan jo passikuvaani. Oli yliopiston ryyppyreissu.

Vierailija
967/1428 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun henkilökortin ja ajokortin kuva on kamala. Näytän siltä, että olisin vetänyt kuukauden ryyppy putken, valvonut viikon ja olisin valmis tappamaan ensimmäisen vastaantulijan. No henkilökortti on onneksi uusittava vuoden alussa ja ajattelin kokeilla kuvan ottoa itse.

Vierailija
968/1428 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

FBI:n most wanted -lista kalpenee passikuvani rinnalla.

Vierailija
969/1428 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmasti tuijottava kirvesmurhaaja sängyn päädyssä aamuyöllä.

Vierailija
970/1428 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamala, mutta kuvan ottaja oli niin koomisen näköinen että vaikka kuinka yritin pysyä vakavana, en onnistunut. Kuvaaja hoki vielä koko ajan "älä hymyile ja silmät kunnolla auki" Näytän psykoottiselta peuralta ajovaloissa.

Vierailija
971/1428 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, aikamoisia otoksia on kuvailtu, mutta: näytän passikuvassani niin paljon kaltoinkohdelllulta hevoselta, että jos eläinsuojelujärjstöt näkisivät sen, miehelleni rapsahtaisi varmasti elinikäinen eläintenpitokielto - vaikkei hän edes omista minkäänlaista eläintä (ja jos omistaisi, kohtelisisi sitä varmasti oikein hyvin).

Vierailija
972/1428 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Quasimon suomiserkulta joka ollut kahlittu perunakellariin 50 vuotta ja viimein pelastettu sekä raahattu kuvattavaksi. Posket ovat lommolla (eivät oikeasti ole! Mikä lie varjojen osuma), silmät ovat niin apposen auki kuin vain mahdollista ja järkyttyneet, hiukset makaavat rasvaisen näköisenä liruina pitkin päätä, kaula on kadonnut ja hartiat miltei korvissa.

Kuvaamossa oli hitsin kylmä,kuvaaja pahoitteli sitä ja kuulemma odotteli jotain korjausmiestä mutta kylmyys ei yksin selitä miksi kuva on niin kauhea.

Vierailija
973/1428 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän surulliselta kukkakaalilta jonka toinen silmäkin on pimeänä :/ varjo tai jotain, ei se oikeasti ollut.

Vierailija
974/1428 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ketjun innoittamana tarkastaa passikuvani, ja hämmennys olikin suuri, kun kuvasta katsoikin kaunotar! Muuten olen perusnätti, mutta kuvasta katsoo seksikäs kohtalotar, jolla on täyteläinen ylähuuli, jota todellisuudessa minulla ei ole. Ja jopa alaripset erottuvat nätisti, vaikka ne eivät normaalisti kuvista näy. Hämmentävää ja on harmi, etten oikeasti näytä noin kauniilta. Ainoa erikoisuus on, että valo häivyttää kulmakarvat ulkoreunoista näkymättömiin. Passi valitettavasti vanhentuu tänä vuonna, ja seuraava kuva ei varmasti tule olemaan yhtä edustava.

Edellinen passikuva taas oli legendaarisen kamala. Näytän siltä kuin olisin sammunut baaripöytää vasten ja havahtuisin ravisteluun ja joku sadisti ottaisi samaan aikaan kuvan kasvoistani. Toinen silmä on puoliksi kiinni ja toinen lähes auki, ja suupielissä on taukkitanelin hoopo virne. Lisäksi vaaleat hiukset sojottavat eri suuntiin, ja ryhti on hyvin etupainotteinen. Olin kuvanottotilanteessa valvonut käytännössä vuoden refluksitautisen taaperon kanssa ja olin aivan kuitti. Se todellakin välittyi kuvasta.

Uusimman henkilöstökorttini kuvan otin itse ja lähetin sen sähköpostilla eteenpäin. Olin mallannut pitkään kuvaa niin, että valot ja varjot menisivät optimaalisesti, kasvot olisivat suorassa ja kuvassa olisi myös nätti paita, olkapäät ja dekolteeta näkyvissä. Oli hämmentävä kokemus saada esimieheltäni valmis henkilökortti, joka olikin jostakin käsittämättömästä syystä rajattu niin, että tulee erehdyttävä vaikutelma alastomuudesta, ja kasvoillani näkyy hivenen rietas ja tietäväinen myhäily. Asiakkaita tavatessani asettelen kuvan taktisesti väärin päin.

Vierailija
975/1428 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen nyt hoikempi kuin viimeksi, kun kävin otattamassa passikuvan. Sama vuodenaika jopa.

Kasvoni täyttävät koko valokuvan. Eikö sille ollut joku raja, minkäkokoinen se pää saa olla? Oikeasti, kasvoni ovat 10cm leveämmät kuin viisi vuotta vanhassa kuvassa (ja olen siis oikeasti laihempi kuin silloin). Silmiä ei juurikaan käy, sellaiset kynällä vedetyt viirut vaan.

Joo mä tiedän, että mulla on haaleat värit, mutta eihän tossa kuvassa ole minkäänlaisia kontrasteja, vaalea taikinalötkö johon on vedetty jollain ilveellä silmänviirut. Nenä ei erotu juuri lainkaan. Huulet erottuvat, ja olenkin siltä osin sen näköinen, kuin olisin juuri kertonut jonkun erittäin pahanmakuisen faktan rasva-aineenvaihdunnan häiriöistä. Ei mun tartte ilmeisesti pelätä pimeällä vastaantulijoita edes Ruotsin pahimmissa lähiöissä.

Että tuolla sitten pelotellaan lentäkenttävirkailijoita ja passintarkastajia seuraavat viisi vuotta. Kippis sille.

Vierailija
976/1428 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gestapon, KGB:n, CIA:n, FBI:n ja SUPO:n agentit sekä työntekijät yhdessä ja samassa kuvassa :D :D :D Iloa ja valoa ei näinä päivinä enää ole :( Käytän jatkossa automaatteja, tule paljon halvemmaksi ja saa sellaisen kuvan kuin haluaa ilman puhelinnumeroiden urkintaa.

Vierailija
977/1428 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassa ihan sialta, mutta se sopii minulle.

Vierailija
978/1428 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston pulimuija. Ns. off on shoulder paita oli virhe, näytän kuin olisin paidatta! Huulet ovat kadonneet ja näyttää myös siltä kuin suussa ei olisi hampaita, hiukset sojottavat sinne tänne ja  kasvojen ilme on tokkurainen. Hampaansa juonut, koditon Marketta 50v joka heräsi juuri lehtiroskiksesta ja totesi myyneensä yöllä paidankin  päältään.

Vierailija
979/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto kun hirnun näille täällä :DDD ootte ihania <3

Vierailija
980/1428 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä passikuvassa olen kun hammassärkynen haudasta noussut tervapiru. Kuvaaja käski hymyilemään. Toisessa valokuvaamossa onnistu, ei tekohymyjä.