Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
941/1428 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan normaalia, että passikuvassa näyttää hirviölle. Ei siinä mitään pahaa ole.

Mutta sitten jos alkaa oikeasti muistuttamaan passikuvaansa, on jo kovasti loman tarpeessa. Ehkä kannattaa pistäytyä lääkärissäkin.

Vierailija
942/1428 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytån siltä ettei saa selvää onko kuvassa Vesa-Matti Loiri vai Hannele Lauri. Oikeasti järkytyin kun näin sen kuvan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1428 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma passikuvani vuosien takaa näyttää ihan Keravan tai Konnunsuon nuorisovankilan teinimurhaajalta. Amisviikset ja synkkä ilme.

Vierailija
944/1428 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen kohtaus The Grand Budapest hotelista kun monsieur Gustavelta kysytään junassa passi ja hän toteaa että valitettavasti se on vähähän huono kuva, minua pidettiin aikanaan kerrassaan upeana:D

Itse näytän passikuvassa ihan Heikki Silvennoiselta Mankeli dvd:n kannessa se blondi peruukki päässä.

Kuinka rumia te oikeasti olette?

Vierailija
945/1428 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt keksi mitään "hassun hauskaa" kuvailua itsestäni, olen tyytyväinen ulkomuotooni, vaikka jotkut valaistukset eivät imartele ollenkaan. Totta kai passikuvassa täytyy olla vakavana, mutta minua voisi luulla kuvan perusteella melkein jopa ilkeäksi ihmiseksi, jos ei tunne minua todellisuudessa. Kuvan katsominen on vähän hämmentävää, kun olen oikeassa elämässä todella ilmeikäs ja hymyilen ja nauran usein. Kuvassa katson kuin olisin vihainen ja haluaisin ta........ppppaa.

Vierailija
946/1428 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt keksi mitään "hassun hauskaa" kuvailua itsestäni, olen tyytyväinen ulkomuotooni, vaikka jotkut valaistukset eivät imartele ollenkaan. Totta kai passikuvassa täytyy olla vakavana, mutta minua voisi luulla kuvan perusteella melkein jopa ilkeäksi ihmiseksi, jos ei tunne minua todellisuudessa. Kuvan katsominen on vähän hämmentävää, kun olen oikeassa elämässä todella ilmeikäs ja hymyilen ja nauran usein. Kuvassa katson kuin olisin vihainen ja haluaisin ta........ppppaa.

Tästä tuli mieleeni se yksi kerta, kun ulkona paukkui pakkanen ja jouduin kulkemaan bussilla, koska oma automobiili ei ollut käytössä juuri silloin. Odottelin bussia ja ajattelin lämpimän kaupan olevan mukavampi paikka kuin että seisoisin ulkona pakkasessa. Siis oli ihan TODELLA jäätävän kylmä. Olin kyllä ihan ostamassakin asioita, en vain pitänyt kiirettä, koska bussin tuloon oli muistaakseni puoli tuntia aikaa. Kauppa oli täysin tuttu, olin vakkariasiakas siellä. Tutkailin tuotteita, joita en ollut ennen nähnyt.

Kuljeskelin ihan rauhassa, kuten nyt yleensäkin. Käyn minä muissakin kaupoissa ihan rauhassa vaellellen ja tuotteita tutkien enkä ikinä ole kokenut tällaista kuin tässä kyseisessä kaupassa, eli vartija lähti seurailemaan minua.

Yritin esittää, etten huomaa, koska en halunnut antaa hänelle sitä iloa, että reagoisin välittömästi tuollaiseen. Olin todella väsynyt ja vtttttuuntunut muutenkin silloin ja halusin vain kotiin. Kassalle mennessäni vartija seisoi siinä lähettyvillä valmiina nappaamaan tämän hurjan varkaan eli minut. Vartijan ohi mennessäni mulkaisin häntä vihaisesti suoraan silmiin sanomatta mitään. Huomasin kuinka vartija säpsähti 😂😂😂😂 Ei ihme, jos katseeni oli samanlainen kuin passikuvassa...

Vierailija
947/1428 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea tukkani jotenkin sulautuu taustaan niin että kasvoni näyttävät valtavilta pienikokoisessa päässä.

Vierailija
948/1428 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ottamassa uuden passikuvan. Näytän siinä 50 vuotta vanhemmalta mummelilta. Ohjeissa oli, että korvien pitää näkyä, joten vedin hiukset taakse kiinni. Korviani ei näy, koska ne ovat poskieni takana.

949/1428 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney

Vierailija
950/1428 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sekopäinen tuijotus. Livenä olen mielestäni ihan normaalin näköinen, samoin huomaamatta otetuissa valokuvissa. Mutta kun aletaan tarkoituksella ottaa kuvaa, niin mulla on aina sellainen jäätävä, pistävä toljotus. En tiedä miksi, ehkä keskityn pitämään silmiä auki tms. Näytän pelottavalta.

Vierailija
951/1428 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi olla iloinen pelottavasta toljotuksesta. Siitäköhän johtuu, että on selvinnyt elämässä suht helpolla. Sitä on vaan tuijottanut tappavasti tyhmiä puhuvaa kaveria, poikakaveria, esimiestä, kollegaa, kassahenkilöä, vastaantulevaa, pikkulapsia ja mummoja. Hahaa.

Vierailija
952/1428 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala sentään. Olen kuvitellut olevani " nuorekas" 50v. Passikuvassa näytän 80v mummolta, jolla omituinen , hätääntynyt katse silmissä. Huulet ohuet, tiukat viivat. Purskahdin nauruun, kun näin kuvan. Kuvaaja kysyi, että otetaanko uusi? En viitsinyt vaivautua, mihin se olisi siitä muuttunut? 🤣

Vierailija
953/1428 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussit erottuu melkein enemmän kuin silmät, ei kai muuta tartte sanoakaan

Vierailija
954/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän krapulaiselta mursulta.

Vierailija
955/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän sarjaraiskaalta jota Jammu-setä ei kehtaisi sanoa sukulaisekseen

Vierailija
956/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän sarjaraiskaalta jota Jammu-setä ei kehtaisi sanoa sukulaisekseen

Hääkuvassa myös, mutta kuvan mukaan olen saanut jo "saalista"

T:Sama

Vierailija
957/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassa hyvältä. Mulla on siinä jopa sellainen pieni, viettelevä hymy vaikka hymyillä ei kai saisi, niin läpi se meni kuitenkin. Yksikin ihminen meni ihan myrtsiksi kateudesta, kun pyydettäessä näytin hänelle uutta passiani, että saisi katsoa kuvan.

Vierailija
958/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kehuttu jopa klassisen kauniiksi kasvoiltani, mutta jostain syystä passikuvani voisi yhtä hyvin olla jonkun länsivirginialaisen kamapään mugshot

Vierailija
959/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät toljottavat suurina päässä, lisäksi pieni hymy. En tiedä miksi mulla on aina vaikeuksia pitää naama peruslukemilla kuvissa, hymyilen aina vahingossa vähän.

Vierailija
960/1428 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kapeakasvoinen, mutta jostain syystä passikuvassa kasvot on levinneet sivusuunnassa luonnottoman leveiksi, mutta silmät, nenä ja suu on siinä keskellä kasvoja oudon lähekkäin toisiaan. Kun katson peiliin tai otan selfien, en näytä yhtään noin kamalalta.