Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1428)
Kävin passikuvassa Gigantin itsepalvelukopissa. Siellä meni hermot ja se näkyy kuvassa. En suosittele!
Täällä myös itäeurooppalainen rikollismummo, vihainen sellainen. Voi elämä.
Tässä olisi kohta tarve hankkia uudet kuvat. Onneksi olen lihonut paljon sitten edellisen, joten tiedossa lienee kenties Jabba the Hut sen iänikuisen Aileenin sijaan.
Tämän kilpailun mä voitan. Mulla on kaikki ketjuun vastanneiden viat kuvissa.
Opiskelijakortissa 2000-luvun alussa näytän kaunottarelta. En ymmärrä mitä tässä välissä on tapahtunut😑😬
Sain juuri uuden Henkkarin ja kyllä, näyttää keski-ikäiseltä, kuulantyöntäjältä ja hiukset päätä myöten. Voi lohduttautua sillä, että jos sovellus pyytää henkkaria poikkeuksellisesti, joskus hologrammiheijastus peittää kaulan alueen. Toivotaan että jollakin kerralla valokuva on parempi, jollain tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijakortin kuvassa kasvojen toinen puoli hymyilee viettelevästi ja katse on raukean haaveellinen, mutta siihen kätkeytyy myös jonkinlainen sadistinen vivahde, aivan kuin yrittäisin vietellä kortin tarkastajan vain tappaakseni hänet sitten hitaasti ja tuskallisesti. Viettely-yritys on kuitenkin tuhoon tuomittu, koska kasvojen toinen puoli on kuin kalvakka peruna jossa on finnejä siellä täällä. Perunan katse on lasittunut ja ilme hiukan surullinen kuin kohtaloonsa alistuneella kuolleella kalalla. Hiukset muistuttavat huovuttunutta peruukkia, joka on aivan liian takana korostaen creepysti pullottavaa otsaa.
Opiskelijakorttiin verrattuna passikuva on melkeinpä onnistunut: se näyttää ihan tavalliselta säikähtäneeltä 12-vuotiaalta, joka on unohtanut pestä hiuksensa.
Nyt on niin hyvät kirjailijan lahjat ja hauskat kuvaukset, että meinasin tukehtua risifruttiin. Vaikka asia onkin vakava ja ei tietoa mistä saadaan paremmat kuvat.
Sanovat että näytän passi kuvassa nuorelta Johnny Deppiltä
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän passikuvassa niiskuneidin ja jonkun vaarallisen rikollisen risteytykseltä 🙄 en edes tiennyt, että minulla voi olla sellainen hullunkiilto silmissä 😅
Kuukauden päästä uusi yritys, jännittää jo valmiiksi, että kuka kuvasta tällä kertaa kurkistaa.
Ai saakeli kun nauroin tälle :DDD
Dirk Diggler kirjoitti:
Passikuva näyttää totuuden. Suht luonnollinen valaistus, ei filttereitä, ei kuvanmuokkausta tai imartelevia kuvakulmia. Ihminen näkyy juuri sellaisena kun hän oikeasti on.
Ei todellakaan näytä :D Kaksi parasta ystävääni (kaksoset) eivät päässeet Kreikkaan. Luonnossa todella kauniit ja tuntemattomat ihmiset kehuvat tämän tästä heitä ja miehiä olisi vaikka kilometrin jonoksi.
Passikuvissaan heillä on kaksi kasaa leveää taikinaa ja silmien paikalla pienet rusinat. Kuvat otettiin myös siellä gigantin euron- kuvaajalla.
Passikuvani on ok. Yritän kyllä opetella hallitsemaan sieraimiani, koska kuvissa ne näyttävät aina siltä, että joko minä pieraisin tai kuvaaja. Nenäni on siro, mutta kuvissa sieraimet ovat kaksi mustaa aukkoa.
Passikuvaa häpeän. Olen anteeksipyytävässä asennossa ja sennäköinen, että pahoittelen kun kuvaaja joutuu minua katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Dirk Diggler kirjoitti:
Passikuva näyttää totuuden. Suht luonnollinen valaistus, ei filttereitä, ei kuvanmuokkausta tai imartelevia kuvakulmia. Ihminen näkyy juuri sellaisena kun hän oikeasti on.
Ei todellakaan näytä :D Kaksi parasta ystävääni (kaksoset) eivät päässeet Kreikkaan. Luonnossa todella kauniit ja tuntemattomat ihmiset kehuvat tämän tästä heitä ja miehiä olisi vaikka kilometrin jonoksi.
Passikuvissaan heillä on kaksi kasaa leveää taikinaa ja silmien paikalla pienet rusinat. Kuvat otettiin myös siellä gigantin euron- kuvaajalla.
Eivät päässeet Kreikkaan?? Siis eikö passien uskottu olevan heidän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dirk Diggler kirjoitti:
Eivät päässeet Kreikkaan?? Siis eikö passien uskottu olevan heidän?
Paikalle vaadittiin monta tarkastajaa ja poliisi.
Mulla on toisinpäin. Näytän passikuvassa hyvältä, paljon paremmalta kuin livenä. Olen jopa kuullut kommentin "eipä uskois tästä kuvasta että oot oikeesti noin isonaamainen". Kiva. Oli lähellä etten läpsäissyt, ja olisi varmaan pitänytkin.
Silmät on kuin raskasluomisen väsyneen cockerspanieli, muuten näytön kuin olisi naama toiselta puolen halvaantunut. Kokonais kuva on siis hyvin väsyneen näköinen ja kuin olisin vetänyt jotain rauhoittavaa ja unilääkettä, enkä pysy hereillä. Jos joku lääkäri näkisi aloittaisi liotus hoidin aivoinfarktiin.
Mä oon tuoreessa passikuvassani lähinnä tän sarjakuristajaukon näkönen.
🙄👇
Passikuvan tarkoituksena onkin tuoda ihmisen ns. rikollisen näköisyys esiin jollainen meissä kaikissa kuitenkin on. En mä ole enää vuosiin tihrustanut passikuvaani ihan vaan sen takia koska olen jo oppinut etten ikinä tule saamaan kuvaa johon olisin itse tyytyväinen, nii aivan sama kuinka kyrpiintyneeltä ym. saatan näyttää, ei kiinnosta eikä edes enää säväytä.
Vierailija kirjoitti:
Passikuvan tarkoituksena onkin tuoda ihmisen ns. rikollisen näköisyys esiin jollainen meissä kaikissa kuitenkin on. En mä ole enää vuosiin tihrustanut passikuvaani ihan vaan sen takia koska olen jo oppinut etten ikinä tule saamaan kuvaa johon olisin itse tyytyväinen, nii aivan sama kuinka kyrpiintyneeltä ym. saatan näyttää, ei kiinnosta eikä edes enää säväytä.
Totta varmaan tuo eka lause. Jostain syystä voi näyttää myös epätoivoiselta keski-ikäiseltä perheenäidiltä kuvassa, vaikkei lapsia olekaan. Nenä tulee perunamaiseksi edestäpäin kuvattuna.
Näytän ihan tappajanukke Gleniltä! Googlettakaa "Son of Chucky."
Mulle tuli mieleen kohtaus The Grand Budapest hotelista kun monsieur Gustavelta kysytään junassa passi ja hän toteaa että valitettavasti se on vähähän huono kuva, minua pidettiin aikanaan kerrassaan upeana:D
Itse näytän passikuvassa ihan Heikki Silvennoiselta Mankeli dvd:n kannessa se blondi peruukki päässä.
Opiskelijakortin kuvassa kasvojen toinen puoli hymyilee viettelevästi ja katse on raukean haaveellinen, mutta siihen kätkeytyy myös jonkinlainen sadistinen vivahde, aivan kuin yrittäisin vietellä kortin tarkastajan vain tappaakseni hänet sitten hitaasti ja tuskallisesti. Viettely-yritys on kuitenkin tuhoon tuomittu, koska kasvojen toinen puoli on kuin kalvakka peruna jossa on finnejä siellä täällä. Perunan katse on lasittunut ja ilme hiukan surullinen kuin kohtaloonsa alistuneella kuolleella kalalla. Hiukset muistuttavat huovuttunutta peruukkia, joka on aivan liian takana korostaen creepysti pullottavaa otsaa.
Opiskelijakorttiin verrattuna passikuva on melkeinpä onnistunut: se näyttää ihan tavalliselta säikähtäneeltä 12-vuotiaalta, joka on unohtanut pestä hiuksensa.