Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
81/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän  krapulassa heränneeltä lähiömuijalta joka on tehnyt meikit käsi vapisten ja kärsii  krapulan lisäksi armottomasta ketutuksesta, kun röökit on loppu eikä sossusta heru rahaa.

Näytät itseltäsi?

Vierailija
82/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisenä kävin kaverin passilla baareissa. Kun olin täysi-ikäinen ja sain vihdoin mennä omalla passilla niin paikallisessa juottolassa minut käännytettiin ovelta koska poke ei uskonut minua itsekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisin heti Netflixin Orange is the New Black -sarjaan. Sekopäinen huumehörhö, joka on tuomittu 210 v. tuomioon moottorisahamurhista.

Vierailija
84/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävin vaikka 2-3:ssa kuvaamossa kunnes sain mieleiseni kuvan jonka sitten vein poliisilaitokselle.

Mutta nyt on hankalampaa, kun kuvaaja laittaa sen sähköiseen hakemukseen suoraan.

Vierailija
85/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on ihan kamalat, ohuet, harvat ja miten sattuu, kaksoisleuka, iso otsa, leveä pää. Selvät korostuneesti epäsymmetriset leuka, huulet sekä ala ja ylä, nenäreiät, silmät ja kulmakarvat. Näytän myös lihavammalta mitä olin.

Vierailija
86/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hiukset on ihan kamalat, ohuet, harvat ja miten sattuu, kaksoisleuka, iso otsa, leveä pää. Selvät korostuneesti epäsymmetriset leuka, huulet sekä ala ja ylä, nenäreiät, silmät ja kulmakarvat. Näytän myös lihavammalta mitä olin.

No mulla on mielettömän paksut raskaat hiukset ja niitä on paljon mutta passikuvassa näytän kaljuuntuvalta. Ja niinkuin monella muullakin täällä, passikuvani näyttää pidätyskuvalta. Ja kyllä, enemmän näytän mielisairaalta elinkautisvangilta kuin miltään blingbling sakkovangilta.

Vierailija
87/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kävin kanssa äskettäin siinä passikuvassa ottamassa henkkarit - pistin sitten maalia kunnolla naamaan, etten näytä niin kalpealta kapakalalta aina.

Joo, nyt näytin ihan romanialaiselta teurastamotyöntekijältä, joka on noussut väärällä jalalla ja röökit loppu krapulan lisäksi.

Niin ja noita-akan roolin saisin välittömästi - hiukka noloa näyttää sitä paketteja hakiessa ym, katsovat aina aika epäuskoisesti. Ja tota korttia pitää sitten kehdata näyttää 5 vuotta! XD

Mä oon ollu töissä romanialaisten kanssa lihapakkaamossa joten repeilin tolle kuvaukselle. Ei siinä, ne oli siellä pakkaamossa ainakin ihan ihmisen näköisiä 😂

Vierailija
88/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huulet näyttävät hävinneen, silmät pienentyneen. Hiukset näyttävät harventuneet. Tilalle olen saanut ylimääräisen leuan.

Vierailija
89/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän rikollisen vaimolta. Toivoton, lamaantunut katse, valahtaneet piirteet, kiillottomat, lättänät hiukset. Kuin odottaisin saavani selkääni. Mieheni puolestaan näyttää mafiosolta, karu ja hymytön kuva. Sopivat hyvin vierekkäin.

Mulla on livenä kauniit vaaleat pitkät paksut piikkisuorat hiukset. En osaa laittaa niitä mitenkään passikuvassa ne näyttävät tummilta lattanoilta, todella ohuelta.

Kasvot ovat varmaan yhtä rumat kuin mitä livenä.

Vierailija
90/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän miesmäiseltä. Leukaperät on hyvin korostuneet. Silmissä on julma katse. Kuvaaja katsoi otosta ja kysyi, otetaanko uusi, sanoin että ei, koska tuskin muuttuu paremmaksi.

Vierailija
91/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passikuvassa ja henkilökortissa pitää olla semmoinen vakava ja jähmettynyt ilme päällä eikä niissä saa olla silmälasit silmillä, vaikka niitä käyttäisi säännöllisesti. Sen takia ne kuvat voivat näyttää vähän oudoilta.

Vakava ilme ei tarvi olla. Tästä kuvaaja minulle sanoi kun olin ensin naama niin totisena.

Ei ne ammattikuvaajat todellakaan kehoita hymyilemään leveästi ja näyttämään hyväntuuliselta.

Vierailija
92/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan ottanut valokuvaamon työntekijä kommentoi sitä "kyllä tällä nyt yhden tullimiehen säikäyttää!"

Vierailija
93/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän venäläiseltä rikolliselta jolla paritus on pienin rikos...

Vierailija
94/1428 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta nostetaan maanantaiaamun iloksi.

Viisi vuotta aiemmin otetussa passikuvassa näytin ihan suht freesiltä, asiallinen ja huolellinen meikki, tukassa kiva väri ja nätti leikkaus. Ilme silmissä kuitenkin iloinen kuvassa vaaditusta vakavuudesta huolimatta. Seuraavat viisi vuotta olikin sitten vähän enemmän rankkaa aikaa, stressiä, terveyshuolia, töissä ongelmaa yms. Passi oli menossa vanhaksi, niin uusi piti hommata. Kuva oli ihan järkyttävä! Saatiin miehen kanssa passin saavuttua totaalisen hysteerinen naurukohtaus, tosin häntä nauratti kuva vielä paljon pidempään kuin minua ;)

Kuvassa hiukset olivat tunkkaisena ja hikisenä mattona pitkin päätä (hellepäivä) ja teki olemuksen raskaaksi, värjäyksestä ei enää tietoakaan, toinen silmä näköjään pahasti kierossa, suupielet alaspäin ja vanhan rouvan tyyliin juonteiset, naama valahtanut ja silmäpussit superpallon kokoiset. Pidätyskuvahan tästäkin tuli mieleen aiempienkin kommentoijien tapaan. Kävin vasta nyt ihan hiljattain autokoulun vähän vanhempana (35+v.) ja kysyivät autokoulussa otetaanko nykyinen passikuva suoraan poliisin passitiedostoista ajokorttiin vai haluanko käydä uudestaan valokuvaamossa maksua vastaan. Kyllä halusin!! Sanoin, että passikuva on niin karsea, että se nyt vielä puuttuu jos se mörkö katsoo vuositolkulla ajokortistakin :D Ei uusi kuvakaan mikään hehkeyden kukkanen valitettavasti ollut, mutta yritin sentäs kohdistaa silmät samaan suuntaan, näyttää kiinnostuneelta ja meikkasin ja laitoin tukan asiallisemmin.

95/1428 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassa on henkilö joka istuu elinkautista naisvankilassa. Totinen tuijottaja,joka näyttää pelottavta sarjamurhaajalta. Syksyllä passi menee vanhaksi ja on uusi mshdollisuus. Tuskin muuttuu parempaan ainakaan.

Vierailija
96/1428 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvani voisi olla 70-vuotiaan Irma-tätini (jos sellainen olisi). Rankka elämä on jättänyt jälkensä ja Irma odottaa pääsyä luomileikkaukseen, sillä kovin alkaa jo näköä haitata. Hän on aina ollut ns. hyvä jätkä, ja sitä on myös kuvassa: jykevä leuka, iso nenä ja miehekkään rouhea olemus muutenkin.

T: N44

Vierailija
97/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun paljon keskustellaan sarjamurhaajista, niin kuvitelkaa sellainen, naispuolinen. Ei niitä hurmaavia tyyppejä, joista kaikki tykkää, vaan semmoinen joka tulee pimeällä vastaan ja päätätkin yhtäkkiä mennä eri reittiä kotiisi.

Vierailija
98/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ottaa passikuvaan korvanlehdet esiin kansainvälisten passikuvasäädösten vuoksi (tietty maa), sillä seurauksella että naamastani tuli vielä kuumaisempi kuin se todellisuudessa on. Silmät asettuvat tuon pallon kuperalle pinnalle viiruiksi, vaikka oikeasti eri malliset. Salaa läväytin piilohymyä kuvaan,joka näyttää siltä että paradta tutkia tullissa tarkemmin. Jotain on varpisti piilotettuna johonkin.

Vierailija
99/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän venäläiseltä palkkamurhaajalta ja olen nainen. Tuima katse, tummat silmänaluset ja hyvin voimakkaat kulkarvat ja pistävä katse. Kasvoissa ei ole mitään pehmeän näköistä, vaan enemmän luihua, enkä kuitenkaan ole mitenkään mielettömän laiha. 

Vierailija
100/1428 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuvani on niin hirveä, että kauhistuttaa katsoakin sitä. Samea iho, turvonnut naama, tihrusilmät ja lattanat hiukset. Vanhan kassialman näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän