Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
701/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun passikuva näyttää ihan hyvältä! Mikäli halkaisee sen kahtia...

En tiedä onko mun silmät oikeasti n.kilometrin eri tasolla, vai onnistunko kallistamaan päätä niin, että se näyttää siltä.

Kuva on kuin joku huono optinen illuusio, aivot yrittää yhdistää näitä kahta eri kasvonpuoliskoa, sitä katsoessaan, mutta ei onnistu kun tuo silmien korkeusero on valtava..

Tää on jännä juttu, mul oli muksuna rinnakkaisluokalla tyyppi jonka silmät näytti peilistä olevan eritasoilla mutta sitten livenä ei ollut. Whaat?

Vierailija
702/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä kertoo ihmisestä se, jos hän näyttääkin passikuvassa paljon paremmalta kuin livenä? Itse ajattelen omasta passikuvastani, että siinä näytän nätiltä, mutta kun peiliin katsoo, ei tunnu samalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo edellisessä passikuvassa näytin naispuoliselta terroristilta. Olen tumma piirteinen ja tämä jotenkin korostui passikuvassa ja se ilme "jos katse voisi tappaa" kruunasi kokonaisuudessaan..

Vierailija
704/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuva on realistinen, koska se otetaan edestä eikä esim ylhäältä. Siltä ihminen oikeasti näyttää ilman keikistelyä ja filtteröintiä.

Eikä ole realistinen.

Ellei sinusta realityä ole ilmeetön ja sieluton zombi. Piirteet tulee esiin vasta elehtiessä. Ainakin ne parhaat.

Ei kankeassa haudanvakavassa kuvassa.

Vierailija
705/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mitä kertoo ihmisestä se, jos hän näyttääkin passikuvassa paljon paremmalta kuin livenä? Itse ajattelen omasta passikuvastani, että siinä näytän nätiltä, mutta kun peiliin katsoo, ei tunnu samalta. 

Jos sinulla on sama ilme kun katsot, hymyile vähän 😊

Vierailija
706/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on sama ilme kun katsot, hymyile vähän 😊

Ja muutenkin useat ihmiset katsoo itseään inholasien läpi. Rakastakaa itseänne 🥰

Vierailija
707/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun passikuva näyttää ihan hyvältä! Mikäli halkaisee sen kahtia...

En tiedä onko mun silmät oikeasti n.kilometrin eri tasolla, vai onnistunko kallistamaan päätä niin, että se näyttää siltä.

Kuva on kuin joku huono optinen illuusio, aivot yrittää yhdistää näitä kahta eri kasvonpuoliskoa, sitä katsoessaan, mutta ei onnistu kun tuo silmien korkeusero on valtava..

Tää on jännä juttu, mul oli muksuna rinnakkaisluokalla tyyppi jonka silmät näytti peilistä olevan eritasoilla mutta sitten livenä ei ollut. Whaat?

Eihän kenenkään kasvot ole symmetriset.

Ja tosiaan aivot korjailee kaikkea mielenkiintoista. Se on illuusiota.

Vierailija
708/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääränlaiset silmälasit ja 4 muuta virhettä, jotka kannattaa muistaa ennen kuin lähetät passikuvasi poliisille.

https://www.is.fi/matkat/art-2000006063203.html

Mun piti ainakin ottaa rillit pois ja sitten mun silmät olikin tuplasti pienemmät 🤣

Ne katos jonnekin

Vierailija
709/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei vaan saa edustavaa kuvaa suoraan edestä otettuna. Piirteissäni on jotain sellaista, joka saa minut näyttämään...no, rumalta, suoraan sanottuna. Mutta jos käännän päätäni vähän sivulle, jopas tuleekin ihan erinäköinen kuva! Parhaat kuvat on muuten otettu jonkun random-kaverin toimesta, kun sitten taas viralliset kuvat ovat kaikista huonoimmat.

t. puliakka passikuvassa (=raskaat yläluomet, tummat silmänaluset, korkea otsa, liian terävät piirteet)

Vierailija
710/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, aivan mahtavia kuvailuja! Tää olikin hauska ketju!

Mä en osaa kuvailla omaa kuvaani, mutta suuri järkytyshän se oli taas kun viimeksi passikuvat sain käteeni. Olin mielestäni freesi ja kivannäköinen kuvan mennessäni, mutta kuvasta näkyi kaikkea muuta: pienisilmäinen buldoggi.

Vierailija
711/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmiten passikuvassa näyttää lähinnä suurrikolliselta, josta poliisi julkaissut kuvan etsintäkuulutusta varten...

Vierailija
712/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittumainen pieni virne"

Vierailija
713/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Olen kuullut varmalta taholta"" että käyttävät "apina linssiä" !!!

Itse näytän omassa passi kuvassa vanhalta mafiosolta joka

on ryypännyt viikon tapettuaan puoli tusinaa tuomareita !!!

Vierailija
714/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähettäisin passikuvani hälytyskeskukseen, ambulanssikyyti olisi taattu. Minulla on aivan selkeästi kasvohalvaus. 

Vierailija
715/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassa ei ole pakko väkisin yrittää näyttää siltä, kuin olisi karannut joltain venäläisellä vankileirillä. Kun suupieliä nostaa vähän ylöspäin ja ottaa ystävällisen ilmeen (jollainen ihmisillä on normaalistikin naamalla), kuvasta tulee siedettävä. Kun naama roikkuu rentona kuin taikina, kuka tahansa näyttää kammottavalta.

Vierailija
716/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut omaisilleni, että jos joskus katoan, passikuvaani ei saa julkaista ip-lehdissä. Mieluummin sitten antaa olla kadoksissa 😆

Vierailija
717/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuvassa ei ole pakko väkisin yrittää näyttää siltä, kuin olisi karannut joltain venäläisellä vankileirillä. Kun suupieliä nostaa vähän ylöspäin ja ottaa ystävällisen ilmeen (jollainen ihmisillä on normaalistikin naamalla), kuvasta tulee siedettävä. Kun naama roikkuu rentona kuin taikina, kuka tahansa näyttää kammottavalta.

Nykyään voi jo yrittää vähän hymyillä tai olla neutraalilla ilmeellä. Valokuvaamoissa on vihdoin ymmärretty asiakaspalvelun päälle ja varmasti erilaisten itsepalvelumahdollisuuksien lisääminen on tuonut tervettä kilpailua markkinoille.

Ennen vanhaan ne kuvaajat olivat koko ajan suuna päänä sanomassa, että naama näkkärille, ei saa hymyillä, ota lasit pois (vaikka ilman niitä olisi sokea kuin lepakko), älä nosta leukaa (että kaksoisleuka varmasti näkyy) jne.

Vierailija
718/1428 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa passikuvassani huomio kiinnittyy silmiin. Ne ovat tummat, pistävät, ytimeen pureutuvat haukansilmät, jotka porautuvat pääsi ja sielusi läpi takaraivoosi asti.

Intensiivisen tuijotuksen kirjaimeillisesti alleviivaa viivaksi puristuneet huulet ja päätä myöten litistetty tukka. Olen kiharatukkainen ja epätoivoisesti yrittänyt näyttää kuvassa siistiltä. Maanista tuijotusta se ei selitä :D

T. Hauska, sinisilmäinen kikkarapää

Vierailija
719/1428 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun passikuva on ihan järkyttävä! Saavuin kuvaamoon polkupyörällä pipo päässä ja kovan tuulen saattelemana. Hiukset hapsottaa hassusti, vaikka harjasin ne. Olin kanssa laittanu ne menemään korvien takaa niin mun kuvassa leventyny naama sai ihan uniikin muodon. Ja olin kanssa yrittänyt pientä hymyä, mutta mulla nousi vaan toinen huulenpielistä... Luojan kiitos toi on vaan pari vuotta enää voimassa.

Vierailija
720/1428 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan nätti nainen, mutta kuvassa näytän kirvesmurhaajalta.

Pöhöttyneen näköinen naama ja lasittunut katse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan