Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
621/1428 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri passikuvassa ja vielä maksoinkin siitä. Ilme kun joku olisi juuri työntänyt puolimetrisen jääpuikon perseeseen.

Vierailija
622/1428 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan valokuvaajilla kyky ottaa passikuvia meidän rinnakkaismaailman itseiltämme? Se voisi selittää tän kaike... XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1428 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikuva(ko) passissa kirjoitti:

Miksi Suomessa passikuva on mustavalkoinen? Yhdysvaltalaisella ystävälläni on värikuva passissa ja kuvassa lisäksi silmälasit päässä.

Suomalaisessa passikuvassa ei sallittu silmälaseja.

Jotain 20 vuotta sitten kun viimeksi tarvitsin passia, oli värikuvat ja silmälasit päässä kun ovat aina päässä.

Vierailija
624/1428 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempi passi? kirjoitti:

Suomalainen passi on voimassa 5 vuotta ja maksaa 52€. Hollannissa otettu passi on voimassa 10 vuotta ja maksaa 75€. Samassa EU:ssa kuitenkin ollaan.

Miksi Suomessa ei ole 10-vuoden passeja? Juuri tuon kuvan vanhentumisen takia vai miksi?

Olihan Suomessakin 10 vuoden passeja aiemmin, mutta ainakin Suomi on toistaiseksi venkoillut viiden vuoden ajokorttia vastaan. Sekin kyllä tulee, mutta kaikki mahdolliset viivytystoimet on yritetty. Ehkä Alankomaat tekee samaa kymmenvuotisen passin kanssa?

Vierailija
625/1428 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän siltä kuin olisin karannut naisvankilasta.

Vierailija
626/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kun katson omaa passi ja henkilökortin kuvaa, olen kuin suoraan Alibin kannesta.

Kuvaaja sanoi " ole täysin rento ja ajattele mukavia asioita. "

Vierailija
627/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija]

Näytän passikuvassa hyvältä koska näytän muutenkin hyvältä.

Oletko tottunut siihen,  kun avaat suusi työpaikkasi kahvihuoneessa, syntyy aina hetken hiljaisuus.

Vierailija
628/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomet niin paisuksissa, että näyttää kuin niiden alle olisi kauhottu riisipuuroa ja jätetty turpoamaan sinne. Pieni leukani liittyy saumattomasti uurteiseen kaulaani kiilanmallisella kaksoisleuan heltalla. Raollaan olevasta suusta näkyy yksi etuhammas. Viidestätoista hiuksesta koostuva töyhtö törröttää kohtisuoraan ylöspäin otsalta.

Vierailija
629/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole passia, mutta kaikissa virallisissa kuvissa mulla on suu kierossa, hiukset sojottavat ja rillit vinossa.

Vierailija
630/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuijotus. Tuolla katseella voisi porata reikiä.

Vierailija
631/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis, vanhenee toukokuussa! Täytyykin pistää uusi hakemus vetämään. Mikä on hyvä, sillä:

Kasvonpiirteeni löytyvät somasti supussa kuvan keskeltä ja loppu naamani on venytetty täyttämään neliskanttinen kuvatila. Kukaan pelannut Minecraftia?

Katseeni kohdistuu hieman yläviistoon ja näyttää siltä, kuin Jeesus laskeutuisi juuri taivaasta kuvaajan takana. Hallelujaa sitä hämmennyksen määrää silmissäni!

Mutta on mennyt läpi passintarkastusautomaateissa, joten ehkä minulla ON kuution mallinen pää ja luonnostaan häkeltynyt katse kaiken aikaa.

Vierailija
632/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin passin talvella ja en näyttänyt niin vanhalta ja kulahtaneelta kuin luulin. Määrätietoinen laatikkoleukainen ja paksukaulainen kirveelläveistetyn komea alfauros katsoo kuvasta. Harmi vain, että olen nainen.

Vierailija
633/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun silmälasit oli otettava pois, niin silmieni väristä tuli pistävän tummanmyrkynvihreät ja kun hiukset piti haroa pois otsalta, niin voi kauhistus. Pelottava näky tehty hiirulaisesta.

Vierailija
634/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvani muistuttaa niitä "Näin paljon heroiinin käyttö muuttaa ulkonäköä - katso järkyttävät ennen/jälkeen kuvat!"

Vierailija
635/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmät ovat pikkuruiset sianpieremät tihrut, ja naamapuoliskot täysin epäsymmetriset keskenään. Näytän pöhöttyneeltä puliämmältä, jolla on viikon putki takana, ja noin sata vuotta ikäistäni vanhemmalta. Sama juttu tosin kaikissa muissakin kuvissa, kaikkea muuta olen paitsi kuvauksellinen. En ikinä voisi liittyä mihinkään Tinderiin, koska en saisi sinne yhtään säällistä kuvaa itsestäni.

Vierailija
636/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen ihan oman näköiseni.

Vierailija
637/1428 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

250-kiloinen Jari Litmanen

Vierailija
638/1428 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän rikoliselta.

Vierailija
639/1428 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, olin yrjönnyt ja valvonut tyyliin koko yön, kun menin passikuvaukseen. Oli pakko, koska passin saamisella oli kiire. Pystyin vain vilkaisemaan kuvaani, ennenkuin ojensin sen kyttiksen virkailijalle🤢🤮

Vierailija
640/1428 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän haudasta kaivetulle. Kalvakka muumio, tukka sotkussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä