Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1428)
Näytän passikuvassa hyvältä koska näytän muutenkin hyvältä.
Silmieni eriparisuus oikein pomppaa esiin. Lisäksi jotenkin sikamaisia piirteitä mitä en normaalisti kasvoissani tunnista. Semmonen Hills have eyes kierokatseinen mutantti- sikaniska joka jollain hakulla jahtaa ihmisiä :(
Onneksi tämä passikuva on vanhentunut ja nykyinen ihan siedettävä. Nuo suoraan edestä kuvat on pahoja.
Koska en saanut pitää silmälaseja, silmieni piilokarsastus räjähti näkyville erittäin pahana kun yleensä sitä ei valokuvissa edes huomaa.. Lisäksi naamallani on kireä, mielipuolinen ilme kuin aikoisin hyökätä kuvaajan kimppuun! Näytän joltain vankimielisairaalan potilaalta.
Vierailija kirjoitti:
Silmieni eriparisuus oikein pomppaa esiin. Lisäksi jotenkin sikamaisia piirteitä mitä en normaalisti kasvoissani tunnista. Semmonen Hills have eyes kierokatseinen mutantti- sikaniska joka jollain hakulla jahtaa ihmisiä :(
Onneksi tämä passikuva on vanhentunut ja nykyinen ihan siedettävä. Nuo suoraan edestä kuvat on pahoja.
Ai taivas, kahvit pärskähti näytölle! :D
A kauhea kun olen nauranut vatsa kipeänä näille vainoharhaisille jyrsijöille, mutanteille ja vihaisille venäläisille .D
Ajokorttikuvassa näytän kuulantyöntäjältä, jolle on tehty lobotomia.
Passikuvassa taas närästystä potevalta oravalta.
Tyyliin FBI's Most Wanted.
Meikkaan silmät huolella ja vahvemmin, jotta tulisivat esille, mutta yläluomet jää kokonaan piiloon ja silmät tuijottaa pyöreinä vihaisesti. En osaa olla luonollisesti enkä löydä millään sopivaa asentoa naamalle. Inhoan poseeraamista. Nuorena oli tietysti kaikki toisin.
Yleensä passikuva on kuin etsintäkuulutetun rikollisen kuva. Miltei kaikilla mitä olen nähnyt.
Minusta on erittäin vaikea saada hyvää kuvaa, koska olen epäsymmetrinen kasvoista. Edestäpäin otettu kuva näyttää juuri siltä mikä on todellisuuskin, eli kulmakarvat eri tasolla ja erillaiset muutenkin. Leuka ja suu vinossa, pää laatikko mutta vino. Silmät nekin vinossa tietysti. Hiukset päätä myöten ja korostaa kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Passikuva on ainut kuva missä näytän hyvältä!:D
Viimeksi kun sain uuden passin järkytyin, näytin kuvassa paremmalta kuin peilissä.
Näytän krapulassa heränneeltä lähiömuijalta joka on tehnyt meikit käsi vapisten ja kärsii krapulan lisäksi armottomasta ketutuksesta, kun röökit on loppu eikä sossusta heru rahaa.
Näytän rikollisen vaimolta. Toivoton, lamaantunut katse, valahtaneet piirteet, kiillottomat, lättänät hiukset. Kuin odottaisin saavani selkääni. Mieheni puolestaan näyttää mafiosolta, karu ja hymytön kuva. Sopivat hyvin vierekkäin.
Olen aina ollut ihan normipainoinen tai jopa bmi:n alarajoilla, mutta passikuvassa naama on todella leveä ja legopalikan muotoinen. Leukalinja on suora ja av:n termi "laatikkopää" saa passikuvaani tarkastellessa merkityksen. Ilme on totinen, nenä peruna ja huulet viirut. Laitoin vielä kyseisenä päivänä hiukset tiukalle nutturalla.
Tuo kuva on kirjaimellisesti niin huono, että passia näyttäessä sitä tarkastellaan aina kauan. Viimeeksi jopa oikein kahden passitarkajastan voimin. :D (Vaikka olen vaalea, tavanomaisesti pukeutuva nainen eli varmaan sitä alinta riskiryhmää ulkoisten speksien puolesta. Etenkin kun olin menossa viikon pakettimatkalle Egyptiin aviomiehen kanssa.)
Näytän Hohto-elokuvan Wendyltä.
Näytän Aileen Wuornosilta siinä.
Paras ystäväni näyttää Jope Ruonansuulta, näin hän on itse kertonut. Ystäväni on siis nainen.
Olen tarkemmin ajateltuna ollut aikaisempiin passikuviin ihan tyytyväinen.
Viimeksi otettu oli kauhea. Painoa on tullut lisää ja hiukset ohentuneet. Annoin hiusten olla auki, niin kasvot näyttivät ehkä vieläkin leveämmältä ja kaula lyhyemmältä, kun hiukset näyttävät enemmänkin ylimääräiseltä lirulta kuin osalta minua.
Vierailija kirjoitti:
Jos alat näyttää passikuvaltasi, olet loman tarpeessa.
Haha! Minä kun näin viimeisimmän passikuvani purskahdin nauruun ja totesin että vaikka olisin kansainvälisesti etsintäkuulutettu rikollinen niin pääsisin ihan säälistä maahan kuin maahan, niin väsynyt ja harmaa naama kuvassa. Sieluni silmin näin ne säälivät lempeät katseet siellä tullissa kun passia tutkailisivat :D
Näytän siinä kauhistuneelta mangustilta.
Ajokortissani on vanhempi kuva, siinä näytän vihamieliseltä, venäläiseltä prostituoidulta. Kuvan oton aikoihin meikkasin aika reilulla kädellä.
Passia varten kuva on otettu myöhemmin. Menin kuvaan hyvillä mielin, kun kuvittelin näyttäväni ihan miellyttävältä ja normaalilta. Väärin. :') Puhdas tukka näyttikin jostain syystä paskaiselta, ilme yhtä vihamielinen kuin ajokorttikuvassakin. Pienet tihrusilmät keskellä uskomattoman leveää naamaa. Ehkä sitä vain onkin oikeasti sen näköinen kuin tuossa kuvassa, vaikka peili antaa ymmärtää jotain muuta.