Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
401/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvaankin voi valmistautua.

Miksi olette niin jännityneen ja tiukan näköisiä kuvassa, oma valinta.

Monet ovat passikuvussa sen näköisiä, kun työntäisivät kivikovaa paska p#rseestä ulos.

Voihan sitä olla rento ja tavallinen kun kuva otetaan. Miksi sitte ette ole?

Ja kuvaaja näyttää kuvat, niistä saa itse valita omasta mielestään parhaimman.

Ja lopuksi, passikuviahan ei voi muokata, kuten instakuvia.

Lapsellista kitinää asiasta. Miehet eivät koskaan valita moisesta asiasta.

Ja itse olen,kylläkin nainen.

Vierailija
402/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin trendikästä ja nuorentavaa keskijakausta ennen passikuvaa menoa iänikuisen sivujakaukseni sijaan. Virhe! Kuvasta katsoo elähtänyt miespuolinen hevimuusikko, muistuttaa erehdyttävästi Ozzya. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun passikuvassa näkyy mun äitini, jolla on venytetyt leveät leukaperät sekä imetyksen ohentama tukka. Lisäksi vaikuttaa siltä, että hikoilen kasvoista.

Minä olen kova hikoilemaan kasvoista. Mutta passikuvassa olen ihan kalpea, mattapintainen ja näytän kuolleelta. Sellaiselta joko on kuollut suolakaivokseen 500 vuotta sitten ja muumioitunut. Ilmekin on vähän sellainen hämmästyneen toispuoleinen, varmaan kaivos rysähti päälle.

Vierailija
404/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Kathy Batesilta "Piinassa". 

Vierailija
405/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätyskuva.

Vierailija
406/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun passikuvassa näkyy mun äitini, jolla on venytetyt leveät leukaperät sekä imetyksen ohentama tukka. Lisäksi vaikuttaa siltä, että hikoilen kasvoista.

Minä olen kova hikoilemaan kasvoista. Mutta passikuvassa olen ihan kalpea, mattapintainen ja näytän kuolleelta. Sellaiselta joko on kuollut suolakaivokseen 500 vuotta sitten ja muumioitunut. Ilmekin on vähän sellainen hämmästyneen toispuoleinen, varmaan kaivos rysähti päälle.

Apua! :D Olen hihitellyt koko ketjun läpi mutta tämä sai minut repeämään sellaiseen nauruun, että kissa pelästyi ja naapurin vauva heräsi.

Vierailija
407/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, jos me  perheen kanssa päästään tullista läpi: Mies näyttää Jack Torrancelta, minä Morticia Addamsin 200 kiloiselta siskolta ja  tytär Frodolta, joka on just heittänyt  valtasormuksen vuoreen.  

Vierailija
408/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvastani tuijottaa Pekka- ja Pätkä elokuvien Justiina! Vain kaulin puuttuu. 

Olin kuvanottohetkellä 27v, mielestäni ihan perusnätti nuorehko hoikka nainen. 

Mutta ei. Kuvassa on armottomat mustat silmänaluset, jotka saavat silmät näyttämään siltä, kuin ne olisivat pullistumassa päästä ulos. Kaksoisleukoja on kokoelma ja opinpahan, ettei tummiin luonnonkiharoihin hiuksiin kannata laittaa nutturaa, vaikutelma ei ole söpö Pikku Myy... 

Vierailija
409/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän säikähtäneen peuran ja Legolaksen rakkauslapselta, joka on viettänyt rankkaa elämää ja heittänyt öljyä naamalleen ennen kuvaa.

410/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepe Villberg on jostain syystä mun passikuvassa. Ja olen siis nainen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
411/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuvaankin voi valmistautua.

Miksi olette niin jännityneen ja tiukan näköisiä kuvassa, oma valinta.

Monet ovat passikuvussa sen näköisiä, kun työntäisivät kivikovaa paska p#rseestä ulos.

Voihan sitä olla rento ja tavallinen kun kuva otetaan. Miksi sitte ette ole?

Ja kuvaaja näyttää kuvat, niistä saa itse valita omasta mielestään parhaimman.

Ja lopuksi, passikuviahan ei voi muokata, kuten instakuvia.

Lapsellista kitinää asiasta. Miehet eivät koskaan valita moisesta asiasta.

Ja itse olen,kylläkin nainen.

Tämä kommenttihan oli ihan elävän elämän ulospuserrettu kivikova pas*a. Relaa hei. Tää on ollut hauska ja rento ketju!

Vierailija
412/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kanssa passikuvissa hirveältä. Olen monen miehen suusta kuullut, että jos olisi nähnyt kuvan musta, ei olisi halunnut treffeille. Siksi mun ei kannata olla Tinderissä.

Mä olin kuvaa varten meikannut. Silti silmän ympäri sellaista kiiltoa. Taisi puuteri unohtua.

Ilme on järkyttyneen surullinen, mitä en hakenut. Yritin olla rennosti ja toivoa parasta.

Vierailija
413/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettyäni pari vuotta slaavilaisen rikollisliigan "aivoina", ja sivutoimisena ilotalon madamena, päätin vaihtaa tyyliä seuraavaan passikuvaan.

Nyt olen kirkkovaltuuston puheenjohtaja, joka tuijottaaa paheksuen syntistä tarkastajaparkaa. Tämä siitä hyvästä, että yritin varovasti töröttää ylähuulta, ettei se näyttäisi ohuelta.

Saas nähdä mitä ensi kerralla...681

Vierailija
414/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pitäisi vaihtaa passikuvasta pässikuvaksi.

Vierailija
415/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän aina rikolliselta. Semmoiselta joka koe tehneensä mitään väärää. Vaikka miten harjoittelisin normaalia ilmettä ja kokisin sen osaavaani niin näytän siltä että poliisi etsii minua epäiltynä huumausainerikoksista ja törkeästä petoksesta. Ja aina on se pakollinen hiustuppo töröttämässä kohti kattoa. AINA!!!

Vierailija
416/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tänään ottamassa kuvat , kun henkilötodistus oli uusittava. En edes halunnut nähdä kuvia, kun tiedän niiden olevan kamalia. En aio edes katsoa kuvaa, kun kortti saapuu. Säästyypä järkytykseltä, ikääkin on jo yli 50v. Lätkäisen kortin tarvittaessa esiin sitä kysyttäessä, mutta en katso kuvaa.🤣🤣

Vierailija
417/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän todella pelästyneeltä omassa kuvassani. Valokuvaaja sanoi, että pitää katsoa suoraan kameraan eikä lurputtaa silmiä, tein työtä käskettyä, ja mulkoilen kameraan silmät pullottaen. Lisäksi vetäisi multa kaikki hiukset taakse pois kasvoilta. Pelästynyt kyllä olinkin kun mun hiuksia suittiin pois kasvoilta.

Vierailija
418/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja! Kuvani on kamala, kasvot valuvat valjuina, huulirypyt esiintyvät näyttävästi, hiukset roikkuvat rasvaisen näköisinä, silmät tylsinä tuijottavat. Mutta mieheni kuva riemastuttaa aina kun katson sitä. Hän on innokas pilkkijä ja kevätjäillä hänen kasvonsa saivat todella väriä, varsin kookas nenä paloi punaiseksi, aurinkolasit loivat omat vaaleammat kehyksensä naamaan, muutoin punaruskea väritys oli voimakas. Paitsi niistä kohdin, joissa naapukka suojasi, puolikas otsa valkoisine lahdekkeineen ja korvien edustojen vaalea iho jäivät ilman auringon voimaa. Kasvoista jäi väritykseen pienen lautasen kokoinen alue. Miehelläni on hyvin vaalean siniset silmät, kasvojen väritys oli pysäyttävä. Hän näyttää kuvassa pieninaamaisen apinaspurgun veljeltä. En varmaan osannut kuvailla tätä riemunlähdettä tarpeeksi oikein mutta aina kun näen kuvan, ilon päivä on läsnä.

Vierailija
419/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyn hauskoja kuvauksia. Ootte te lahjakkaita vekkuleita. Oon varma kanssa että passikuvaajilla on joku r ikollisfiltteri päällä p ollareita varten tulevia etsitään hlöä kuvauksiinö

Vierailija
420/1428 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä vanhemmassa kuvassa henkkarissa ei erotu kuin silmät ja nenänreiät. oli vaaleat hiukset pusero ja kuvantausta niin kävi näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän