Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä
Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D
Kommentit (1428)
Olin burn outissa ja masennuksessa kun kävin ottamassa kuvan. Mulla on vahvat juonteet suun ympärillä, leveät leukaperät ja leuka aggressiivisen näköisesti koholla. Tukka on liian lyhyt, likaisen näköinen ja toisella puolella on joku takku hapsottamassa. Toinen luomi lupsottaa silmän päällä, silmiä siristän ilmeisesti kun en ole ollut kirkkassa valossa hetkeen. Näytän aika miesmäiseltä ja kolholta, koska olen hoikka. Ikää on 47v ja ihan perusnätti ja siisti nainen olen muuten mielestäni. Kuvassa olisin täysin uskottava kovaa elämää viettänyt lähiöbaarin vakioasiakas.
Kuvaaja ehdotti, että otetaan uusi, en jaksanut välittää ja nyt joudun näytellä kuvaa vielä muutaman vuoden. Ei naurata itsekään sitä katsella.
Ceausescun aikaisen romanialaisen miesten vankilan 155 kiloinen kokki täällä. Ihan ei oo varmuutta onko ko kokki mies vai nainen, mutta ei sille kukaan uskalla ryppyillä 😜 Passi on voimassa vielä 3 vuotta, joten tällä mennään. Ja oon nainen
Kävin ottamassa passikuvan gigantin automaatissa, vähän kiireellä, kun kuopus oli vauva ja valvottu yöt. Lopputulos: ilme ja habitus kuin pidätyskuvasta, oletko nähnyt tätä naista, karkasi suljetusta vankilasta viime yönä. Edellinen passikuva otettiin 5v aiemmin ennen lapsia valokuvaamossa, oli tukka nätisti ja korvikset korvissa ja näytän kyllä ihan eri ihmiselle. Toivon mukaan rupsahdus viiden vuoden ja kahden lapsen jäljiltä ei todellisuudessa ole ollut ihan niin iso kuin passikuvissa näyttää :D
Näytän omassa passikuvassani siltä kuin olisi tullut pökäle housuun
Miltäpä sitä näyttää sen jälkeen kun on fillarilla polkenut 3 km vesisateessa kuvattavaksi.
Mutta pakko oli kuva saada.
Oon passikuvassa 30kg lihavampi mitä nyt oon. Eli kamala valkoinen turvonnut kuunaama. Onneks se on nyt tainnut mennä vanhaksi niin pääsee ottamaan uuden sit kun tarve taas matkustaa. Tämä kamala passikuva myös herätti laihduttamaan, eli jotain hyvää siinä.
epäonnistunut kauneusleikkaus ja 2 viikon ryyppäys- roskaruokaputki
.
Kyllä se niin on, että sellainen kuva millainen malli...
Toisaalta kylmä kahvi kaunistaa mutta ei sekään mahdottomaan pysty.
.
Vierailija kirjoitti:
Meidön perheen passikuvat kun laittaa vierekkäin niin se on kuin kattois etsintäkuulutettujen listaa poliisiasemalla.
Sama täällä, paitsi tytär joka näyttää sille että on nähnyt vanhempiensa ja veljensä passikuvat ja pelästynyt pahemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
.
Kyllä se niin on, että sellainen kuva millainen malli...
Toisaalta kylmä kahvi kaunistaa mutta ei sekään mahdottomaan pysty.
.
Lakkaa nyt jo hokemasta tota, kun kaikki tietää ettei passikuvat oikein kerro koko totuutta ja siksi tämä hauska ketju. Mene tosikkojen ryhmään.
Passikuvani epäonnistui täysin, kiitos kuvaajan. Koetin small talkia ennen kuvan ottoa, totesin että sellainen pieni hymyhän aina pukee. Kuvaaja tokaisi: "No hymy on ilman muuta hylkäämisperuste." Naamani valahti, kuva otettiin juuri silloin. Näytän etsintäkuulutetulta balkanilaiselta isoäidiltä, kun tosielämässä olen kauniskasvoinen viisikymppinen, ikäistäni 10-15 v. nuoremman näköinen. Onneksi kauheasta kuva-ajasta on jo vuosi lusittu.
En oo aikoihin nauranut niin makeasti kuin tämän viestiketjun äärellä. Kiitos kaikille :D
Mun passikuvassa näkyy mun äitini, jolla on venytetyt leveät leukaperät sekä imetyksen ohentama tukka. Lisäksi vaikuttaa siltä, että hikoilen kasvoista.
Ei passikuvassa mutta ajokortissa. Vaalea tukkani jotenkin osittain sulautuu taustaan. Naamani näyttää luonnottoman suurelta ja tukkaa on vain vähän vaikka oikeasti on paksu ja laineikas. Tulee mieleen parodiamainen pilakuva.
Näytän omassa passikuvassani ihan joltain pedofiililta.
Kokopäivä radiokuulosuojaimet päässä, suoraan töiden jälkeen kuvauksiin. Hiustyyli menisi tatista jos olisin istunut metsässä oisin varmaan päätynyt sienestäjän sankkoon
Noo, näytän karsastuksesta kärsivältä, pössyttelevältä oravalta kolmella ylimääräisellä leualla ja silmäpusseilla. Tukkakin on kuin liimalla vedetty pitkin päätä.
Passikuva paljasti perhesalaisuuden: mulla on veli...nimeltä Charles Manson.
Lukiossa oli jenkki-kaveri ja niillä on värilliset passikuvat. Oli pössytellyt puumajassa kun äiti oli huutanut että nyt lähdetään ottamaan passikuvat. Silmät oli punaiset kuin särjellä ja sojotti minne sattuu, ilme aika poissaoleva. Hyvä tota näyttää virkailijoille, naurattaa vieläkin ajatus.
Näytän siltä kuin olisin juuri pistänyt pääni ulos teltasta Woodstockista, siis sieltä 60-luvun hippifestarilta. Tukkani on liimautunut päähän, otsa kukkii, silmäni seisoivat kuin aineissa ja kaiken kruununa unikkokuosinen mekko.