Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
201/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun passikuvastani sanoi naisystävänikin, että on kuin sarjamurhaaja. Näytän pelottavalta ja synkältä, en edes semmoiselta äidinpoika-sarjamurhaajalta.

Vierailija
202/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on otettu kun olin masentunut. En ole harjannut hiuksiani kunnolla, ei minkäänlaista meikkiä ja tuima väsynyt ilme.

Nyt minusta saisi vähän paremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Herman Monsterilta! Oon kyl tottunut jo.

Vierailija
204/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni näyttää passikuvassa komeammalta mitä livenä :D Livenäkin komea mutta passikuvassa jotenkin miehekkäämmältä.

Sama minun passikuvassani. Juma kun sellainen laatikkoleuka katsoisi aina peilistä takaisin.

Vierailija
205/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassa pelästyneeltä piikatytöltä jolle on isketty märkä siivousrätti päähän. Jo vähän ryppyinen naama on ihmeesti silennyt, mutta kaula on kyllä kuin kalkkunalla.

Vierailija
206/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei passikuvaaja voi ottaa vaikka useampaa kuvaa sillä digilaitteellaan ja asiakas voisi sitten valita niistä sen kaikkein vähimmän kuukauden juoppoputkeen sortuneen roiston näköisen.  Siis ennenkuin se kuva tulostetaan. Ei luulisi olevan vaikeaa.

Oma kuvani on sellainen jota ei parane näyttää pienille lapsille ettei ne näe painajaisia. Jos oikeasti todella näytän noin kamalalta niin lienee parasta pysytellä kotona loppuikäni. No, passi menee uusiksi tänä vuonna joten ehkä tällä kertaa onnistaa.

Vierailija
207/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän siltä kuin olisin kännissä: kännituijotus, silmäpussit ja hiukset sekaisin. Noh, vanhenee onneksi kahden vuoden päästä. Ilmeisesti kuitenkin näytän itseltäni, kun ei ole kukaan kuvaa tarkemmin katsellut, vilkaissut vain. 

Vierailija
208/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on vanhaa kunnon aihe vapaata. Tällaisia lisää. Saa nauraa, voi samaistua, ei haukuta ketään - paitsi itseään ja ehkä niitä kuvaajia.

Vierailija
209/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin passikuva-automaatissa liian lähellä kameraa ja kuvasta tuli samanlainen kuin selfiekuvista, kun ne otetaan liian läheltä naamaa. En tajunnut asiaa näytöltä ja hyväksyin kuvan, vaikka olisin voinut otattaa uusia kunnes kelpaa.

Lompakossa oli ajokortin kanssa samassa lokerossa paperi, josta irtosi mustetta, joka tarttui valokuvani kohdalle, joten siitä ei enää saa kunnolla edes selvää. Minulla ei ole passia nyt voimassa, kun en tiedä milloin tarvitsen... kun se riippuu koronasta... Onneksi se suttuinen ajokortti on kelvannut henkilöllisyyden todistamisessa.

Vierailija
210/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäsaksalainen kuulantyöntäjätär täällä, hei! Yhtä soma kuin Mika Halvari ja Timo Soini yhteensä, mutta naispuolisena.

Vierailija
211/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksei passikuvaaja voi ottaa vaikka useampaa kuvaa sillä digilaitteellaan ja asiakas voisi sitten valita niistä sen kaikkein vähimmän kuukauden juoppoputkeen sortuneen roiston näköisen.  Siis ennenkuin se kuva tulostetaan. Ei luulisi olevan vaikeaa.

Noin mun kuvaaja aina tekee. Etkö saa suutasi auki kysyäksesi, saatko itse vaikuttaa asiaan?

Ja hei, kuvaa ei välttämättä tulosteta vaan lähetetään sähköisesti poliisille. Onko siellä teillä internet jo?

Vierailija
212/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain just uuden passin ja kuvan, joka on ihan ok. Leuka näyttää vähän laatikkomaiselta ja miesmäiseltä mutta muuten hyvä.

Mutta se vanha passi! Se tasavalo kai tekee sen leventämisen.. näytän n. 20 kiloa isommalta ja kaulani puolet paksummalta ja lyhyeltä. Lisäksi otsatukkani oli kasvatusvaiheessa ja on tosi kauniisti liiskaantuneena irvokkaasti rakoillen jättiotsaani vasten.

Vierailija
213/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaajien täytyy inhota työnsä passikuvaosuutta. Eihän siinä saa olla yhtään luova ja asiakas on aina tyytymätön.

Niillä on varmaan joku Vuoden passikuva -kisa, johon lähetetään kamalimmat otokset. Voittaja saa lekan viinaa ja kullatun selfie-kepin.

Vierailija
214/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän ihan kummalliselta laatikkopäältä, silmissä eksynyt katse :'D

Vierailija
215/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän passikuvassa aivan hirveältä. Kun passikuva otettiin muutama vuosi sitten jouduin väsyneenä ajamaan täältä maalta aikaisin aamulla kauas 50km päähän ostoskeskukseen passikuvaukseen ja siellä kuvaaja oli nuori tympääntynyt kesätyöntekijä, sanoi vaan että hymyillä ei passikuvassa saa. Olin käynyt kampaajalla hieman ennen passikuvausta ja vaalennettuihin ja huonokuntoisiin hiuksiini oli laitettu permanentti joten hiukseni näyttivät hirveältä. Kuvassa hiukseni ovat lyhyet ja ohuet ja permanentista pörröiset ja kuivat haivenet ja silmänaluset on mustat ja silmien alla on myös silmäpussit mitä ei yleensä ole ja naama on kelmeä.

Vierailija
216/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun piti silmälasit ottaa pois ja mun silmät menee kieroon ilman niitä. Se näkyy ihan selvästi kuvassa ja nyt pitää taas viisi vuotta sellaista katsoa.  Hyvä, ettei peruukkia tarvinnut ottaa pois. Yleensä mulla on tukka, nyt ei. Suukin on ihan viivasuora ja kireän näköinen. Just tein uuden henkkarihakemuksen. Varmaan huonoin passikuva ikinä. Kyllä mulle näytettiin sitä kuvaa kuvaamossa ja sanottiin, että ihan hyvä on passikuvaksi, vaikka itse sanoin, että aivan kamala kuva. 

Vierailija
217/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kehuu mua aina kauniiksi. Mut mun passikuvan nähdessään ne kauhistuu, hekottelee ja ”joo ei oo kauheen onnistunut”... Passikuvissani on Aileen Wuornoksen ja Jabban lemmenlapsi 🙁

Vierailija
218/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän Severus Kalkarokselta. Olmilta hyypiöltä joka kuikuilee mustien verhojen raosta.

Vierailija
219/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tätä ketjua lukiessa pysty juomaan kahvia, kaikki pärskyy suusta kun lukee näitä ylikypsiä katunaisia ja kirvesmurhaajia ;D

Vierailija
220/1428 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt ja vittuuntunut imettäjä-ämmä, joka on yrittänyt huonoin tuloksin piristää olemustaan meikillä. Ei ollut hyvä idea uusia omaa samaan aikaan, kun hankin vauvalle passia...