Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
21/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän venäläiseltä palkkatappajalta. Olen varma että jossain kuvassa mulla oli iloisempikin ilme mutta kuvaaja valitsi sen missä olen murhaajan näköinen. :D

Vierailija
22/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän ihan omalta äidiltäni.

Minullakin juuri tuo ja samalla isältäkin ja heidän ikäiseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuva paljasti, että isäni on Vesa-Matti Loiri. Syyliä ei ole vielä näkynyt, mutta vielähän ne ehtii puhjeta nekin :(

Kuvittele, jos katoat työmatkalla tms. Passikuvasi koreilee kaikissa iltapäivälehdissä ja Alibissa ja Murha-infossa sekä Hymyssä. "Petra-Annika 37 vuotta katosi matkalla työpaikalleen Tampereen veroviraston. Oletko nähnyt häntä? Soita Pirkanmaan poliisilaitokselle numeroon 1234567890"

Taidanpa tässä mennä ampumaan itseni.

T:ihminen on joka on niin ruma passikuvassa että kuvaajakin pelästyi

Vierailija
24/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun siihen promilleen väestöstä, joka näyttää hyvältä _ainoastaan_ passikuvissa. 😅 Kerrankin sharpin ja ”virallisen” oloinen kuva.

Selfieitä en osaa ottaa, ja sukulaisten ja kavereiden otoksissa näytän aina perunalta. Jostain syystä se ”pelkät kasvot suoraan edestä” vain sopii minulle.

Ihan sama juttu täällä! Passikuvissa näytän ihan hyvältä, kun muuten näytän kuvissa aina kamalalta.

Vierailija
25/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissäni on tyhjä, tuijottavat katse ja jostain syystä levitän silmiäni suureksi. Näytän tuulitunnelista tupsahtaneelta.

Alaleukani vaikuttaa kadonneen ja olen säilönyt poskipusseihini pähkinöitä talven yli. En vähättele itseäni tai puhu itsestäni rumasti; näytän oikeasti hämmästyneeltä/vainoharhaiselta pidätys kuvaan päätyneeltä jyrsijältä. Kuvalleni on naurettu ulkomailla passin tarkastuksessa.

Vierailija
26/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytän vangilta :D

Vierailija
27/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minulla oli kuvanottohetkellä reipas ja positiivinen ilme. Kuvassa näytän siltä kuin olisin karkaamassa kuvaajan kurkkuun samalla kun kärsin perkeleellisestä närästyksestä.

Vierailija
28/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuin SKP:n vaalimainoksesta tai poliisin pidätyskuvista.

Vierailija
29/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassa ja henkilökortissa pitää olla semmoinen vakava ja jähmettynyt ilme päällä eikä niissä saa olla silmälasit silmillä, vaikka niitä käyttäisi säännöllisesti. Sen takia ne kuvat voivat näyttää vähän oudoilta.

Vierailija
30/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh.. näytän niin hirveältä, etten viitsi edes katsoa sitä nyt. Onneks en oo käyny ulkomailla enkä varmaan käykkään nyt. :DD ja sit voi vaihtaa sen ja ens kerralla meen tosiaanki ottamaan sen ite, koska en muistanu sitä vaihtoehtoa vaan menin jollekki nuorelle tyttöselle johki foto1seen ottamaan. Ja siis tuli ihan järkyttäviä kuvia, en ymmärrä miten voin olla niissä niin ruma.

Mua on jopa sanottu että oon poikkeuksellisen kaunis, niin niissä kuvissa se ihminen on poikkeuksellisen ruma. :D Et miten ne onnistuukaan????? =D

Sama juttu joissain luokka/muissa yhteiskuvissa. Moni muu näyttää jopa todella hyvältä ja on oikein edukseen niissä, mut itse näytän ihan järkyttävältä. edellisestä kysyin siskolta et mitä mieltä oot, onko onnistunu nii vastas "no.. eihän toi nyt mikään imarteleva kuva oo mut menettelee"

Siis mul oli siinä kuvassa jopa kaksoisleuka mitä mul ei kyl normisti oo, eli kuva oli otettu alaviistosta. Ja siis näytin vaan rumalta.

Tekeekö kuvaajat tahalleen niin että jos on kaunis nainen, niin koittaa ottaa mahollisimman ruman kuvan?

Vierailija
31/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät pienet kuin hiirellä, nenä peruna. Reippaan lennokkaaksi tarkoitettu polkkatukka kuin Orthexin muovipotta päässä.

Vierailija
32/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme miehen kanssa passikuvalla. Molemmilla rasvaisen näköiset latistuneet hiukset. Näytämme Sanna Sillanpäältä. Molemmat.

Vierailija
33/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuvassa ja henkilökortissa pitää olla semmoinen vakava ja jähmettynyt ilme päällä eikä niissä saa olla silmälasit silmillä, vaikka niitä käyttäisi säännöllisesti. Sen takia ne kuvat voivat näyttää vähän oudoilta.

Vakava ilme ei tarvi olla. Tästä kuvaaja minulle sanoi kun olin ensin naama niin totisena.

Vierailija
34/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmissäni on tyhjä, tuijottavat katse ja jostain syystä levitän silmiäni suureksi. Näytän tuulitunnelista tupsahtaneelta.

Alaleukani vaikuttaa kadonneen ja olen säilönyt poskipusseihini pähkinöitä talven yli. En vähättele itseäni tai puhu itsestäni rumasti; näytän oikeasti hämmästyneeltä/vainoharhaiselta pidätys kuvaan päätyneeltä jyrsijältä. Kuvalleni on naurettu ulkomailla passin tarkastuksessa.

Samaistun niin tähän. Olen ihan normaalipainoinen, mielestäni kauniskin ihminen. Passikuvassa näytän häkeltyneeltä ylipainoiselta marsulta, joka on nauttinut edellisenä iltana yhden gin & tonicin liikaa.

Vierailija
35/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kuin olisit nähnyt minun passikuvani.

Mulla on vielä mustat silmänaluset ja silmäpussit.

Mulla on suuret pusuhuulet oikeassa elämässä mutta passikuvassa ylähuuleni on hävinnyt mystisesti.

Vierailija
36/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juju niissä Passi kuvissa on kun ei näin montaa ihmistä voi kuvailla kuviaan samalla tapaa. Yhdistävätekijä murhaajalookki.

Vierailija
37/1428 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen suominainen juhannuspäivän aamuna. Epäsymmetrinen naama ja vttuuntunut ilme, ohuet, vinot huulet. Niin ja ei siis pahalla keski-ikäisille, mutta ite olin alle 30.

Vierailija
38/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan yleistä tämä murhaaja- ja rikollinenlook. Passintarkastajilla on pokassa pitämistä.

Vierailija
39/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näyttää hurjistuneelta rantarosvolta. Itse näytän vain todella hermostuneelta ja pelokkaalta. Hirveät silmäpussit, vaikkei oikeasti edes ollut. Ei muuta kun portfolioon ja mallin töitä hakemaan.  ;)

Vierailija
40/1428 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi viisumikuva, jota en vuosien jälkeenkään ole kehdannut näyttää puolisolleni. Oon niin kaamean ja sairaan limapallon näköinen. En tiedä, miksen ole heittänyt niitä ylijäämäkuvia pois. Kaapissa ovat, ja pelkään, että jos joku löytää ne niin ei puhu mulle enään koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme