Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolta on otettu koronatesti kerro...

Vierailija
09.04.2020 |

.... miltä tuntuu, ja miten pitkä on se tikku joka työnnetään nenään,miten syvälle nenänieluun se viedään. Kammottaa ajatuskin testistä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehtiin tänään testi, mutta se otettiinkin puutikulla kielestä ja kurkusta 😳 ei sattunut yhtään, lähinnä jäin ihmettelemään miksi ei otettu nenän kautta.

Vierailija
2/3 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin nenän kautta ja tuntui että sillä tikulla porattiin nenäruston läpi. Samalta tuntui kuin poskionteloiden punkteeraaminen. En tiedä oliko ottaja v-mäisellä päällä vai miksi sitä piti survoa kuin mielipuoli vai pitääköhän sen tikun rikkoa limakalvo että näyte saadaan.

vasta-aine testi otettiin auton ikkunan välistä sormesta verinäytteenä räntäsateessa ja se ei tuntunut juuri miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sattui, varsinkin eka kerta. Mutta kyllä siitä selviää ja pian se kipu jo unohtuu :) Luulen että auton ikkunasta näytteen ottaminen on vaikeampaa kun hoitaja ei saa niin hyvää asentoa. Vastaanotolla on kivuttomampa, tai ainakin minulla oli. Kuulemma se auttaa jos pysyy mahdollisimman rentona ja yrittää olla puristamatta silmiä kiinni ja nyrpistämättä nenää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi