Olikohan Vihreiden joukkoliikenne keskustelu nyt tässä?
Kuka enää uskaltaa matkustaa busseilla, metrolla ja junalla tämän jälkeen. Kyllä itse en astu enää jalallanikaan
Kommentit (25)
Juu kyllä muuttuu viherhöperöiden ohjelma, koska tiiviisti asuminen ja joukkoliikenne ei liene muotia tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä muuttuu viherhöperöiden ohjelma, koska tiiviisti asuminen ja joukkoliikenne ei liene muotia tämän jälkeen.
Kun pahaa pelkään että samaa tuubaa suoltavat jatkossakin jopa entistä verenhimoisemmalla vimmalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on aivan harhaista. Lakkaatteko myös lentämästä (commercial on joukkoliikennettä)? Ajakaa vaan sitä autoa, jos lakkaatte lentämästä thaikkuihin!
Mitä horiset? Miten Thaikkuihin lentäminen nyt tähän kuuluu ja itse kyllä lentelen laadukkaampiin paikkoihin kuin Thaimaaseen. Kas kun ei Turkin Alaniatai Kanala saaret tullu mainituksi.
Lentäminen on paaaljon haitallisempaa kuin yksityisautoilu. Toivottavasti lentomatkailu kielletään pysyvästi. T. Vihreä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämähän on aivan harhaista. Lakkaatteko myös lentämästä (commercial on joukkoliikennettä)? Ajakaa vaan sitä autoa, jos lakkaatte lentämästä thaikkuihin!
Mitä horiset? Miten Thaikkuihin lentäminen nyt tähän kuuluu ja itse kyllä lentelen laadukkaampiin paikkoihin kuin Thaimaaseen. Kas kun ei Turkin Alaniatai Kanala saaret tullu mainituksi.
ThaimaaSEEN??? Se on ThaimaaHAN, idiootti! Vai tullaanko sieltä ThaimaaSESTA kotimaaSEEN? Lehtikin ilmeisesti putoaa pihallasi maaSEEN?
Vedä sinä vtun pilkunnusija happea ja mene peruskouluun opettamaan äidinkieltä niin saat henkisen tyydytyksen lisäksi rahaakin.
ThaimaaSEEN??? Se on ThaimaaHAN, idiootti! Vai tullaanko sieltä ThaimaaSESTA kotimaaSEEN? Lehtikin ilmeisesti putoaa pihallasi maaSEEN?