Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epävakaan ja narsistin suhde

Nasseli
09.04.2020 |

Voiko toimia ja miten? Millainen tällainen suhde on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollaisessa suhteessa se epävakaa ja oli pakko lopettaa, koska narsisti toimi narsistin tyyliin ja epävakaana minulla alkoi läikkyä yli, kun en kestänyt narsistin epäoikeudenmukaisuutta.

Vierailija
2/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin kokemusta moisesta suhteesta, myös epävakaana osapuolena.

En suosittele, ei tee hyvää kummallekaan pidemmän päälle. Alkuun saattaa harhaanjohtavasti vaikuttaa jopa täydelliseltä suhteelta, mutta se mikä on liian hyvää ollakseen totta, myös on sitä.

Suhteessa ei ollut mitään tasapainoa. Itse kaipasin esim huomiota toiselta, toinen antoi sitä jossain määrin, mutta en kokenut itse sitä riittäväksi, mutta eipä riittänyt toisellekaan se mitä itse hänelle annoin. Musta tuntui hylätyltä, toinen koki olonsa loukatuksi. Takerruin entistä enemmän kiinni, toinen ottaa siitä kaiken hyödyn itsellensä. Lopulta en saanut itselleni enää mitään koko suhteesta, eikä musta ollut mitään jäljellä. Toinen taas pystyi loputtomasti iskemään vyön alle, näkemättä omassa käytöksessä mitään väärää. Itse syyllistyin kovinkin helposti. Yritin korjata suhdetta, mutta kaikki vika oli kuulemma minussa. Vaikka tein kaikkeni, se ei muuttanut mitään.

Eron jälkeen olen itkenyt ja kaivannut hänen peräänsä. Tiedän, että se on järjetöntä ja turhaa ja mikään ei kuitenkaan olisi muuttunut. En vain osaa päästää irti ja pelkään olla yksin ja ahdistaa ettei kukaan muu koskaan rakastaisi minua.

Hän taas nauttii elämästään kaikin rinnoin. Naisia on yhtä aikaa jokaiselle sormelle ja päivittää someensa, kuinka on vapautunut suhteemme kahleista. Silti tietää, että kaipaan häntä takaisin, ja antaa ajoittain "toivoa" siitä että hän vielä välittäisi minustakin. Uskon sinisilmäisen kaiken paskan ja tyydyn siihen vähäänkin. Kunnes taas huomaan tulleeni hyväksikäytetyksi. Tiedän satuttavani vain itseäni, mutten osaa päästää irti.

Ap hyvä, älä ala siihen suhteeseen. Ei voi toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ka-ma-laa. Ei enää ikinä. Oireeni kymmenkertaistuivat ja olin lopulta ihan hajalla.

Toipuminen vei vuosia.

Tuntui että sille toiselle osapuolelle suhde oli vain hyvin viihdyttävä.

Vierailija
4/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on turha. Pitkässä juoksussa narsisti tekee terveestäkin ihmisestä epävakaan ihan persoonallisuushäiriöön asti. Joten jokatapauksessa narsisti pysyy aina ja epävakaa ilmestyy suhteen aikana. Narsistin kanssa suhde on äärimmäisen uuvuttava. Jos on valmiiksi epävakaa jo alussa, niin siinä voi käydä miten tahansa.

Vierailija
5/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan narsistin kanssa suhde hirveää kenelle vain. Pahempaa varmaan epävakaalle kuin ns. normaalille ihmiselle, jos tunteet menee laidasta laitaan eikä pysyvää minäkuvaa.

Vierailija
6/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahdesta rikkinäisestä tule yhtä ehjää.