Ahdistaa (pettämisestä)
Muutama vuosi sitten tapasin työhön liittyvässä illanvietossa puolitutun miehen, jonka kanssa päädyimme petiin. Mies oli (ja on kaiketi edelleen) naimisissa ja perheellinen. Ilta oli aika alkoholinhuuruinen, joten muistikuvat ei ole ihan selkeät mutta taisin itse olla melko ”tyrkky” ja voisi sanoa että menin puoliväkisin miehen hotellihuoneeseen.... jotenkin ihastuin, ja kuvittelin että mies haluaisi olla yhteydessä jatkossakin, mitä ei sitten koskaan tapahtunut. Nolottaa toki.
Nyt miehen vaimo on ilmeisesti jostain saanut tietää tapahtuneesta, ja on ottanut minuun yhteyttä tivaten selitystä ja kysellen mitä oikein olen miettinyt. Hirveä ahdistus asiasta. Olen jättänyt vastaamatta, en tiedä miten pitäisi reagoida? Annanko olla vaan? Otanko poliisiin yhteyttä? Help.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olet rehellinen. Vaimolla oikeus tietää, ja eihän sinulla ole mitään menetettävää? Kerrot miten asiat meni ja siinä se. Ei nyt yksityiskohtia, mutta vaikka että seksiä oli ja kertaan jäi.
Vaimo tuntuu tietävän jo yksityiskohdat... kysyy miten kuvittelen olevani oikeutettu tällaiseen ja että ymmärränkö mitä olen aiheuttanut perheelle. En tiedä mitä sanoa. Ap.
Olet rehellinen. Vaimolla oikeus tietää, ja eihän sinulla ole mitään menetettävää? Kerrot miten asiat meni ja siinä se. Ei nyt yksityiskohtia, mutta vaikka että seksiä oli ja kertaan jäi.