Miksi ihmiset kaupassa edelleen nuoleskelevat sormiaan pusseja availlessa?
Eikö näille pässeille mene mikään perille? Yksikin hyväkäs tämän nuoleskelusession jälkeen suoraan pakettiautomaatille räpläämään. Idiootti.
Eikä ollut ainut joka näin toimi. Ei liioin tarvinnut sen enempää muita kytätä, kun näitä riitti ihan näkökenttään muutenkin.
Raskasta elää typerien idioottien kanssa samassa maailmassa, mutta mihinkään ei pääse näiltä kuspäiltä turvaan.
Kommentit (47)
Jo ennen coronaa mua on oksettanut ihmiset jotka koskee jokaikiseen tomaattiin ja omenaan puhumattakaan sormien nuoleskelusta ennen pussin avaamista. Toinen asia on käsien pesu, pitäisi olla täysin päivänselvää että kädet pestään aina kotiin tultaessa ja wc:n jälkeen.
Mitä se sua haittaa? Antaa ihmisten nuoleskella. Onhan maailmalla jotkut nerot nuoleskelleet vessanpönttöjäkin. Itsensähän nuoleskelija uhraa yhteiselle hyvälle (laumasuoja).
Vierailija kirjoitti:
myöskään kapulaa ei enää panna takaa tulevalle entiseen malliin.
Minä sinulle takaa tulevan kapulanpanot näytän.
r i i t t a kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sinulle takaa tulevan kapulanpanot näytän.
Entisenä mallina tiedän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kaupoissa ne on poistettu käytöstä.
Samaa olen ihmetellyt. Oli koronaa tai ei, niin todella oksettava tapa. Miten kenellekään voi tulla edes mieleen nuolla likaisia sormia? Ajatuskin kuvottaa.
Eihän niitä kapuloita enää ole käytössä.
kyllä meidän kaupassa kapulaa pannaan takaa tulevan perään ihan entiseen malliin jonossa.
Ota hedelmäpussin kahvoista kiinni molemmin käsin, vedä varovasti eri suuntiin. Ja pussi aukeaa kuin itsestään, ei tarvitse kostuttaa sormia.
Pitäisi ruveta tekemään laminoituja kylttejä siitä, miten muovisen hetelmäpussin saa avattua ottamalla toisella kädellä kiinni pussin suuaukosta ja toisella hantaakista ja vetämällä lempeästi käsiä erilleen, niin että "saranan" kohdalta alkaa pussittaa.
Vierailija kirjoitti:
meidän tuppukylässä, otettu nuo kapulat kokonaan pois, ei ihmiset tule p*rseeseen kassalla, mutta muuten ei välitetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
En osaa avata sitä pussia muuten kun märällä sormella :( ens kerralla kaivan sit vaik pill ulimaa toosastani et saan kostuketta
Sulla siellä ei ole kuin hiekkaa.
Suomi on sulussa jouluun asti vastuuttomien idioottien takia!
Moskovan rautatieaseman vessassa takapuolen pyyhkimiseen käytettiin sormea. Vessan seinässä oli pieni reikä, johon sormi pyydettiin työntämään operaation jälkeen. Seinän takana oli mummo, joka löi kumivasaralla sormeen. Niin mihinkäs se sormi meneekään kun siihen lyö vasaralla? Suuhun tietenkin.
Myös farmaseutin on nähty nuolaisevan sormeaan ennen kuin pakkasi lääkkeet pussiin.
En ole ikinä nuollut sormiani avatakseni kaupan pusseja. Yök niille, jotka tekevät niin oli sitten korona-aika tai ei.
Itse olen töissä sairaalassa, kuljen julkisilla, eikä i paljon jaksa kiinnostaa pussien nuoleskelijat. Ihan sama, tunnen olevani niin virusten ympäröimä jo muutenkin. Enkä edes päässyt testiin vaikka oli oireita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pirskatin pussit aukea kuivin sormin!
T. Koronakieli
Aukeaa. Itse hieron pussin suuta kahden sormen välissä muutaman kerran, niin aina on auennut.
Tein tämän kerran vahingossa. Anteeksi! Nyt mulla maski käytössä.
Samoin saatan hieroa kutisevia silmiä.
Täh? Eihän paistopisteet ole kiinni. Tuotteet on vain valmiiksi pakattu pusseihin.