Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset kaupassa edelleen nuoleskelevat sormiaan pusseja availlessa?

Vierailija
09.04.2020 |

Eikö näille pässeille mene mikään perille? Yksikin hyväkäs tämän nuoleskelusession jälkeen suoraan pakettiautomaatille räpläämään. Idiootti.
Eikä ollut ainut joka näin toimi. Ei liioin tarvinnut sen enempää muita kytätä, kun näitä riitti ihan näkökenttään muutenkin.
Raskasta elää typerien idioottien kanssa samassa maailmassa, mutta mihinkään ei pääse näiltä kuspäiltä turvaan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua niin surettaa, kun paistopisteet ovat kiinni. Olen aina tykännyt siitä tuotteiden sormin räpläämisestä. Ja sen jälkeen olen nuollut sormet sokereista puhtaaksi.

Täh? Eihän paistopisteet ole kiinni. Tuotteet on vain valmiiksi pakattu pusseihin.

Vierailija
22/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen coronaa mua on oksettanut ihmiset jotka koskee jokaikiseen tomaattiin ja omenaan puhumattakaan sormien nuoleskelusta ennen pussin avaamista. Toinen asia on käsien pesu, pitäisi olla täysin päivänselvää että kädet pestään aina kotiin tultaessa ja wc:n jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua haittaa? Antaa ihmisten nuoleskella. Onhan maailmalla jotkut nerot nuoleskelleet vessanpönttöjäkin. Itsensähän nuoleskelija uhraa yhteiselle hyvälle (laumasuoja).

Vierailija
24/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myöskään kapulaa ei enää panna takaa tulevalle entiseen malliin.

Minä sinulle takaa tulevan kapulanpanot näytän.

Vierailija
25/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

r i i t t a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sinulle takaa tulevan kapulanpanot näytän.

Entisenä mallina tiedän kyllä.

Vierailija
26/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin kaupoissa ne on poistettu käytöstä.

Vierailija
27/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Oli koronaa tai ei, niin todella oksettava tapa. Miten kenellekään voi tulla edes mieleen nuolla likaisia sormia? Ajatuskin kuvottaa.

Vierailija
28/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä kapuloita enää ole käytössä.

Vierailija
29/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meidän kaupassa kapulaa pannaan takaa tulevan perään ihan entiseen malliin jonossa.

Vierailija
30/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hedelmäpussin kahvoista kiinni molemmin käsin, vedä varovasti eri suuntiin. Ja pussi aukeaa kuin itsestään, ei tarvitse kostuttaa sormia.

Vierailija
31/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ruveta tekemään laminoituja kylttejä siitä, miten muovisen hetelmäpussin saa avattua ottamalla toisella kädellä kiinni pussin suuaukosta ja toisella hantaakista ja vetämällä lempeästi käsiä erilleen, niin että "saranan" kohdalta alkaa pussittaa.

Vierailija
32/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meidän tuppukylässä, otettu nuo kapulat kokonaan pois, ei ihmiset tule p*rseeseen kassalla, mutta muuten ei välitetä yhtään.

Vierailija
33/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa avata sitä pussia muuten kun märällä sormella :( ens kerralla kaivan sit vaik pill ulimaa toosastani et saan kostuketta

Sulla siellä ei ole kuin hiekkaa.

Vierailija
34/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sulussa jouluun asti vastuuttomien idioottien takia!

Vierailija
35/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovan rautatieaseman vessassa takapuolen pyyhkimiseen käytettiin sormea. Vessan seinässä oli pieni reikä, johon sormi pyydettiin työntämään operaation jälkeen. Seinän takana oli mummo, joka löi kumivasaralla sormeen. Niin mihinkäs se sormi meneekään kun siihen lyö vasaralla? Suuhun tietenkin.

Vierailija
36/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös farmaseutin on nähty nuolaisevan sormeaan ennen kuin pakkasi lääkkeet pussiin.

Vierailija
37/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nuollut sormiani avatakseni kaupan pusseja. Yök niille, jotka tekevät niin oli sitten korona-aika tai ei.

Vierailija
38/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä sairaalassa, kuljen julkisilla, eikä i paljon jaksa kiinnostaa pussien nuoleskelijat. Ihan sama, tunnen olevani niin virusten ympäröimä jo muutenkin. Enkä edes päässyt testiin vaikka oli oireita.

Vierailija
39/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pirskatin pussit aukea kuivin sormin!

T. Koronakieli

Aukeaa. Itse hieron pussin suuta kahden sormen välissä muutaman kerran, niin aina on auennut.

Vierailija
40/47 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän kerran vahingossa. Anteeksi! Nyt mulla maski käytössä.

Samoin saatan hieroa kutisevia silmiä.