Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kaupassa edelleen nuoleskelevat sormiaan pusseja availlessa?

Vierailija
09.04.2020 |

Eikö näille pässeille mene mikään perille? Yksikin hyväkäs tämän nuoleskelusession jälkeen suoraan pakettiautomaatille räpläämään. Idiootti.
Eikä ollut ainut joka näin toimi. Ei liioin tarvinnut sen enempää muita kytätä, kun näitä riitti ihan näkökenttään muutenkin.
Raskasta elää typerien idioottien kanssa samassa maailmassa, mutta mihinkään ei pääse näiltä kuspäiltä turvaan.

Kommentit (47)

1/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta koronat

Vierailija
2/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kärttyinen, rauhoitu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n huoli aivan aiheellinen ja miksi sen pitäisi rauhoittua

Vierailija
4/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa myös paperien sorminuolijat! Kiva jonkun toisen katsoa samoja papereita tai kirjoja kun joku on nuolluilla sormilla räpeltänyt kulmia.

Vierailija
5/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin surettaa, kun paistopisteet ovat kiinni. Olen aina tykännyt siitä tuotteiden sormin räpläämisestä. Ja sen jälkeen olen nuollut sormet sokereista puhtaaksi.

Vierailija
6/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka nuoleskelija jo ilmaantui kommentillaa ja rauhoittumis käskyllään. Aivan aiheellinen toi aloittajan pointti.

Vierailija
7/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käykö kaupassa, älkää kosketelko mitään mitä joku toinen on saattanut kosketella. 

Vierailija
8/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pirskatin pussit aukea kuivin sormin!

T. Koronakieli

Vierailija
9/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuolaisin sormeani, kun en saanut muovipussia millään auki, kun oli niin kuivat sormet. En tuntenut hipustakaan häpeää, tai syyllisyyttä. Eräs muija kaupassa alkoi yskiä, ja niiskuttaa heti, kun ohitin hänet- varmaan halusi säikytellä, että pysyisin kauempana. Tyhmä nauta, jäin kiusallani pyörimään ihan viereensä. 

Vierailija
10/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän pussien nuoleskelusta.

Vierailija
11/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussit aukeaa vallan mainiosti kun hieman venyttaa pussi suuta. Tyhmempi kansanosa aiheuttaa juuri käyttäytymisellään tämän pandemian laajenemisen sekä keston.

Vierailija
12/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Koronakieli

Kyllä aukeaa, kun aukaisee siitä kahvan kohdalta. Eli ei siitä keskeltä, missä muovia on kaksinkerroin, vaan siitä kohtaa missä muovia on neljä kerrosta.

Vierailija
13/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Koronakieli

Aukeaa. Tekniikkalaji. Netistä löytyy opetusvideoita.

Vierailija
14/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa avata sitä pussia muuten kun märällä sormella :( ens kerralla kaivan sit vaik pill ulimaa toosastani et saan kostuketta

Vierailija
15/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me teemme jotakin vanhasta tottumuksesta. Se on tyhmää katseltavaa, mutta todennäköisesti sinäkin kävelet jotakin liian läheltä tai hipaiset ajatuksissasi nenääsi. 

KÄvin lähiostarilla äsken, eikä siellä porukalla ollut mitään hätää koronasta. Iholle tultiin ja kaikkea lääpittiin. 

Vierailija
16/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä sinä peset ne kätesi kun menet kotiin. Hyvin yksinkertaista. Jos oikein ahdistaa niin ne hanskat käteen kaupassa.

Aivan älyttömäksi kyttäämiseksi joillain menny.

Vierailija
17/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samaiset nuoleskelijat koskettelevat ja puristelevat vihanneksia, hedelmiä ym. pakkauksia ja se näyttää olevan muutamien yksinkertaisten trollien mielestä ainoastaan huvittavaa?

Kertoo paljon älykkyyden tasosta, vaikka ihan vain "läpällä" heittelis näitä.

Vierailija
18/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöskään kapulaa ei enää panna takaa tulevalle entiseen malliin.

Vierailija
19/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darwin-palkinto?

Vierailija
20/47 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku lähmänäppi nuoleskelullaan saastuttaa useita tuotteita, ohje on että kun minä pesen käteni kotiin tulessa homma sillä kuitattu ja selvä?  jep jep.