En saa treenipallukkaa ulos
Lantionpohjatreeni kuulia testasin ekaa kertaa.semmonen silikonipallukka missä vetolenkki.sisällä on ja pysyy, onko mussa joku rakennevika kun se ei tule ulos vaikka kiskon?!synnyttänyt olen kolme lasta.
Kertokaa joku noista kellä kokemusta.
Kommentit (20)
Vastahan mä alotin treenin toki oon treenannu ilman mitään välineitä.tommosia uskalla käyttää jos tämän joskus saan pihalle kiskottua.
Sun pitää rentouttaa ne lantionpohjan lihakset ennen kuin vedät sen ulos.
Pelkään et se kumilenkki katkee. Ei liiku.
Rentoudu, anna olla. Nyppäset ulos kun olet lakannut stressaamasta. Ota vaikka alkoholia niin rentoudut. Masturboi, kyllä ne jossain vaiheessa lähtee irti.
Nyt ei auta muu kuin raskautua neitseellisesti ja odotella että lapsen pää puskee pallukan edellään ulos.
M
Kauan tommosta on turvallista pitää? Helvetti mikä laite!
Vierailija kirjoitti:
vagina on itse itsensä puhdistava elin. Kyllä se tunkee sen ulos aikanaan ilmankin sinun apua. Ei sinne mitään tulehdusta synny vaikka huomiseen olisi. Viimeistään nukkuessasi lähtee irti.
Vierailija kirjoitti:
Koeta kopata lusikalla.
Tuttu kaivoi tyttiksen toosasta lusikalla sinne juuttuneen golfpallon.
En kysellyt yksityiskohtia tapahtumien kulusta.
Ei kai noitten käyttö kuulu tommosta olla?en uskalla enää käyttää jos pihalle saan
Kylpyammeeseen, pitkä ja rentouttava vaahtokylpy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vagina on itse itsensä puhdistava elin. Kyllä se tunkee sen ulos aikanaan ilmankin sinun apua. Ei sinne mitään tulehdusta synny vaikka huomiseen olisi. Viimeistään nukkuessasi lähtee irti.
Unohtunut tamponi voi saada aikaan hengenvaarallisen tulehdustilan. Taisipa joku tähän kuollakin. Ei aina tule ulos itsekseen.
Pallo onneksi on pinnaltaan erilainen. Varmaan kuitenkin häiritsee emättimen normaalia toimintaa.
En liian pitkään luottaisi ulos putkahtamiseen...lääkäriin jos ei viimeistään huomiseen mennessä ole tullut ulos.
Alipaine ei päästä sitä pois? Koita vaikka lusikalla päästää sinne ilmaa ja kampea samalla pallo sieltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta kopata lusikalla.
Tuttu kaivoi tyttiksen toosasta lusikalla sinne juuttuneen golfpallon.
En kysellyt yksityiskohtia tapahtumien kulusta.
Hyvin oli putattu. Kenelle tulee mieleen käyttää pillua golfin harjoitteluun?
Ota kyykky asento, ja työnnä lantionpohjanlihaksilla palluraa ulospäin. Avita vetämällä lenkistä, voit käyttää myös lusikkaa tai sormia apuna niin alipaine heikkenee. Sulla on käynyt nyt samalla tavalla kuin joskus kuukupin kanssa voi käydä. Älä panikoi, kyllä se pois tulee. :)
Ei sais nauraa, mutta naurattaa. Olenko kamala ihminen?
AP:lle tsemppiä, kyllä se sieltä varmasti ulos tulee kun saat lihakset rennommiksi.
Treenasit selvästi liikaa. Nyt sun supervahvat lantionpohjalihakset pitävät sen siellä. Se tulee ulos, kun ne lihakset taas heikkenevät, mutta siihen voi vierähtää kuukausia.