Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä Kemissä Korona ei näy millään tavalla. En itsekään ole millään muotoa muuttanut omaa käyttäytymistä tai hygienia-astetta.

Vierailija
09.04.2020 |

että silleen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi muuttaa käyttäytymistä... teillä on aika vähän noita tehopaikkoja. Itämisaika on pitkä. Ai niin, unohdin teillähän on käytössä Länsi Naapurin tehopaikat eli jatka samaan malliin vaan. Ei mitään hätää!!

Vierailija
2/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläkin kuitenkin koronaa todistettavasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pian tulet näkemään :)

Vierailija
4/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä aina näin kuollutta, baarit ym. kiinni?

Vierailija
6/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu itse Kemissä.

Vierailija
7/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-11297427

Kyllä teilläkin joku on huomioinut.

Vierailija
8/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin hiljaiseksi ja syrjäiseksi paikaksi Lapissa on lähes 100 tartuntaa, nyt 88 virallisesti.

Mutta koska THL:n mukaan kaikki tartunnat ovat epävirallisesti kolmekymmenkertaisia, niin eipä kannattaisi kehuskella koronan puutteesta.

Yleensähän se on niin, että itku pitkästä ilosta.

Hyvää ja tervettä pääsiäistä kuitenkin sinne Lappiin!

Vierailija
9/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tyhmempää aloistusta enää olla, näinä aikoina.

Kirjoittajan täytyy olla jotenkin henkisesti epävakaa tai joku mt-potilas.

Vierailija
10/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap katsella taikalasien läpi? Kyllä se vaikuttaa ja huolestuttaa kun näin pienellä paikalla on jo paljon tartuntoja. Viralliset luvut tartunnan saaneista voi kertoa luvuilla 20-30 tartunnan saanutta joita ei ole testattu.

T. toinen kemiläinen.

Vierailija
11/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä baarit auki?

Vierailija
12/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perämeren p-reiässä on normaalitilanteessakin yhtä ankeaa kuin muualla koronan kourissa.

Vierailija
13/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ap katsella taikalasien läpi? Kyllä se vaikuttaa ja huolestuttaa kun näin pienellä paikalla on jo paljon tartuntoja. Viralliset luvut tartunnan saaneista voi kertoa luvuilla 20-30 tartunnan saanutta joita ei ole testattu.

T. toinen kemiläinen.

Vähän ohi aiheen, mutta onko Kemi mukava paikka asua? Mä olen joskus ajanut vain moottoripyörällä läpi ja pysähdyttiin kyllä jossakin katsomassa jotain jäänmurtajaa. Minusta siellä oli aika kivan näköistä, meri on niin lähellä. Kesällä siis ajettiin läpi ja osaa seuruetta tuo jäänmurtaja jostain syystä kiinnosti. 

Vierailija
14/14 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. toinen kemiläinen.

Vähän ohi aiheen, mutta onko Kemi mukava paikka asua? Mä olen joskus ajanut vain moottoripyörällä läpi ja pysähdyttiin kyllä jossakin katsomassa jotain jäänmurtajaa. Minusta siellä oli aika kivan näköistä, meri on niin lähellä. Kesällä siis ajettiin läpi ja osaa seuruetta tuo jäänmurtaja jostain syystä kiinnosti. 

Ajattele sanaa "gulak" ja siihen liittyviä mielikuvia. Siinä samalla saat kuvan Kemistä.