Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi saada polttopuita peräkärryllinen. Onko kukaan tilannut Tiina Jylhän kautta?

Vierailija
09.04.2020 |

Onko homma toiminut?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D kumma kun kaikki muut paitsi koronasuojien tilaajat ymmärtää ettei jylhän tiinalta kannata tilata yhtään mitään.

Eiks tää ollut joku Suomi-Viro-yhteistilausproggis? Kiinnostais kovasti tietää miten kuvio eteni, esim. oltiinko täällä tietoisia kuka niitä hommaa ja miten.

Vierailija
22/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sanoa, että pistän Jylhän putiikin boikottiin, mutta koska en hänen palvelujaan käyttäis muutenkaan, niin en taida viittiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olis halvalla lentokoneellinen bambua.

Terv: Tiina

Kuulin että on hyvälaatuista. Pistetään samantein 14 koneellista tulemaan. Maksan illalla verkkopankista sille joka ekana ehtii ilmoittamaan tilinumeronsa.

Vierailija
24/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tilata siltä kärryllinen hevosenpaskaa puutarhaan, mutta en nyt sitten uskalla, kun saisin varmaan pandanpaskaa lentokoneellisen.

Vierailija
25/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tiinan bisneskumppani, terve! Tilauksen voi hoitaa mun kautta. Maksa viis milliä mun belgialaiselle tilille niin saat peräkärryllisen priimaa kamaa pikana.

Vierailija
26/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata, jos teet ison tilauksen, saatat saada kaupan päälle turpeammat huulet.

Vierailija
27/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tilata hänen kauttaan tällä hetkellä. On hallituksen käytössä.

Jono. Kaikki mitä muut ei saa, av. Rahasta ei ole kiinni.

Vierailija
28/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina Jylhä on kauneusalan yrittäjä, ei hänen kauttaan voi tilata polttopuita. Ei ainakaan Kiinasta.

Ainahan sitä voi yrittää? Muistan lukeneeni jostain, että hänen kauttaan Suomeen olisi tilattu joskus jotain suumaskeja tai jotain.

Vierailija
29/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun piti tilata siltä kärryllinen hevosenpaskaa puutarhaan, mutta en nyt sitten uskalla, kun saisin varmaan pandanpaskaa lentokoneellisen.

Pandanpaskaa ei kukaan suomalainen osaa kuitenkaan levittää, odotellaan hevosenpaskatarjousta.

Vierailija
30/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaisin siltä uuden perseen.

Vierailija
31/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän pienenä piti itse hakea se risu metsästä kun sai piiskaa :)

Vierailija
32/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaisin siltä uuden perseen.

Älä tilaa. Siinä on pukamat valmiina.

Vierailija
33/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kesäkukat kartanoni puutarhaan ja sain muovikukkia.

Vierailija
34/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täällä Tallinnassa niin voin hoitaa asiat suoraan Tiinan liikekumppaneiden kanssa. Rahat voi panna mun tilille EE123123-44321. Laitetaanko muuta? Hyväkuntoista cd-levyä oli pari laatikollista, on suomalaiset humpat ja iskelmät. Lisäksi löytyy ukrainalaista aitoa hiusta olevaa hislisäkettä ja puolalaista ylijäämäliimaa ja hapankaalta pari saavia. Paljon otat? Tee tarjous.

Vierailija
35/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tilattu on, pieleen meni, saatiin koivuklapin sijaan muovisia halon näköisiä palikoita...

No mutta hyötykäyttöön kuitenkin, vaikka työttömille ajankuluksi.

Vierailija
36/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin 5G:n vaikutuksia (siis se mitä te palstamammat kutsutte koronaksi) pakoon Lapin erämaahan ja tilattiin pari peräkärryllistä klapeja jotta saadaan edes lapsille aamupuurot keiteltyä. Piti maksaa ensin etukäteisvakuuksia puolen miltsin edestä, sitten tuli pyyntö jättää käteismaksu Saariselän Nesteen pihamaalle merkattuun kassiin. Vielä ei ole polttopuita näkynyt, mutta eikös ne postitusajat Kiinasta ole nyt tavallista pidempiä? Saakohan toimituksen pakettiautomaattiin vai tuodaankohan se ovelle? Luulin ensin että tuovat tavaran Virosta kun tilinumero viittasi sinne, mutta ei kai sitten. Alkaa kyllä olla pirtissä vähän kylmä, onneksi pian on kesä.

Vierailija
37/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina Jylhä on kauneusalan yrittäjä, ei hänen kauttaan voi tilata polttopuita. Ei ainakaan Kiinasta.

Häneltä on helpompi tilata silikonirinnat ja paksummat huulet.

Vierailija
38/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina ei taida enää kehdata lähiaikoina juuri pärstäänsä Suomessa näyttää...

Vierailija
39/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapi hoitaa halkohommat.

Vierailija
40/55 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattiin halkoja, mutta tulikin kivi ikkunasta. En tiedä, klikkasinko tilauslomakkeessa väärän toimitustavan? Vironkielinen teksti meni vähän arpomiseksi. Tarkoittaako kivi siis viroksi kotiinkuljetus ja ikkuna on halko? Vai oliko se toisinpäin? En ikinä muista ja nyt ei pääse Tallinkille tarkistamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä