Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mahdollisesti supertartuttaja? Pls sanokaa että en ole... :(

Hengissä selvinnyt
09.04.2020 |

Parin viikon sairastelun jälkeen kuume katosi, mutta rinnassa oli vähän outo tunne ja kyljissä myös. Keuhkoissa tuntui pistelyä muutaman päivän, mutta se hävisi sitten. Väsymys vaivasi. Laitoin kaiken flunssan, stressin ja univelan piikkiin.

Palasin kuitenkin töihin ja nyt pari viikkoa myöhemmin yksi toisensa jälkeen on tullut niim kipeäksi, että ei voi tulla töihin (meidän firmassa kynnys sairaslomalle jäämiseen on suuri.)

Olenko mahdollisesti ns. supertartuttaja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi kukaan tietää tai sanoa. Kuinka kauan olit kotona oireiden loputtua?

Vierailija
2/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aitoin kaiken flunssan, stressin ja univelan piikkiin."

Et taida olla ihan se penaalin terävin kynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Oot

Vierailija
4/6 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on se ikävä tilanne että mä olen ihan todetusti supertartuttaja (leviltä.lähtenyt epidemia). onneksi viranomaiset salaavat henkilöllisyyden. italiastahan sen minäkin toin.

Vierailija
5/6 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä AP taidat olla vielä tyhmä sellainen.

Olisit mennyt testiin. Meillä ei töissä ole kukaan kipeänä ja ne kellä on ollut oireita on testattu, ei ole koronaa kellään ollut.

Vierailija
6/6 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkovamma kirjoitti:

mulla on se ikävä tilanne että mä olen ihan todetusti supertartuttaja (leviltä.lähtenyt epidemia). onneksi viranomaiset salaavat henkilöllisyyden. italiastahan sen minäkin toin.[/quote

No ethän sä olis voinut sitä tietää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi