Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen farkkutakki?

Vierailija
09.04.2020 |

Mikä on monikäyttöisin jos sitä pitäisi käyttää mustien farkkujen mutta myös hempeiden mekkojen kanssa? Nykyinen takki on tummansininen jossa hihat liian pitkät ja helma lantiolle asti. Kannattaako ostaa samaa väriä lyhyenä versiona? Ovatko tummat värit liian hallitsevia valkoisen kukkamekon kanssa? Hiusten väri perus harmahtavan ruskea jos sillä on merkitystä värien yhteensopivuuteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mäki kattelin tossa sellasta farkku takkia jossa oli monta eri väri vaihtoehtoa. Pohdiskelin perus sinisen, mustan, valkosen ja sellasen kiva hiekka/kameli/beige sävyisen välillä. Päädyin tähän hiekan väriseen, koska se on kesällä aikasta fresh. Valkoinen on minulle liian herkkä väri kun se kuitenkin pyörii ties missä puiston penkeillä. Musta ei ole niin kesä väri ja saa ihon suomalaisella näyttämään entistä kalpeammalta kuin vaaleat sävyt tuo rusketuksen esiin. Halusin kuitenkin jotain eroa kuin perus siniseen. Jos sinistä pohdiskelit niin itse kannatan vaaleampaa sinistä mutta ei kuitenkaan täysin pestyä miltei valkoista. Tumma ja vaalea näyttävät molemmat oikein sieviltä kukka mekon kanssa. Vaalea ehkä hieman moni käyttöisempi. Ps. Kirjoittajana olen 15-vuotias enkä mikään äiti, joten luota vain :)

Vierailija
2/4 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin just sellaisen haalistuneen farkunsinisen. Mietin tummaa ja sitten selkeästi kivipestyn vaaleaa, mutta tulin siihen tulokseen, että kesätaivaan sininen on monikäyttöisen. Se on niin perusfarkku, ettei sitä oikein miellä edes siniseksi väriksi ja sopii näin ollen kaikkeen.

Mulla ei ole ollut farkkutakkia yli 10 vuoteen, saas nähdä tuleeko käytettyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikkokuosillinen

Vierailija
4/4 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleankeltainen, sopii kaikkeen.