Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tänään Cittarissa kuinka joku nainen otti

Vierailija
30.06.2006 |

kukkakaalista pois ne " kuoret" ja sitten vasta punnitsi. Saakohan niin tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tästä ihanasta viestiketjusta..nauroin vedet silmissä. päivän piristys!

Vierailija
22/27 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaateista revin myös kannat ja mansikoista myös. Harmi vaan ku ovat monasti litrahintaan ja itse annostelevat.

Se mua vaan aina ottaa pannuun kun pitää ottaa avokaadoa varten oma veitti mukkaan ko ei se kivi muuten lähe. Banaania en kuori sillä teen siitä sylttyä. Paprikaa en osta ku on niiin kallista. Kurkusta revin tietty sen muovin päältä onneksi jotku myy ilimanki.

Kyllä jää joskus vihannesostot vähälle tämän takia ja muutaman relaksaation oon kaupoille teheny että yrittävät mua ryöstää vallan. Kyllä on semmonen kapitaalistivaltio tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota jossain pienemmässä vihanneskojussa. Siellä ne " rustot" kuuluu siihen kilomäärään minkä kauppiaskin on maksanut kukkakaaleistaan.

Vierailija
24/27 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko Sellon Citymarketissa? Minä olin.

Mä en käytä niitä lehtiä siinä sen kukkakaalin ympärillä ja en jaksa sitten täyttää meidän roskista heti niillä lehdillä joten jätän ne jo kauppaan.

Vierailija
25/27 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin punnitsen viinirypäleet! Siis olen tosi ranttu niiden suhteen ja ostan vain jos on hyviä ja joskus siellä on niitä mätöjä hyvien joukossa, niin en minä niistä suostu maksamaan!

Vierailija
26/27 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ostan silakoita ja puhkon ne kaupassa. Jätän sisälmykset kauppaan. Enhän syö niitä kotonakaan, eikä ole kissaakaan.

Vierailija
27/27 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppias on tyhmyyksissään ne maksanut ei se ole minun häpeäni. En myöskään osta niitä mätiä hedelmiä joita joskus kaupassa näkee. Kauppias on nekin maksanut. Hän ei tee hyväntekeväisyyttä, en minäkään.