Siis onko Hallitus tilannut maskit Tiina Jylhältä?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/d8efc2dd-35fb-4c54-88a7-3269314b…
Jylhä ja hämärä liikemies tappelevat nyt viidestä miljoonasta?
Kommentit (914)
Jos minä en enää nauti työnantajani luottamusta ja olen tehnyt huolimattomuuttani virheen, joka aiheuttaa yritykselle huomattavan tappion ja maineen menetyksen, saan potkut. Ja työttömyyskortistoon vie tieni.
Virkamies saa myös potkut mutta sillä erotuksella, että ei hänellä ole hätäpäivää: Duunia löytyy hänelle kyllä jatkossakin, jossakin organisaatiossa, jossa tarvitaan asiantuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tyhjentyä varmuusvaraston viinakset Louneman kurkkuun pääsiäispyhinä.
Ei taida olla kiwa pääsiäinen. Ulkopuolinen tutkii tuon sotkun.
Tiina Jylhästä ja Onni Sarmastosta tulossa Vuoden Yrittäjät?
Mikael Jungner twiittasi tunti sitten: "Kuulemani vahvistamattoman huhun mukaan huoltovarmuuskeskuksen johtaja ja liikemies Onni olisivat alunperin tavanneet kotibileissä. Mikäli tuo olisi totta (mitä en tiedä), se selittäisi pääministerin nopean reaktion."
Kuka tää Onni Sarmaste on ja missä piireissä se oikein liikkuu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltovarmuuskeskuksen toimitusjohtaja Tomi Lounema on se, joka hoiti kaupat. Ministeri ei puutu yksityiskohtiin.
öyh öyh öyh! minkälainen sää on siellä venäjällä?
Taisit lainata väärää kommenttia? Venäjän trollit on niitä hallituksen haukkujia, esim. ap.
Olet kyllä käsittämätön. Ei voi ymmärtää lampaita jotka eivät osaa ajatella itse. Eli nyt kun arvostelee Haataista tai tuota huoltovarmuusvaraston pomoa, on trolli. Just.
Näin itsekin demarina olen ollut pettynyt hallituksen toimiin ja kuinka myöhässä on reagoitu aivan kaikkeen. Nyt sitten hänäräpuuhia päälle. Tuolla voi hyvinkin löytyä rahaa välistä vielä vetänyt. Tuo Jylhähän ei ole nyt se roisto tässä vaan herra huijari, Jylhän osuus jää nähtäväksi vielä mitä sieltä maahan saapuu.
Krp:n tutkintaan!
Uskokaa ihmiset kun sanon:
Tämä on vanhan Rooman pohjilta tullut Corona Superkuun ja Pääsiaisen ajaksi ja se kohdistettiin ei katolisiin kristittyihin eniten, luterilaisiin ja anglikaaneihin! Nämä tappavat kristittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltovarmuuskeskuksen toimitusjohtaja Tomi Lounema on se, joka hoiti kaupat. Ministeri ei puutu yksityiskohtiin.
Taisit lainata väärää kommenttia? Venäjän trollit on niitä hallituksen haukkujia, esim. ap.
Olet kyllä käsittämätön. Ei voi ymmärtää lampaita jotka eivät osaa ajatella itse. Eli nyt kun arvostelee Haataista tai tuota huoltovarmuusvaraston pomoa, on trolli. Just.
Näin itsekin demarina olen ollut pettynyt hallituksen toimiin ja kuinka myöhässä on reagoitu aivan kaikkeen. Nyt sitten hänäräpuuhia päälle. Tuolla voi hyvinkin löytyä rahaa välistä vielä vetänyt. Tuo Jylhähän ei ole nyt se roisto tässä vaan herra huijari, Jylhän osuus jää nähtäväksi vielä mitä sieltä maahan saapuu.
Jylhä on huijannut siinä missä Sarmastekin.
Ilmeisesti tehneet yhteistyötä valtion rahojen saamiseksi itselleen, mutta aivan kuin jossain huonossa rikoselokuvassa nämä rahanahneet huijarit on päätyneet huijaamaan toisiaankin.
Jylhä valehtelee sen minkä kerkeää "40-vuoden kokemuksesta suojatarvikkeiden maahantuonnissa" väärennettyjen sertifikaatien oikeellisuusvakuutteluihin.
Jylhä on sanonut sekä tilanneensa jo maahan tulleet maskit, joista Sarmaste kaappasi hänelle kuuluneet rahat, että väittänyt etteivät maskit ole hänen tilaamiaan koska olivat epäkelpoja.
Turha uskoa mitään, mitä Jylhä sanoo.
Rahanahne nainen, joka tekee ja sanoo mitä tahansa saadakseen nyt ne miljoonat eurot itselleen.
Tämä nainenhan pitäs laittaa häkkiin. Törkeää toimintaa tällaisen kriisin keskellä, täysin moraaliton ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs, kuka hallituksessa muistuttaa eniten Tiina Jylhää samanlaisine piirrettyine kulmakarvoineen ja jäykkine naamoineen.
Ei aavistustakaan. Lipponen ehkä jossain määrin, mutta ei taida olla enää hallituksessa.
Jää nähtäväksi mitä Jylhä tuo. Sarmasto on huijannut näemmä toistaiseksi. Miten hallitus voi suostua kauppoihin näiden kanssa. Ei riitä että Marin sanoo ettei luottamusta, eivät saa mitään aikaan, " olemme hyvin varautuneita"..Just.
Nauttikaamme nyt kaikki tästä nykyisestä hallituksesta joka tarpoo kohusta kohuun.
Nyt kun vielä Uudenmaan pakotteet puretaan niin saadaan pika pikaa se 60% sairastunutta ja maskeja tuodaan Suomeen heitettäväksi roskiin.
Tässä ei nyt hyvä laula ei lyhyellä eikä pitkällä tähtäimellä.
Eilen ATalkissa tämä Kiuru taas selvitti ummet ja lammet. Kyllä häneltä juttu luistaa, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jylhä on huijannut siinä missä Sarmastekin.
Ilmeisesti tehneet yhteistyötä valtion rahojen saamiseksi itselleen, mutta aivan kuin jossain huonossa rikoselokuvassa nämä rahanahneet huijarit on päätyneet huijaamaan toisiaankin.
Jylhä valehtelee sen minkä kerkeää "40-vuoden kokemuksesta suojatarvikkeiden maahantuonnissa" väärennettyjen sertifikaatien oikeellisuusvakuutteluihin.
Jylhä on sanonut sekä tilanneensa jo maahan tulleet maskit, joista Sarmaste kaappasi hänelle kuuluneet rahat, että väittänyt etteivät maskit ole hänen tilaamiaan koska olivat epäkelpoja.
Turha uskoa mitään, mitä Jylhä sanoo.
Rahanahne nainen, joka tekee ja sanoo mitä tahansa saadakseen nyt ne miljoonat eurot itselleen.
Jylhä ei ole rehellistä päivää nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä en enää nauti työnantajani luottamusta ja olen tehnyt huolimattomuuttani virheen, joka aiheuttaa yritykselle huomattavan tappion ja maineen menetyksen, saan potkut. Ja työttömyyskortistoon vie tieni.
Virkamies saa myös potkut mutta sillä erotuksella, että ei hänellä ole hätäpäivää: Duunia löytyy hänelle kyllä jatkossakin, jossakin organisaatiossa, jossa tarvitaan asiantuntemusta.
jotenkin tuntuu siltä, että tuonne huoltovarmuuskeskukseen on tässä aikojen saatossa dumpattu juuri nuo mainitsemasi, "asiantuntemusta ja suhteita" omaavat virkamiehet, jotka noin muuten ovat osoittautuneet armottomiksi toheloiksi.
Varmaan ollaan ajateltu, että ei ne ainakaan siellä voi pahempaa harmia aiheuttaa... eihän kukaan edes tiedä koko laitoksen olemassaolosta ja ei tässä mitään kriisejä kuitenkaan ikinä tapahdu...
Haatainen yrittää kohta pelastaa asemansa ja hallituksen kasvot erottamalla HVK:n toimitusjohtajan.
Lounema on pyytänyt eroa ja se on hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Haatainen yrittää kohta pelastaa asemansa ja hallituksen kasvot erottamalla HVK:n toimitusjohtajan.
No totta helvetissä se täytyy erottaa. Sitten tutkinta päälle, mistä paratiisisaaren pankista löytyy miljoonan talletus.
Vierailija kirjoitti:
Lieneekö saavat uudet tissit kaupanpäälle?
Saanevatko.. olisi suomen kieltä.
Taitaa tyhjentyä varmuusvaraston viinakset Louneman kurkkuun pääsiäispyhinä.