Siis onko Hallitus tilannut maskit Tiina Jylhältä?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/d8efc2dd-35fb-4c54-88a7-3269314b…
Jylhä ja hämärä liikemies tappelevat nyt viidestä miljoonasta?
Kommentit (914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan myös hävittäjäkauppoja Jylhän klinikan kautta. 😂
Nyt kyllä tuli kannatettava ajatus AV-palstalla. Kierrätetään rahat Jylhän klinikan kautta ja katsotaan mitä Suomen maaperälle laskeutuu.
Laskeutuu varmaan Wish -lasten lennokkeja. Ei tarvii palauttaa, koska siitä tulee liikaa kuluja. Niillä voi leikkiä lentosotaa sandiksen saunailloissa.
Toivottavasti ainakin Lounema ja Haatainen ymmärtää erota ettei mene kujanjuoksuksi. Ei mutta tämähän oli se hallitus jonka ministeri menetti kansan luottamuksen ja siksi siirrettiin toiseksi ministeriksi koska sillä uudella pallilla ei ollut vielä töppäillyt.
Olen vuosia ihmetellyt miten Jylhä ja ukkonsa aina päässyt kuin koira veräjästä hämärä bisneksineen, huume touhujen kanssa ja kiristys/uhkailusta mutta selvispä sekin et ei hällä oo ollu pelkoo kun taitaa olla läheisiäkin ystäviä joidenkin korkeissa viroissa olevien kanssa. En enää oikeasti edes ihmettelisi jos Suomi olisi salaa yhtä sikamainen kun vaikka Venäjä toiminta tavoiltaan ja valtiohan se varmaan rahottaa noita helvetin enkeleitä. Jari Aarnio kai vaan uhrattiin tieltä pois? Herättää kyllä niin monia kysymyksiä nyt tää touhu. Voiko pettyneempi olla oman maansa toimintaan, usko täysin mennyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltovarmuuskeskuksen toimitusjohtaja Tomi Lounema on se, joka hoiti kaupat. Ministeri ei puutu yksityiskohtiin.
öyh öyh öyh! minkälainen sää on siellä venäjällä?
Taisit lainata väärää kommenttia? Venäjän trollit on niitä hallituksen haukkujia, esim. ap.
'
Eipäs hallituksessahan ne punaiset kommarit = vasemmisto= Russialovers ovat.
Ylen uuden jutun mukaan Haatainen on kuullut tästä Jylhän kanssa tehdystä kaupasta vasta kun luki siitä Suomen Kuvalehdestä. Eli tämä on nyt suhmuroitu vastaavan ministerin selän takana?
Vierailija kirjoitti:
Ylen uuden jutun mukaan Haatainen on kuullut tästä Jylhän kanssa tehdystä kaupasta vasta kun luki siitä Suomen Kuvalehdestä. Eli tämä on nyt suhmuroitu vastaavan ministerin selän takana?
Sama jatkaa, unohtui laittaa linkki uutiseen https://yle.fi/uutiset/3-11302066
Tietenkin tämmöset tehdään Virossa kommareitten selkien takan ja arvatkaa ihan itse miksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kauppa sisältää neljä miljoonaa maskia ja virolaislehden mukaan lisäksi hengityslaitteita."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8992cd77-d9a7-4514-a077-fa1fdcedfbf2
Siis ihanko aikuisten oikeasti hengityslaitteitakin hankitaan noin epäluotettavilta tahoilta? Eikai tuo voi olla totta, eihän...
Viimeistään tämä hengityssuojainepisodi teki selväksi, että Suomi on nykyään täysin banaanitasavalta. Olen menettänyt peruuttamattomasti luottamukseni tähän yhteiskuntaan.
No haloo nyt taas. Et ole ilmeisesti koskaan käynyt Suomen rajojen ulkopuolella. Olen asunut oikeassa banaanitasavallassa ja ei tämä meno nyt sitä luokkaa ole. Tämä hengityssuojajuttu on kamala ja nolo katastrofi, mutta kun puhut banaanitasavalloista, et kyllä yhtään tiedä mistä puhut. Eli rauhoitupas nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia ihmetellyt miten Jylhä ja ukkonsa aina päässyt kuin koira veräjästä hämärä bisneksineen, huume touhujen kanssa ja kiristys/uhkailusta mutta selvispä sekin et ei hällä oo ollu pelkoo kun taitaa olla läheisiäkin ystäviä joidenkin korkeissa viroissa olevien kanssa. En enää oikeasti edes ihmettelisi jos Suomi olisi salaa yhtä sikamainen kun vaikka Venäjä toiminta tavoiltaan ja valtiohan se varmaan rahottaa noita helvetin enkeleitä. Jari Aarnio kai vaan uhrattiin tieltä pois? Herättää kyllä niin monia kysymyksiä nyt tää touhu. Voiko pettyneempi olla oman maansa toimintaan, usko täysin mennyt
Muistakaa ettei näillä suomen rikollisilla ole "ystäviä", vaan ne on "hyödyllisiä" näille korkeissa viroissa oleville.
Voitte varmaan itsekin arvata mitä hyödyllistä ne tekee, myy jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kauppa sisältää neljä miljoonaa maskia ja virolaislehden mukaan lisäksi hengityslaitteita."
Siis ihanko aikuisten oikeasti hengityslaitteitakin hankitaan noin epäluotettavilta tahoilta? Eikai tuo voi olla totta, eihän...
Viimeistään tämä hengityssuojainepisodi teki selväksi, että Suomi on nykyään täysin banaanitasavalta. Olen menettänyt peruuttamattomasti luottamukseni tähän yhteiskuntaan.
No haloo nyt taas. Et ole ilmeisesti koskaan käynyt Suomen rajojen ulkopuolella. Olen asunut oikeassa banaanitasavallassa ja ei tämä meno nyt sitä luokkaa ole. Tämä hengityssuojajuttu on kamala ja nolo katastrofi, mutta kun puhut banaanitasavalloista, et kyllä yhtään tiedä mistä puhut. Eli rauhoitupas nyt vähän.
Suomi on tutkitusti erittäin korkealla mitä tulee rakenteelliseen korruptioon.
Rakenteellinen korruptio toimii eri tavalla kuin varsinaisten banaanivaltioiden korruptio, mutta se on silti korruptiota.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mulle on epäselvää: Kuinka Jylhä bongattiin mukaan?
Oma käsitykseni mediasta lukemani perusteella:
Jylhän Viron klinikalla on totuttu käyttämään kiinalaista sekundatavaraa plastiikkakirurgian operaatioissa. Ovat käyneetkin Kiinassa valmistajia tapaamassa, osa näistä reissuista on ihan telkkariinkin päätynyt. Eli suhteita sinne on. Osa maahantuontibisneksestä ei kestä päivänvaloa ja käräjilläkin ollaan oltu. Tapaukseen liittyvä pikavippibisneksen velkainen yrittäjä oli heidän tuttunsa, myös Kiinan kävijä ja Huoltovarmuuskeskuksen väen tuttu. Julkista rahaa on siirretty Viroon, jossa se jäädytettiin rahanpesuepäilyn takia ja sitten kai valtion pohjattomasta kassasta lähti toinen mokoma Belgiaan ja Huoltovarmuuskeskuksen tuttu toimitti sekundakamaa samalla hinnalla, jolla yleensä saa 10-kertaisen määrän aitoa. Kaupan hinta noin 10 miljoonaa euroa, voi vain kuvitella kuinka paljon taas vedettiin välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idioottimaista touhua koko koronan hoito! Mä en muuta sano. Ikävå entisaikojen poliitikkoja, jotka osasi hoitaa asiat.
Tiina ja pikavippimies eivät ole poliitikkoja.
Tyttöviisikkohan se tilauksen teki, vai miten se meni?
Mikä tyttöviisikko? Oletko syönyt taas niitä hassuja sieniä?
Tilauksen teki huoltovarmuuskeskus. Vastaava ministeri ei tiennyt tästä kaupasta ennen kuin luki siitä tänään lehdestä.
Kun tämä ensimmäinen yritys ei mennyt ihan putkeen, ehdottaisin huoltovarmuuskeskukselle, että tilatkaa seuraava erä hengityssuojaimia liikemies Carl Danhammerilta, joka voi järjestää niitä suhteillaan Ghanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakenteellinen korruptio toimii eri tavalla kuin varsinaisten banaanivaltioiden korruptio, mutta se on silti korruptiota.
Niin, ja rakenteellinen korruptio vaikuttaa jokaisen suomalaisen elämään.
Se jarruttaa mm. talouskasvua voimakkaasti, voitte siitä päätellä miksi suomi ei pysty kirimään esim. ostovoimassa, suomella se on euroopan alhaisin jne.
Vierailija kirjoitti:
Olipa herätys aamulla.
Ikimaalmassa ei olisi voinut kuvitella, että Suomen huoltovarmuuskeskuksella, terveydenhoidon kirurgin maskeilla, Tiina Jylhällä ja minulla veronmaksajana olisi joku yhteys.
Mutta niin vaan kuitenkin on.
Kohti yhä hullumpia aikoja!!!
Kun tämä jännittävä tyttöviisikko on vallassa, mitä vaan hullua ja enemmän pähkähullua voi tapahtua!!!
Nyt Yle Areenassa on Huoltovarmuuskeskuksen tiedotustilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään maa ei ole täysin vapaa korruptiosta, mutta Suomi on yksi maailman vähiten korruptoituneista maista.
https://www.weforum.org/agenda/2019/02/least-corrupt-countries-transpar…
Banaanitasavalloissa ei myöskään ole sellaista sosiaaliturvaa, terveydenhuoltoa, demokratiaa, vapaata lehdistöä ja mielipiteen- ja sananvapautta sekä ihmisoikeuksia niin kuin esim. Suomen kaltaisissa länsimaisissa demokratioissa. Suomen kutsuminen banaanitasavallaksi on siksi naurettavaa, vaikka tämä Jylhä-sähläys kuinka v**tuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan olla järkyttynyt, mut meinaan tikahtua nauruun 😂😂😂
Kulttuuri- ja mediaväki ovat käärmeissään, kun julkishallinto tekee hauskempaa ohjelmaa.
Puoli kasilta suora lähetys asian tiimoilta...