Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaveri miehelle laittaa sydän hymiöitä?

Vierailija
08.04.2020 |

Kuis on naiset, miten reagoitte, jos huomaatte, että miehellenne on nainen laittanut viestiin jonkunlaise sydänhymiön. Jos viesti itsessään on ihan asiallinen?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä kyselee, entä jos varattu mies laittaa sen sydänhymiön eka, voiko siihen sinkkunainen vastata sydänhymiöllä? En haluais kuitenkaan joutua vaimojen hyökkäysten kohteeksi. Mutta, jos laitan esim työasioista asiallisen viestin ja mies vastaa siihen sydänsilmä hymiöllä, voinka laittaa seuraavalla kerralla jotain vastaavaa.

Vai onko se syntiä ja väärin? Ap

Se sydänsilmä liittyi varmaankin siihen työasiaan.

Ei kyllä yhtään liittynyt ja olin yllättynyt hymiöstä. Yhtään en kyllä ajatellut, että siinä oli mitään romantiikkaa. Tullaan vaan niin mielettömän hyvin juttuun, että oletin, että oli kaverirakkaudesta kyse. Ap

Vierailija
22/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa, jos puhuu lapsista, eläimistä, hyvästä ystävyydestä tms. Muuten ei kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos käyttää vielä lankapuhelinta?

Ah, voi ihanuutta. Silloinhan tätä ongelmaa ei ole!" ❤

Vierailija
24/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä kyselee, entä jos varattu mies laittaa sen sydänhymiön eka, voiko siihen sinkkunainen vastata sydänhymiöllä? En haluais kuitenkaan joutua vaimojen hyökkäysten kohteeksi. Mutta, jos laitan esim työasioista asiallisen viestin ja mies vastaa siihen sydänsilmä hymiöllä, voinka laittaa seuraavalla kerralla jotain vastaavaa.

Jos mies ei sinua kiinnostaisi niin et asiaa täältä kyselisi. Toisaalta kuka kysyisi tuollaista täällä vaimolta muuta kuin ärsyyttääkseen. Äh, ei kukaan. Terveisiä Porvooseen.

Vierailija
25/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei sinua kiinnostaisi niin et asiaa täältä kyselisi. Toisaalta kuka kysyisi tuollaista täällä vaimolta muuta kuin ärsyyttääkseen. Äh, ei kukaan. Terveisiä Porvooseen.

Jos mies olisi vapaa niin varmasti kiinnostaisi. Mutta usko tai älä, kunnioitan hänen avioliittoaan ja haluan olla vain hyvä työkaveri. Ap

Vierailija
26/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi vapaa niin varmasti kiinnostaisi. Mutta usko tai älä, kunnioitan hänen avioliittoaan ja haluan olla vain hyvä työkaveri. Ap

Siinä tapauksessa suosittelen pientä jäähdytystä. Eli älä vastaile millään sydänhymiöillä tai juttele kovin henkilökohtaisista jutuista. Pidä jutut kepeinä ja asiallisina.

Vierailija
27/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs mieltä sitten olette siitä pussaavasta hymiöstä? Olen itse varattu mutta kaveri (mies) noita aina joskus käyttää.

Vierailija
28/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs mieltä sitten olette siitä pussaavasta hymiöstä? Olen itse varattu mutta kaveri (mies) noita aina joskus käyttää.

Onko hymiö se missä on sydänkin? Sitä en kyllä käytä kavereiden kanssa viestittelyssä. Ap

Vierailija
29/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hämmentävää, jos vastakkaisen sukupuolen edustajat laittaa mulle jotain sydänviestiä. Minusta parempi olla laittamatta sellaisia, jos ei pyri rakkaussuhteeseen viestiteltävän kanssa.

Vierailija
30/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hymiö se missä on sydänkin? Sitä en kyllä käytä kavereiden kanssa viestittelyssä. Ap

Joo, tämä se on 😘

Vierailija
31/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nyt täytyy tulkita ihan sen lähettäjän persoonan sekä keskinäisen suhteen mukaan. Ihan kuin sanatkin.

Toivoisin kuitenkin, ettei niiden mustasukkaisten puolisoiden annettaisi määrittää sitä, mikä on normaalia ja sallittua, ja mikä ei. Eli siltä kantilta ei kannata ajatella. Tiedän mistä puhun, kun itsellänikin on sellainen. Jos sen antaa rajoittaa omaa elämää, niin pahemmaksi vain menee.

Vierailija
32/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on sellaisia ystävä miehiä, joille tulee kyllä laitettua sydämiä, ja ihan sanottua, että rakastan sua. Tähän ei vaikuta mun eikä heidän suhdestatus, kyse ei oo romanttisesta rakkaudesta. Ei oo koskaan ollut ongelma. Ei meistä kukaan varmaan seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa, jolle meidän ystävyys olis ongelma.

Toimin samoin, kun sinä. Muutaman miehen kanssa toimitaan juuri näin. Mutta tänään rupesin miettimään mitähän vaimot ajattelee, jos vahingossa lukee viestejä:/ ap

Miten toisen viestejä luetaan vahingossa?

Vierailija
33/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä sydänsilmähymiö vai pelkkä sydän? Viestissä reaktiona vai tekstin joukossa? 

Kontekstilla on melkoinen merkitys.

Tuota sydänsilmäjuttua viljelee varsinkin nuorempi polvi kaikkeen, mitä ne "rakastaa": kuppi kahvia, hyvä ruoka, suklaa, uusi pusero jne. Mutta jos reaktio on vaikka sinun kuvaasi tai jonkun kohteliaisuuden lisäkkeenä niin silloin se rakastaminen kohdistuu kyllä siihen vastaanottajaan. 

Jos taas kyseessä on punainen sydän, se on minusta heti voimakkaampi reaktio.

Pususydämellä on tietty romanttinen kaiku jos se on miehen ja naisen välillä, naiset keskenään voi sitä viljellä vapaasti, miehet käyttää miesten kesken korkeintaan ironisesti. 

Vierailija
34/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sydäntä jos puhun työkaverille hänen vaimosta kun juuri menivät naimisiin. Hän käyttää kun puhuu minun kohtauksesta tai lapsesta. Minusta noi on ok. Saatan myös joillekin toisille mahdollisille laittaa niinkuin naisille nyt korona-aikana, että "pidä itsestäsi huolta <3", mutta naisten kanssa käytän paljon enemmän sydämiä kuin miesten kanssa. Minusta pari sydäntä silloin tällöin on ok.

Vierailija
35/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vai moa kaveri miehellä on?

Vierailija
36/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä noita ja kymmeniä muita lähettää miehet sekä naiset naisille ja miehille. Silti kukaan ei luule toista homoksi, eikä draamaakaan ole syntynyt.

Vierailija
37/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Ei se merkitse muuta kuin että ihana , kiitos tms. Moni nainen käyttää niitä yleisesti kaikkien kavereitten kanssa, näkeehän sen somessakin instassa ja facessa. Ei haittaa jos minun miehelle laittaa joskus kunhan ei kokoajan. Laitan itsekkin kavereille, naisille ja miehille.

Vierailija
38/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän sydäntä jos puhun työkaverille hänen vaimosta kun juuri menivät naimisiin. Hän käyttää kun puhuu minun kohtauksesta tai lapsesta. Minusta noi on ok. Saatan myös joillekin toisille mahdollisille laittaa niinkuin naisille nyt korona-aikana, että "pidä itsestäsi huolta <3", mutta naisten kanssa käytän paljon enemmän sydämiä kuin miesten kanssa. Minusta pari sydäntä silloin tällöin on ok.

Oho, kihlauksesta eikä kohtauksesta :)

Vierailija
39/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä se on 😘

Mun mielestä ois aika hämmentävää saada toi hymiö. Itse ainakin miellän, että tuo on vähintään pusu. Pelkkä ❤ voi olla vaikka, että oot mulle tärkee. Mut toi..ehkä menisin ainakin ite hämilleni tosiaan. Ap

Vierailija
40/69 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tehdään ongelmia! Emojit kuin emojit. Ei niin väliä mitä käyttää ilmaisemaan tunnetta. Usein just nuo sydämet on että joku asia tuntuu hyvältä. Ei sen kummempaa. Ei kannata analysoida liian syvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi