Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kysyi olenko masentunut

Vierailija
08.04.2020 |

Tässä tilanteeni;

Olen ollut kohta kolme vuotta kotona lasten kanssa. Kesällä palaan töihin.

Minulla on lapsuudesta jäänyt ns.tunnelukkoja sairauteni vuoksi ja toki sairauden hoito ja leikkaus ovat olleet hyvin stressaavia aikoja elämässäni. Näitä asioita en ole koskaan päässyt mihinkään käsittelemään.

Lisäksi elämässäni on ollut muitakin kurjia asioita, kuten se että koulu ei oikein luistanut poissaolojen ja ujouteni vuoksi. En päässyt ylioppilaaksi vaikka yritin useamman kerran korottaa arvosanoja.
Minulla oli ja on myös vaikeat välit marttyyriäitii i joka on suhtautunut ongelmiini aina niin että minä olen tuottanut hänelle niin paljon pahaa.

Nyt minulla on ihana mies ja lapset. Olen todella perfektionosti ja vaadin itseltäni todella paljon. Annan kaiken ajan lapsilleni ja haluan että he saavat paremman elämän ja lapsuuden kuin minä.

Nyt mieheni kysyi että olenko masentunut. En ole edes ajatellut koskaan asiaa. Kun googletin asiaa, huomaan että olen kyllä hieman lyhyt pinnaisempi ja makeaa voisin syödä ihan hirveästi. Olen lihonnut n.5kg (mutta olen kyllä edelleen hoikka). Tavallaan olen hyvin energinen koska haluan kaiken olevan täydellistä, mutta toisaalta olen niin väsynyt iltaisin että vain rojahdan sohvalle.

Mitä ajattelette?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi