Miten deittailette nyt
Käykö vilske fb ryhmissä? Vai onko nyy sohvallamakoilu kausi menossa?
Kommentit (11)
Nyt ainoa sovelias deittailun muoto on se vanhoista romaaneista tuttu kirjeenvaihto (tai whatsapp-viestittely...), kuinka sua kaipaan. Onhan se ihanan romanttista kirjoitella ja odottaa, milloin luoja suo meidän viimein kohdata.
Ihan niinkuin ennenkin. Kun ei deittaile, niin ei paljoa koronat vaikeuta moista toimintaa.
Terveisin Naispelko27
Pitäisikö ruveta kirjoittamaan lehtien kirjeenvaihtopalstoille
Just poistin tinderin 2 kk jälkeen kun yksikään match ei aloittanut keskustelua ja samat naamat tuli jopa 10 x päivässä vastaan joten meni hermo. Yhtä tyhjän kanssa tuollaiset sovellukset kaltaiselleni rumalle ja tissittömälle naiselle, harmi.
Vierailija kirjoitti:
Tissittömälle naiselle, harmi.
Tuo oli kyllä täysin alentava kommentti itseäsi kohtaan, valot päälle nyt. Meitä peppumiehiä on paljon tässä maassa, väittäisin että merkittävä osa, joten ihan varmasti sinullekin löytyy mielekästä seuraa.
Itse pistän aina viestiä matcheilleni, ja melkein kaikki ovat vastanneet takaisin. Jos joku ei vastaa parin päivän sisällä, niin poistan osuman, en koko sovellusta.
Ei kannata turhautua.
Lopetin deittailun 5 vuotta sitten. Ihan turha nykypäivänä deittailla, kun kenellekään ei kuitenkaan kelpaa enää kukaan. Tinderistä kun löytyy aina parempaa naista, niin miehetkään ei tyydy mihinkään seinäruusuihin. Karanteeniajankin voi sitten käyttää muihin juttuihin.
N34
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kaikki elää selibaatissa puolta vuotta?
One word: masturbointi
Mulla on jo kuudes vuosi menossa ilman seksikumppania, ja hyvin menee.
N34
Jep, kyllä se on toi WA viestittely etäsuhteessa. Henkilöistä riippuen sekin on vaihtoehto. Omassa tunteet roihuaa ja viestittely pelaa 24/7. Parempia aikoja ootellessa.
Mä kans lopetin deittailun ja poistin kaikki profiilit. Miehet ihan pilalla nykyään, siis noi jotka tuolla roikkuu, sarjaviesteilee ja sarjadeittailee. Joko tapaan arjessa jonkun tai sit oon yksin lopun ikää. Aivan sama. Mut netistä en enää seuraa hae, samaa liirumlaarumia kaikki suoltaa. Itseasiassa tällä hetkellä pieni miesviha päällä, tai inho. Ei ees seksiä tee mieli. Niin paljon varattuja siellä vonkumassa ettei oo totta ja toinen puoli pyörittää sit sitä kuuluisaa carrouselliä. En tajuu missä ne normaalit ukot oli, ei paljon näkyny.
N42
Tuskinpa kaikki elää selibaatissa puolta vuotta?