Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiina boikottiin - hyviä suomalaisia tuotteita

Vierailija
08.04.2020 |

Laitetaan tänne vinkkejä hyvistä suomalaisista tuotteista.

Kriiteri: suomalainen yritys, Suomessa tai vähintään EU:n sisällä valmistettu. Ei ole realistista, että kaikki olisi Suomessa valmistettua eli valmistus EU:ssa riittää, tietysti eettisissä olosuhteissa.

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuville sänky, säilytystilaa, laatua, kestävyyttä ja kotimaista työtä.

Vierailija
102/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festivon tuotteteet mm jääkaapit, pakastimet valmistetaan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä löytyy ilahduttavan paljon, kertokaa lisää!

Vierailija
104/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitotuotteissa eteläpohjalainen Fiini Naturally. Hiustuotteissa tykkään Four Reasons -merkistä, tehdään Suomessa ja Euroopassa.

Uhana Designilla on ihania mekkoja ja paitoja.

Vierailija
105/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andiatalta ostaisin, jos merkitsisivät tarkasti mikä on valmistettu Virossa. 2/3 valmistettu Euroopassa nettisivujensa mukaan, suurin osa Virossa, mutta en halua vahingossa ostaa Euroopan ulkopuolella valmistettua.

Vierailija
106/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simplexity Custom, suunnittelee ja valmistaa mm. reppuja, ja käsilaukkuja, ja sen tyyppisiä.

Oman eräreppuni tilasin häneltä mittojen mukaan, ja oli halvempi kuin massatuotettu ja ikävän usein myös laadultaan ala-arvoinen eräkaupoissa.

Nyt myös miehelle suunnitteilla reppu, kunhan kevät vähän etenee!

Oma kolmatta vuotta käytössä ja toimii.

Insta ja fb: Simplexitycustom

Vierailija
107/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://asmi.fi/

Laukkuja kierrätysmateriaalista. Mulla on reppu ollut käytössä pari vuotta, edelleen kuin uusi.

Vierailija
108/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydätte tulevaisuudessa uusia hyviä, niin yrittäkää muistaa tulla kertomaan tänne.

Vierailija
109/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myssufarmi. En tosin tiedä mistä langat.

Nikarin tuotteet.

Vierailija
110/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.riiminka.fi/

Vaatteita, asusteita, laukkuja.

Vierailija
111/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli satulatuoli 😊 mulla töissä käytössä. Sallia on jo ikävä kun kotona etähommissa häntä ei ole.

Vierailija
112/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan yrttitilan iki-ihanat ihonhoitotuotteet ja myös erilaiset yrttiuutteet ja esim. Ojan isännän muistolinimentti (vai mikähän sen kipulitkun nimi on, kuitenkin todella tehokas). 

Kaurilan saunan dödö ja shampoopalat. 

Ja pieniltä tekijöiltä kannattaa ostaa mm. koruja, kortteja, tauluja, villasukkia, lapasia, käsinkudottuja räsymattoja, virkattuja mattoja, tilkkupeittoja. Savipajoilta astioita.

Ja sori jos nämä jo oli, kun en ehdi lukea ketjua..

Vierailija
113/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiak Studion laukut, Tampereelta. Suosittelen!

Vierailija
114/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkosmetiikka:

FLOW/Korento, Ekopharma, Atopik, Kolme cosmetics, Catteco, Ilona Luonkos, Laponie of Scandinavia, Fiini Naturally, Famo, MuruMuru, Saaren Taika, Kaurilan Sauna, Unna Nordic, Lavia cosmetics, Rimita Green, YA-kosmetiikka, Vuohelma, Mia Höytö/Globe Hope...

Onhan näitä ja varmasti löytyy lisää.

Vierailija
115/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin puhdistukseen:

Kiilto, Ole Hyvä luonnontuote, Lumme, Mummi ja Minä 

Vierailija
116/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus tilasi varmaan sen takia Kiinasta roskaa, koska he tienaavat niin paljon, ettei ole tarvinnut säästää kiina-tilauksissa. Jos olisi, he olisivat jo tienneet, että kiinalaiset toimittavat usein aikamoista höttöä siihen ilmoitukseen nähden.

Sama polttoaineessa. Kun ei itse tarvitse maksaa ruokia, vaan eduskunnasta saa safkat, niin ruoan hinta ei merkitse. Taksilla pääsee veronmaksajien piikkiin, niin ei tartte tankata jne.

Tän takia olis hyvä että porukkaa äänestettäisiin pois tuolta ja otettaisiin tavallisia kansalaisia tilalle, jotka ovat enemmän todellisuuden kanssa tekemisissä. Nyt suoraan yliopistosta mennään ensimmäiseen työpaikkaan tienaamaan 10k € per kk, niin ei yllätä...

Vierailija
117/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita: Ommellinen, Neulomo, Papu

Ostin ison läjän tekstiilejä, jotka kaikki oli tehty (edes) Euroopassa

XZ hiustenhoitotuotteet ovat edullisia ja erinomaisia

Vierailija
118/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa

Luultavasti lähes kaikkia nykyään. Jo ennen koronaa. Ei ihmiset enää kaipaa luokattoman huonolaatuista krääsää yhtään enempää. Useimmat yrittää hankkiutua eroon turhasta roinasta ja panostaa laatuun ja kestävyyteen.

Vierailija
119/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on muuten ikean tuotteet tehty? Kaikki kiinassa?

Vierailija
120/162 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekopharman tyrni-öljy (antiage tuote iholle). Itse laitan meikkivoiteen sekaan muutan tipan tuota, ja ainakin mun iholle tekee tosi hyvää. Varmaan ekopharmalla voi olla myös muita hyviä tuotteita. Itse olen ostanut tuota öljyä Vantaan Tikkurilasta, eko-kampaamo ”luonnon helmestä”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme