Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä uusia kavereita?

Vierailija
08.04.2020 |

Olen 29v nainen ja todella yksinäinen. :( Mulla on ollut tiivis kaveripiiri teinivuosina mutta se on tässä vuosien varrella hajonnut.
Nyt on enää jäljellä vaan pari tyyppiä jäljellä, joita ei voi oikein kavereiksi kutsua:
-toisella ei ole oikein aikaa mulle, kaikki muu menee mun edelle. Esim. kun ehdotan tapaamista niin AINA vastaus on kattellaan. Yleensä se tarkoittaa ei. Myös kyllä on yleensä ei, sillä hän peruu usein tapaamisen johonkin kiireeseen vedoten. Tai vaihtoehtoisesti myöhästyy reilusti.
- toinen kaveri ei koskaan ehdota mitään itse. Jos olen puoli vuotta ottamatta yhteyttä, niin ei hänkään ota.

En nyt kaipaa mitään ala-asteen bestis-juttuja; että joka viikko pitäisi nähdä. Mutta sellainen kaveri olisi kiva, joka haluaisi nähdä esim. 2krt/kk.

En löydä kavereita mistään, koska olen rankasti koulukiusattu ja vieraat ihmiset pelottaa. :/ En koe kuuluvani oikein mihinkään "ihmisryhmään". Kaikkialla tunnen oloni ulkopuoliseksi.

Olen yrittänyt tutustua töissä ja koulussa ihmisiin aikuisiällä, mutta kokemukset ovat olleet kamalia.
Esim. juttelin hyvän työkaverin kanssa yhdestä uudesta leffasta ja hän jutteli tosi innoissaan mukana. Kysyin sitten, että haluaisiko hän tulla katsomaan sen kanssani. Vastaus oli kauhistunut: MIKSI HALUAISIN VIETTÄÄ AIKAA SUN KANSSA?! ja naurua päälle. :( En enää edes ymmärrä mitä teen väärin.

Onko täällä ketään kohtalotovereita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös yrittänyt hankkia kavereita netistä. Yleensä kirjoittelu on hiipunut heti alkuunsa. Muutaman nettitutun olen tavannut lyhyen ajatustenvaihdon jälkeen ja vaikka tapaamiset ovat sujuneet hyvin (kai? kun molemmat on jutellut innostuneen tuntuisesti?) niin silti kukaan ei ole halunnut tavata toista kertaa. :/

Olen miettinyt jonkun kaveri-ilmoituksen jättämistä, mutta pelkään, että sekin on ajanhukkaa ja päättyy näin. :/

ap

Vierailija
2/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa. Missäpäin asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella

ap

Vierailija
4/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Facen kaveriryhmät ainakin ovat täynnä sulkeutuneita ja outoja tyyppejä.

Vierailija
5/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella

ap

Eri kaupunki. Toivottavasti löydät kaverin :)

Vierailija
6/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Facen kaveriryhmät ainakin ovat täynnä sulkeutuneita ja outoja tyyppejä.

No mä oon just semmonen vähän outolintu. Mutta toisaalta en sitten tarpeeksi outo "oikeasti" oudoille. :D Tavallisille ihmisille olen taas liian outo. Oon väliinputoaja :/

ap

Vierailija
7/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella

ap

Eri kaupunki. Toivottavasti löydät kaverin :)

Kiitos :)

ap

Vierailija
8/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Sä oot vaan liian nuori mun kaveriksi.

Yks ihminen on eristäytyneenä eikä uskalla tavata ja toinen samanlainen.

Haluaisin vaan tavata ja jutella mutta nyt ei oo ketään.

Vierailija
9/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kaverihaku.net/

Oletko kokeillut tätä? Itse löysin pari kiinnostavaa mutta en ole uskaltautunut mennä ajatusta pidemmälle.

Vierailija
10/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys loppuu aikoinaan veljeys ei koskaan. 

Vierailija
11/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kaverihaku.net/

Oletko kokeillut tätä? Itse löysin pari kiinnostavaa mutta en ole uskaltautunut mennä ajatusta pidemmälle.

Joo itseasiassa löysin tuon sivun just ku tein tän keskustelun. Harkitsen kyllä vakavasti että tekisin ilmoituksen tai vastaisin jollekin:)

Ap

Vierailija
12/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hengata sunkaa :) Tällä hetkellä asustelen Tampereen lähistöllä

Vierailija
13/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen jo yli kolmekymppinen. Mulla oli kaks hyvää kaveria, mutta he jätti mut vähän ulkopuolelle touhuistaan. Alkoivat siis kaksistaan tekemään kaikkea, eikä minua pyydetty mukaan. Tuntuu siltä, että puukottivat selkään. Nyt vois sanoa, että ei ole yhtään kaveria. Varsinkin nyt korona-aikaan on alkanut masentaa ihan kunnolla.

Vierailija
14/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin hengata sunkaa :) Tällä hetkellä asustelen Tampereen lähistöllä

Hehe mikäs siinä :D täällä palstalla tutustuminen tuntuu vähän hassulta vaan :D

Ap

Vierailija
15/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Olen jo yli kolmekymppinen. Mulla oli kaks hyvää kaveria, mutta he jätti mut vähän ulkopuolelle touhuistaan. Alkoivat siis kaksistaan tekemään kaikkea, eikä minua pyydetty mukaan. Tuntuu siltä, että puukottivat selkään. Nyt vois sanoa, että ei ole yhtään kaveria. Varsinkin nyt korona-aikaan on alkanut masentaa ihan kunnolla.

Mullakin nää kaverit on löytäny uusia ja kiinnostavampia tuttuja ja musta on tullut varakaveri jota nähdään jos kukaan muu ei ehdi.

Ap

Vierailija
16/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako sua, että täytän tänä vuonna vasta 24? Oon siis se, joka asuu Treen lähistöllä :D Jossai kikissä voitais vrm alussa jutella

Vierailija
17/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako sua, että täytän tänä vuonna vasta 24? Oon siis se, joka asuu Treen lähistöllä :D Jossai kikissä voitais vrm alussa jutella

No ei, ellei sua haittaa että oon näin vanha 😁

Ap

Vierailija
18/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kovin vanha vielä oo :D onko sulla käyttäjää kikissä?

Vierailija
19/19 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä kovin vanha vielä oo :D onko sulla käyttäjää kikissä?

Juu. kaisu_nn nimellä löytyy :)

Ap