Muistatteko miestä miestenpäivänä?
Huomenna on taas miestenpäivä! Ite ajattelin yllättää oman miehen tekemällä sille aamupalan valmiiks. Ostin sen lempi aamupala tarvikkeita, kreikkalaista Jogurttia, graavilohta, tummaa leipää ja munakokkelia :)
Ja koska haluun ite suklaata niin ostin sille myös sen lempi suklaata jos pääsisin osingoille!
Kommentit (48)
En. Ei meillä vietetä miesten tai naisten päiviä. Onhan niitä vaikka koirien ja korvspuustien päiviäkin. En jaksa viettää kaikkia.
Mies ja aviomies olen mutta lienee paha dementia kun en muista edes kuulleeni moista. En kyllä tiedä meidän kissan syntymäpäivääkään.
Ei ole miestä. Ne ovat niin uusia juhlapäiviä, etten pysy perässä. On tullut monia uusia juhlia. Lisäksi vanhat. Montako sitten jaksaa tai muistaa, ellei merkitse kalenteriin. Jos se innostaa mikä ettei.
Muistan. Tehdään aamupala ja töiden jälkeen teen kunnon päivällisen. Illaksi kootaan juustotarjotin.
Annan lahjaksi tilaamani olutjoulukalenterin 😄
Meille nämä naisten- ja miestenpäivät sun muut on mukavia syitä kiireisen arjen keskellä pysähtyä hemmottelemaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja aviomies olen mutta lienee paha dementia kun en muista edes kuulleeni moista. En kyllä tiedä meidän kissan syntymäpäivääkään.
No nyt kuulit. Kansainvälinen miestenpäivä on vastine naistenpäivälle :)
Just oli isänpäivä, en jaksa heti uudelleen. Voin kyllä onnitella, se ei vaadi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miestä. Ne ovat niin uusia juhlapäiviä, etten pysy perässä. On tullut monia uusia juhlia. Lisäksi vanhat. Montako sitten jaksaa tai muistaa, ellei merkitse kalenteriin. Jos se innostaa mikä ettei.
24 vuotta vietetty miestenpäivää, että en nyt tiedä onko niin uusi juttu 😄 Mutta ymmärrän pointin. Vähemmän tätä miestenpäivää nostetaan esille esim. somessa.
Ei yllätä, että palstan miesvihaajat ei juhli miehiä.
Minulle riittäisi muistamiset jouluna ja synttäreillä. Arki arkena ja juhla juhlana, nämä jatkuvat erityispäivät vievät mielestäni merkkipäivien erityisyyden. Siis nainen olen, äitienpäivänä lasten muistamiset riittää enkä ole oppinut naistenpäivän merkitystä. Ollaan kaikki parhaimpia itsejämme!
Muistan samalla tavalla kuin mies naistenpäivänä eli en mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kostonhimoinen suomiakka.
Pidän huolen että reikäni on puhtaat ja rasvattuna miehen käyttöön koko päivän.
Ajatttelin ensin toivottaa miehelle hyvää miestenpäivää, mutta taidanpa tehdä sen samoin miten mies huomioi naistenpäivän. En siis sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24 vuotta vietetty miestenpäivää, että en nyt tiedä onko niin uusi juttu 😄 Mutta ymmärrän pointin. Vähemmän tätä miestenpäivää nostetaan esille esim. somessa.
Jep 😁 miestenpäivää ei moni tiedä, mut jännä kuinka moni tietää kuitenki tän "pihvisuikkaripäivän" jota vastaan ite oon monestakin syystä, mut varsinkin koska minkään päivän ei tulis painostaa ketään seksiin. Koko päivä on muutenkin osan miehistö mielestä naistenpäivän vastine vaikka miehillä on miestenpäivä josta he ei vaan tiedä. Tai sit vaihtoehtosesti vastine ystävänpäivälle, joka taas on sukupuolesta riippumaton päivä, joten miksi miehet tarvitsee tälläsen ylimääräsen epäeettisen päivän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostonhimoinen suomiakka.
Kostonhimoinen? Nainenhan kunnioittaa miehen mielipidettä, että juhlapäivät on pelkkää hössötystä. Miksi hänen pitäisi saada mies kiusaantumaan?
Mistä voi ostaa valmista munakokkelia?
En.