Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi viet lapsesi päiväkotiin nyt, jos olet itse vapaapäivällä/työtön?

Vierailija
08.04.2020 |

Vahva suositus, että pitäisi pitää lapset kotihoidossa jos pystyy hoidon kotona mitenkään järjestämään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt vai normaalisti? Ei mun lapsi ole nyt päiväkodissa, mutta normaalitilanteessa on 3–4 päivää viikossa. Hoitopäivät sovitaan etukäteen, enkä mä aina tiedä mun työtilanteesta. Joskus lapsi on kotona, kun mä teen töitä, joskus mä oon kotona tekemättä töitä, kun lapsi on päiväkodissa. En näe ongelmaa.

Vierailija
2/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt vai normaalisti? Ei mun lapsi ole nyt päiväkodissa, mutta normaalitilanteessa on 3–4 päivää viikossa. Hoitopäivät sovitaan etukäteen, enkä mä aina tiedä mun työtilanteesta. Joskus lapsi on kotona, kun mä teen töitä, joskus mä oon kotona tekemättä töitä, kun lapsi on päiväkodissa. En näe ongelmaa.

Kuten otsikossa luki: nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin ihmettelen!! Yhä edelleen on kotona olevien vanhempien lapsia hoidossa! Miten tyhmä ja itsekäs pitää ihmisen olla!

Vierailija
4/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viekö ne. Hyvin tyhjiltä nuo päiväkotien pihat vaikuttaa.

Vierailija
5/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuljin päiväkodin pihan ohi ja siellä neljä naista nojaili aitaan kolmen lapsen kanssa.

Vierailija
6/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi olla paljon kireämpi kontrolli siihen kuka saa tuoda lapsensa päiväkotiin. Vain kriittisten alojen työntekijöille lupa, jos eivät pysty kotona muuten huolehtimaan lapsensa hoidosta. Jos toinen vanhemmista ei ole kriitisellä alalla ja sellainen on kotona, lapsen pitäisi jäädä kotihoitoon. Tai jos vanhempi on kriittisellä alalla ja toinen ei, hän voisi edes yrittää sovittaa työvuoronsa niin, ettei lasta tarvitse tuoda hoitoon ja puolison kanssa vuorotella hoitoa. Nyt on liikaa niitä, jotka eivät edes yritä sovitella työvuorojaan puolisonsa kanssa siten, että lapsi voisi jäädä kotiin. Ja liikaa niitä avuttomia, jotka eivät saa lapselleen ruokaa pöytään ilman yhteiskunnan tukea. 

Vierailija
7/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mammoista toinen sanoi, että heidän rutiinit menisivät sekaisin.

Toisella kuulemma, niin paljon kotitöitä ettei pysty aktivoimaan lapsiaan tarpeeksi (miehensä on myös kotona). Ja koska heillä on oikeus viedä lapset päiväkotiin, koska sitä ei ole kielletty.

Näin Herran vuonna 2020.