Koetko kelpaavasi sellaisena kuin olet?
Kommentit (28)
En koe ja myös tiedostan sen. Mistäkö moinen tieto? Ikää 31 ja yksikään mies ei ole halunnut musta kun kertapanon.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies ei kelpaa sellaisenaan.
M
Kelpaavan? Mitä itsensä aliarviointia
Miksi pitäisi kelvata muille? Kelpaan paremmin kuin hyvin itselleni, ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe. Terapeuttikin vaatii minua kehittämään aivan toisenlaiseksi kuin mitä olen.
Älä lannistu. Niiden ammatti on tehdä ihmisistä huonovointisia ja itsestään eksyneitä. Olet hyvä just noin!
Kiitos. Terapeutti maalailee kovasti että tulevaisuudessa asiat voisivat olla niin ja näin jos opin hyväksymään sitä ja tätä. Itse olen pohtinut paljon sitä vaihtoehtoa, että ehkä en kovin paljon tule muuttumaan. Oppisinko hyväksymään sen etten hyväksy kaikkea jne. Terapeuttia tämä ei kuitenkaan tunnu miellyttävän. Mutta kuka voi ylipäätään etukäteen tietää miten muuttuu persoonana ja millä aikataululla? Tuntuu turhalta kauheasti pohtia että miten asiat tulevaisuudessa voivat olla kun kukaan ei sitä tiedä, mutta sitten saan pyyhkeitä pessimististisestä asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kyllä. Muille en.
Sama. Näkyy siinä että seuraani vältellään (jo ennen koronaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kyllä. Muille en.
Sama. Näkyy siinä että seuraani vältellään (jo ennen koronaa)
Sama vika. On tullut sellainen olo etteivät ihmissuhteet vain ole minua varten. - eri
Kaikki riippuu itsestäsi. Onko sinulla haluaa kehittää itseäsi ja ehkä päivittää tietotaitojasi? Teet niin kuin parhaaksi näet, älä anna ulkopuolisten painostaa itseäsi. Tutkiskele rauhassa omaa itseäsi, tuntemuksiasi ja käy keskustelua luotettavan henkilön kanssa. Moni asia/ elämän solmukohta avautuu omassa mielessä, kun niistä saa avoimesti jutella jollekin. Myös tieto on valtaa. Voithan rauhassa ottaa asioista selvää, vaikka päätyisitkin kielteiseen ratkaisuun. Silloin ainakin tiedät miten toimia, jos mielesi muuttuu.