Haluaisin nännilävistykset ja kysyin miesystävältä mielipidettä
Heitti vain vastakysymyksen, että miltä ne näyttää sitten kun saan hänen lapsensa. Ollaan nyt kuukausi tapailtu ja tää puhuu jo lapsista vaikka tietää, etten ole lapsirakas ihminen.
Kommentit (29)
otanelävistykset kirjoitti:
Siis mitä helvettiä nää vastaukset ja peukutukset on? Pakko olla vitsi...
Eihän kukaan täyspäinen ihminen oikeesti ajattele, että esim. lävistyksiä valitessa tulisi miettiä "kuinka monelle miehelle se on turnoff", tai että on RELEVANTTIA ajatella miltä seurustelukumppanin mikä tahansa näyttää 40 vuoden päästä!
Ja viskaa se äijä mäkeen ennen kuin kiinnyt siihen liikaa. Jos se on jo 1kk jälkeen tapahtunut ja mietit vakavissasi näitä juttuja, niin sitä suuremmalla syyllä ole ihan itseksesi vaan. Ihan normaalilla aivotoiminnallakin varustettuja miehiä on olemassa, ja sinullekin sellainen irtoaa! Palkitset sitten itsesi niillä lävistyksillä, kun olet kerännyt tarpeeksi itsekunnioitusta ja ymmärrät, että olemalla rohkeasti oma itsesi ja sellainen kuin haluat olla, löydät parhaan kumppanin itsellesi.
Ei sitten kannata olla ullikoimassa omaa kelpaamattomuuttaan ja hinkua jonon jatkona mielialalääkkeiselle varhaiseläkkeelle, jos muokkaa itsestä ehdoin tahdoin epäviehättävän. Nuorella ja kauniilla naisella, jotkut turnoffit vielä ovat siedettäviä, mutta kulahtaneemmilla tapauksilla ei kerrassaan mitään kompensoivia tekijöitä. Ja sitä todellakin kannattaa miettiä miten vanhemmiten harakatkin nauraa kylän raittia rollaattorilla nilkuttaessa.
Voimafantasioille on aikansa ja paikkansa, mutta joskus kannattaisi hiukan pidätellä hevosta, eikä laukata suin päin kohti rotkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat...9 ja kuukauden seurustelun jälkeen lapsista puhuva mies on lähinnä pelottava.
Kyllä itse ainakin uudessa suhteessa tahdon aika nopeasti saada tietää jos toinen ei haluaisi lapsia. Itse tahdon lapsia ja en tahtoisi pidempään roikkua suhteessa jossa ei haluamaani tulevaisuutta. Ymmärsin kuitenkin, että ap:n järkytys tuli lähinnä siitä, että antanut jo ymmärtää ettei halua lapsia.
Tämä tosiaan, että nyt jo puhuu lapsista järkyttää. Kuitenkin ollaan tunnettu aika pitkään ja mies on ollut mun tukena ja mä olen ollut hänen tukenaan, kun on ollut vaikeaa.
Nyt vihdoin viimein ollaan alettu tapailemaan ja teemme toisemme onnelliseksi, mutta en vielä ole valmis miettimään lapsia.
Ap
Lucky-Leevi kirjoitti:
otanelävistykset kirjoitti:
Siis mitä helvettiä nää vastaukset ja peukutukset on? Pakko olla vitsi...
Eihän kukaan täyspäinen ihminen oikeesti ajattele, että esim. lävistyksiä valitessa tulisi miettiä "kuinka monelle miehelle se on turnoff", tai että on RELEVANTTIA ajatella miltä seurustelukumppanin mikä tahansa näyttää 40 vuoden päästä!
Ja viskaa se äijä mäkeen ennen kuin kiinnyt siihen liikaa. Jos se on jo 1kk jälkeen tapahtunut ja mietit vakavissasi näitä juttuja, niin sitä suuremmalla syyllä ole ihan itseksesi vaan. Ihan normaalilla aivotoiminnallakin varustettuja miehiä on olemassa, ja sinullekin sellainen irtoaa! Palkitset sitten itsesi niillä lävistyksillä, kun olet kerännyt tarpeeksi itsekunnioitusta ja ymmärrät, että olemalla rohkeasti oma itsesi ja sellainen kuin haluat olla, löydät parhaan kumppanin itsellesi.
Ei sitten kannata olla ullikoimassa omaa kelpaamattomuuttaan ja hinkua jonon jatkona mielialalääkkeiselle varhaiseläkkeelle, jos muokkaa itsestä ehdoin tahdoin epäviehättävän. Nuorella ja kauniilla naisella, jotkut turnoffit vielä ovat siedettäviä, mutta kulahtaneemmilla tapauksilla ei kerrassaan mitään kompensoivia tekijöitä. Ja sitä todellakin kannattaa miettiä miten vanhemmiten harakatkin nauraa kylän raittia rollaattorilla nilkuttaessa.
Voimafantasioille on aikansa ja paikkansa, mutta joskus kannattaisi hiukan pidätellä hevosta, eikä laukata suin päin kohti rotkoa.
Ritva, palaa takaisin 40-luvulle ja pysy siellä.
Vierailija kirjoitti:
No oma päätöksesihän tuo on. Jos sinulla on jo ennestään lävistyksiä ja tatuointeja niin tuskin se on miehelle mikään kovin suuri shokki jos lävistät nännisi. Tai jos noin pieni asia on hänelle aivan ylitsepääsemätön niin voisi olla aika vaihtaa miestä.
Tuskin on ylitsepääsemätön asia. Mutta miehen reaktio asiaan oli pelottava.
Ap
Mielestäni nännilävitykset on ihan perseestä käytännössä. Voihan ne näyttää ihan kivoilta, mutta ei kiinnosta hipelöidä mitään metallia saati pitää niitä suussa. Itse pidän niitä isona miinuksena naisella. Olen siis seutustellut pitkään naisen kanssa, jolla oli lävistykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oma päätöksesihän tuo on. Jos sinulla on jo ennestään lävistyksiä ja tatuointeja niin tuskin se on miehelle mikään kovin suuri shokki jos lävistät nännisi. Tai jos noin pieni asia on hänelle aivan ylitsepääsemätön niin voisi olla aika vaihtaa miestä.
Ap
Miten niin? Itse kysyit ja hän vastasi melkosuoraan, että pitää ideaa huonona. Rehti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiten niin? Itse kysyit ja hän vastasi melkosuoraan, että pitää ideaa huonona. Rehti mies.
Ei vaan mies alkoi puhumaan miten ap:n pitää synnyttää hänelle lapsia. Kuukauden seurustelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tatuointeja tai muita lävistyksiä? Entä miehellä?
Kolme tatuointia ja muutama lvistys. Miehellä ei ole. Tykkää kuitenkin mun lävistyksistä eikä tatuointejakaan vastaan ole.
Ap
Onko yksi niistä tatuoinneista pakarassa oleva "Kouvolan paras perse"?
Kyllä itse ainakin uudessa suhteessa tahdon aika nopeasti saada tietää jos toinen ei haluaisi lapsia. Itse tahdon lapsia ja en tahtoisi pidempään roikkua suhteessa jossa ei haluamaani tulevaisuutta. Ymmärsin kuitenkin, että ap:n järkytys tuli lähinnä siitä, että antanut jo ymmärtää ettei halua lapsia.