Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilainen suhde

08.04.2020 |

Löydänkö näin kohtalotovereita, neuvoja, tukea?

Takana pitkä suhde (11 v) ja lähes alusta saakka mies on halunnut, että seikkailen muiden miesten kanssa. Tähän syynä ollut se, että mies ollut seksin suhteen se haluttomampi osapuoli ja on halunnut taata minulle hyvää seksiä. Myöntänyt myös sen, että saa suurta tyydytystä tästä.

Olenkin tätä mahdollisuutta vuosien varrella silloin tällöin käyttänyt, mutta mieheni mukaan en kuitenkaan tarpeeksi.

Hän haluaisi, että tapaisin erilaisia miehiä (eri-ikäisiä, erilaisia juttuja haluavia jne. ), tällä hetkellä tuntuu, että se tavallinen seksi ei enää riitä. Haluaisi myös osallistua seikkailuihin siten, että kertoisin mitä heidän kanssa olen tehnyt, haaveena myös päästä katselemaan tai saada ainakin kuvamateriaalia (nämä minullekkin ok).

Tämä on hänelle pakkomielteistä, itsekin sen myöntänyt ja koko ajan lähtee lapasesta enemmän.

Minulle riittäisi oman puolisoni läheisyys, kosketus, rakkaus, mutta hän on sitä mieltä, että jos en käy vieraissa jne, niin tämä suhde ei tyydytä häntä ja ajaudutaan eroon.

Tiettyyn rajaan asti tää ”leikki” on kivaa, mutta nyt miehen toiveet ja vaatimukset hallitsee liikaa meidän suhdetta. Ja tietysti mieltä kaihertaa miehen ”uhkailu” erolla.

Mitä mieltä olette? Miten toimisitte? Onko minulla kohtalotovereita?

Voisiko tästä vielä saada kivan yhteisen leikin ilman, että se häiritsee tai vahingoittaa meidän välistä suhdetta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi miehellesi vain objekti. Et subjekti. Teillä taitaa olla aika pintapuolinen suhde.

2/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kokisi ihan noinkaan.

Ollaan yhdessä koettu monenmoista, iloa ja surua. Meillä on hauskaa yhdessä, harrastetaan kaikenlaista yhdessä ja erikseen.

Seksissä ei vaan halut kohtaa siten, kun haluaisin.

Toki tää on iso ongelma meillä ja sitä tietysti haluaisimme korjata.

Keskustellaan asioista tosi avoimesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma teillä varmaan on juurikin tuo että asiasta on tullut pakkomielle miehellesi.

Se että miehesi kiihottuu tuollaisesta ei ole harvinaista ja itselläkin on samanlaisia fantasioita. Ja kuulostaa hienolta jos sinäkin olet voinut nauttia seikkailuista.

Kannattaisi miettiä seksuaaliterapiaa miehelle. Tai parisuhdeterapiaakin ehkä. Pakkomielle ei ole hyvä eikä se helpotu vaikka kuinka lisäisit seikkailuja

Vierailija
4/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

5/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mies45 asiallisesta vastauksesta!

Näin minäkin asiaa olen pohtinut.

Täytyy ehdottaa, josko yhdessä kävisimme terapeutilla.

Vierailija
6/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kuulostaisi houkuttelevalta jos oma mies samanlaista haluaisi

Vierailija
7/7 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän vastaava tilanne. Eli mies haluaisi minun kiihottuvan hänen seikkailuistaan. En ole mustasukkaista tyyppiä eli varsinaisesti minua ei haittaa. Määrällisesti miehen sekstailut muualla ovat kuitenkin minulta itseltäni pois ja se häiritsee. Minua taas ei kiinnosta yhtään lähteä itse seikkailemaan.

Ei minulla ole oikein vastausta. Toisaalta olen ehkä jo vähän alkanut vieraantua miehestä siksi, etten kerta kaikkiaan usko hänen muuttuvan. Ja että saatan jossakin vaiheessa katkeroitua siitä, että olen elänyt osittaisessa selibaatissa miehen pannessa menemään toisaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme