Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä olisi hyvä paikka hieman puhaltaa, mutta väärinymmärtäjät ja täydelliset ärsyttävät tahoillaan!

kuhan mietin
08.04.2020 |

Olen viime päivinä lukenut tätä palstaa enemmän. Minulla on tilanne, että olen eläkkeellä ja asun yksin. Täydellinen en ole koskaan ollut, mutta ymmärrystä riittää siihen, että tämän koronan vuoksi monen tilanne kotona on kaikkea muuta kuin normaali.
Muutama viikko sitten monella oli arki aivan muuta, kuin mitä se on tänä päivänä. Monasti ihmiset, jotka jäävät eläkkeelle, joutuvat tavallaan tutustumaan siihen kumppaniinsa uudelleen. Hakemaan erilaisia rutiineja. Tilannetta ei ihan voi verrata, mutta onhan tämä uusi tilanne erikoinen, jopa pelottava.
Mun sympatiat on niiden puolella, jotka yrittävät epänormaalissa tilanteessa tehdä elämästä mahdollisimman normaalia.
Jälkiviisas voi olla myöhemmin. Jos joku olisi kuukausia sitten kertonut että arkielämä tulee olemaan sulloutumista perheen kanssa neljän seinän sisälle, niin kukaan tuskin olisi ymmärtänyt mitä se käytännössä on.
Minä toivon tsemppiä kaikille. Ja jos ei voi sanoa tai kirjoittaa mitään positiivista, niin voisiko jättää sen arvostelemisen ja ärsyttämisen vähemmälle.
Kiitos, olen "puhunut".

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla