Otan eristysajan kuntoilun kannalta ja syön hyvin. Saapa työkaverit nähdä syksyllä sitten 30 kiloa kevyemmän minän!
Olen laihtunut jo 92 kilosta 87 kiloon. Tavoitteena olisi päästä ainakin normaalipainoon, joka on pituiselleni naiselle 70 kiloa. Jos kesä on lämmin ja lomalla ehtii tiristää kiloja nopeammin, niin eipä se 62 kiloa mikään täysin mahdoton tehtävä ole.
Meillä on jo päätetty pysyä etätöissä kesäkuunkin ajan ja heinäkuu on lomaa, joten elokuussa seuraavan kerran töihin! Tässä on melkein neljä kuukautta aikaa.
Kommentit (10)
Laskinpa nyt kuitenkin, onko tämä realistinen tavoite. 16 viikkoa aikaa elokuun ensimmäiseen työpäivään syksyllä. Puoli kiloa viikossa tarkoittaisi sitä, että paino olisi 79 kiloa syksyllä. Kilo viikossa meinaisi 71 kiloa. 62 kiloa pitäisi mennä jo reilu 1,5 kilon vauhtia. Ehkä se on jo liikaa, vaikka aikaa onkin..
ap
Hienoa.
Itsellänikin on paino tippunut karanteeniaikana. Käyn harvemmin kaupassa, joten herkkuja ei ole tarjolla kuin kerran viikossa. Työpaikan pullakahvit ovat nyt poissa arjesta. Muutos näkyy yllättävän nopeasti, 3 kg pudonnut.
Tämä on näitä koronan harvoja positiivisia vaikutuksia.
Monella eristys on nostanut painoa, kun työ on ollut liikkuvaista tai työpaikalle on menty juosten/kävellen/pyörällä ja nyt möllötetään kotona. Kotona tulee myös helposti naposteltua vaikka mitä, kun ei ole ketään näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Laskinpa nyt kuitenkin, onko tämä realistinen tavoite. 16 viikkoa aikaa elokuun ensimmäiseen työpäivään syksyllä. Puoli kiloa viikossa tarkoittaisi sitä, että paino olisi 79 kiloa syksyllä. Kilo viikossa meinaisi 71 kiloa. 62 kiloa pitäisi mennä jo reilu 1,5 kilon vauhtia. Ehkä se on jo liikaa, vaikka aikaa onkin..
ap
Olet oikeassa, ei pidä olla liian ahne ettei homma mene sen takia pieleen. Painoa pudottaneena totean että alkuun paino tippuu nopeammin kuin pitkässä juoksussa. Turhautumisia tulee eteen. Palastele tavoite vaikka niin että vuoden kuluttua olisit tavoitepainossasi.
Vähän samat ajatukset täälläkin. Aloitin painonpudotuksen jo ennen korona-aikaa, mutta on eristäytyminen kyllä vauhdittanut urakkaani. Yhteensä nyt 13 kiloa lähtenyt ja toinen samanmoinen pitäisi vielä laihtua.
Ei tämä ole syksyllä vielä ohi. Tai sanotaan että minkä vuoden syksyllä?
Tsemppiä sulle! Onnistut varmasti.
Minä en käytä vaakaa mutta olen laihtunut reilun vaatekoon, olen nyt pari kuukautta lenkkeillyt joka päivä ja siivonnut enimmät sokerit pois. Aloitin myös jumpan ja kiinteytymistä näkyy jo.
Ihana täällä maalla kun lenkkeillä voi yllin kyllin ja se on tosi tehokasta.
Mahtava tavoite ja ihailtavan positiivinen suhtautuminen nykytilanteeseen, paljon tsemppiä!! 💪
Tuo on hyvä tavoite koronakaranteeniin