Onko perjantai vapaapäivä
Kommentit (16)
Jos sinulle maanantai on vapaa, niin on myös perjantai. Vuorotyöläisillä ja muuten viikonloppu- ja pyhätöitä tekevillä on sitten omat alakohtaiset sääntönsä.
No sehän riippuu siitä onko sinulla töitä silloin. Aika monelle on vapaapäivä, aika monelle ei.
Mitä sun työpaikalla on sovittu? Siis tarkoitan, että onko sulla työvuoro silloin? Silloin se ei ole vapaa, pyhäpäivähän se pitkäperjantai on. Mulla on töitä silloin, itse asiassa koki pääsiäisen olen töissä. Vapailla sitten pääsiäisen jälkeen. Kuinka voi olla noin avuton, kuinka muuten pärjäät elämässä noin niinkun muuten?
On, silloin Jeesus naulattiin ristille ja roikkui siellä, joten vapaapäivä virka-aikaan työskenteleville.
Katso työvuorolistasta, ei me sitä voida tietää.
Jäät perjantaina ylitöihin.
T: Pomo.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle maanantai on vapaa, niin on myös perjantai. Vuorotyöläisillä ja muuten viikonloppu- ja pyhätöitä tekevillä on sitten omat alakohtaiset sääntönsä.
2 tarkentaa. Ensimmäinen lause koskee siis niitä ihmisiä, joiden säännöllinen työaika on maanantaista perjantaihin ja joilla arkipyhät ovat vapaapäiviä.
Ja kuten sanottu, vuorotyössä on sitten omat säännöksensä, eli jos työvuoro on perjantaina ja työpaikka on auki, niin silloin ei ole vapaapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mainio palsta.
Aina piristää päivää, kun ihmiset eivät osaa tai halua käyttää esimerkiksi Googlen hakupalveluja. Nopeammin ja oikeamman vastauksen saisi muualta, mutta täältä saa huvittavimmat vastukset :)
On ja huomenna on vain viiden tunnin työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
On ja huomenna on vain viiden tunnin työpäivä.
Ja tämä on työpaikkakohtainen etu. Vain yhdellä työnantajalla ikinä olen päässyt nauttimaan tällaisesta ylellisyydestä, että kiirastorstai ja uudenvuoden aatto ovat puolikkaita työpäiviä. Muualla ne ovat ihan normaalipituisia päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mainio palsta.
😆 Jep. Tähän jää koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Useille ihmisille tosiaan on myös pitkäperjantai vapaapäivä.
Mutta ei kaikille. Kannattaa vielä varmistaa pomolta työvuorot.
Useille ihmisille tosiaan on myös pitkäperjantai vapaapäivä.