En pääse yli mieheni ihastumisesta
Pitäisikö erota vain? Asian selviämisestä on jo kohta vuosi. Nainen muutti toiselle paikkakunnalle ja näin ollen häipyi kuvioista. Mitään ei heidän välillään tapahtunut muuta kuin flirttiä ja työpaikalla paljon yhdessä vietettyä aikaa kun olivat samalla työpisteellä. Mieheni viestitteli naiselle ja soitteli joka aamu kun olivat samassa pisteessä jotta voivat aloittaa aamun ja työt yhdessä tupakkapaikalta. Mieheni salasi tämän ihaatuksensa minulta täysin ja sain tietää kun luin viestit puhelimesta. Kyayin ennen sitä monia kertoja onko ihastunut toiseen ja sain aina vastauksen ettei ole. Asiaa ei koskaan selvitetty kunnolla koska mieheni ei osaa asioista puhua. Toisti vain mantraa että rakastaa ja mitään ei heidän välillään tapahtunut.käski lopulta lopettaa asiasta vatvomisen. Mies on ollut hyvä mutta en saa luottamusta takaisin. En luota että mies ei tekisi samaa uudestaan ja jos ihastus olisikin molemminpuolista niin mies pettäisi. En jaksa tätä epävarmuutta ja tietoa siitä että toinen voi kirkkain silmin valehdella päin naamaa. Asia kalvaa ja olen siksi nykyään välillä äreä ja epävarma. Ei tälläinen minusta ole enää hyvä. Neuvoja ja kokemuksia miten asian kanssa kannsttaisi toimia? Ja se että ihastuu pitkässä liitossa on minusta ihan ok ja ymmärrettävää mutta se että sitä ruokkii itselleen ja salaa puolisoltaan...tämä taitaa olla se kompastuskivi asiassa minulla. En ymmärrä miten ennen niin luotettava ja oikeamielinen mieheni pystyi toimimaan näin.auttakaa!
Ei vaikuta hyvältä, jos mies ei suostu keskustelemaan. Oma puolisoni käytös muuttui taannoin yhtäkkiä, menot lisääntyivät, harrastuksissa vietettiin kaikki liikenevä aika ja puhelinta ei laskenut silmistään. Tosiasiassa oli tavannut harrastuksen parista naisen, johon oli ihastunut. Minä olin kuulemma vainoharhainen, kun kyselin asiasta. Totuus paljastui myöhemmin, eli puolin ja toisin oli ihastumista, tapaamisia ja yhteisiä työmatkoja. Kaikki tietysti minun selän takana. Minua kohtaan miehen käytös oli paikoin todella ilkeää, toki oman toimintansa oikeuttaakseen. Yritin kaikkeni, että olisin saanut liittoni pelastettua, mutta eihän sitä yksin voi tehdä. Myöhemmin paljastui, että mies oli myös pettänyt minua työkaverinsa kanssa. Lopulta en enää jaksanut puhumattomuutta, paskaa ja välinpitämätöntä käytöstä, vaan ilmoitin haluavani erota. Ilmeni, että silloin oli taas uusi nainen, yhteinen tuttava, ällöttävän viestittelyn ja mielenkiinnon kohteena. Ei kannata tuhlata aikaa huonossa suhteessa, tulee vain paha mieli. Itse jaksoin aivan liian pitkään.