En pääse yli mieheni ihastumisesta
Pitäisikö erota vain? Asian selviämisestä on jo kohta vuosi. Nainen muutti toiselle paikkakunnalle ja näin ollen häipyi kuvioista. Mitään ei heidän välillään tapahtunut muuta kuin flirttiä ja työpaikalla paljon yhdessä vietettyä aikaa kun olivat samalla työpisteellä. Mieheni viestitteli naiselle ja soitteli joka aamu kun olivat samassa pisteessä jotta voivat aloittaa aamun ja työt yhdessä tupakkapaikalta. Mieheni salasi tämän ihaatuksensa minulta täysin ja sain tietää kun luin viestit puhelimesta. Kyayin ennen sitä monia kertoja onko ihastunut toiseen ja sain aina vastauksen ettei ole. Asiaa ei koskaan selvitetty kunnolla koska mieheni ei osaa asioista puhua. Toisti vain mantraa että rakastaa ja mitään ei heidän välillään tapahtunut.käski lopulta lopettaa asiasta vatvomisen. Mies on ollut hyvä mutta en saa luottamusta takaisin. En luota että mies ei tekisi samaa uudestaan ja jos ihastus olisikin molemminpuolista niin mies pettäisi. En jaksa tätä epävarmuutta ja tietoa siitä että toinen voi kirkkain silmin valehdella päin naamaa. Asia kalvaa ja olen siksi nykyään välillä äreä ja epävarma. Ei tälläinen minusta ole enää hyvä. Neuvoja ja kokemuksia miten asian kanssa kannsttaisi toimia? Ja se että ihastuu pitkässä liitossa on minusta ihan ok ja ymmärrettävää mutta se että sitä ruokkii itselleen ja salaa puolisoltaan...tämä taitaa olla se kompastuskivi asiassa minulla. En ymmärrä miten ennen niin luotettava ja oikeamielinen mieheni pystyi toimimaan näin.auttakaa!
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, tupakoivasta weeteestä on aina syytä ottaa ero. Kertoo karua tarinaa kouluttamattomista junteista nämä tupakointitarinat. Yök.
Jaa. Minä poltan, olen maisteri. Veljeni tupakoi, on tohtori. Tunnen myös useampia kirurgeja jotka tupakoivat. Että se siitä taas.
Weetee-juntteja silti. Miksi haluatte keuhkosyövän tai keuhkoahtaumataudin? Ja vielä maksatte siitä? Oikeasti olette työttömiä spugeja.
Jaa. En tiennyt että weeteen määritelmään osumiseen riittää pelkkä tupakointi, mutta olkoon niin.
20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, tupakoivasta weeteestä on aina syytä ottaa ero. Kertoo karua tarinaa kouluttamattomista junteista nämä tupakointitarinat. Yök.
Jaa. Minä poltan, olen maisteri. Veljeni tupakoi, on tohtori. Tunnen myös useampia kirurgeja jotka tupakoivat. Että se siitä taas.
Weetee-juntteja silti. Miksi haluatte keuhkosyövän tai keuhkoahtaumataudin? Ja vielä maksatte siitä? Oikeasti olette työttömiä spugeja.
Jaa. En tiennyt että weeteen määritelmään osumiseen riittää pelkkä tupakointi, mutta olkoon niin.
20
Kyllä riittää. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20
Kiitokset. Olen siis ylpeästi weetee.
20
Ap ei varmaan kerro kaikkea? Mä en näe "mennäänkö tupakalle?" viesteissä mitään ihastusta. Siis työkaverille! Mies on puhunut oman versionsa tapahtumista ja sanonut, että ei ole ihastunut. Miten tuosta voi puhumista jatkaa, kun toisen vastaus on, että valehtelet!? Mäkin saatan sopia työkavereiden kanssa vaikka yhteisistä lounaista. Pitäisin kyllä jankutuksena jos siitä alettaisiin syyttää, että olen ihastunut ja flirttailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20
Kiitokset. Olen siis ylpeästi weetee.
20
👍
Eikö ap: llä ole koskaan ollut ketään vastakkaista sukupuolta olevaa työkaveria, jonka seurassa viihtyy muita paremmin ja jonka seuraan hakeutuu tauoilla? Ei siinä tarvitse sen kummempaa olla, joidenkin kanssa synkkaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20[/quote
Kuule palstalla riittää vähempikin, ei kuule nyt muu auta kuin muuttaa kouvolaan ja pakaraan tatuoida kouvolan paras perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20[/quote
Kuule palstalla riittää vähempikin, ei kuule nyt muu auta kuin muuttaa kouvolaan ja pakaraan tatuoida kouvolan paras perse.
Reipasta ylipainoa, sivukaljua, räikeää värjäystä ja legginssi-leoparditunikakomboa unohtamatta. :D Mulla on tää homma hallussa, älkää huoliko!
Ei vaan, oikeasti, kukkikaa kaikki weeteeprinsessat ja antakaa piutpaut vauvapalstan mussuttajille.
20
Menkää jonnekin chattiin jos haluatte haukkua toisianne tupakoinnin tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä koulutus tai työ ei takaa mitrnkään sivistystä. Kyllä se w&t-käytös ja tavat sieltä pilkottaa MOT
No mulle tapahtui täsmälleen sama. Oltiin oltu kolmatta vuotta yhdessä.
Vuoden verran oli pitänyt tuollaista samanlaista salasuhdetta (vannoi ettei ollut ”mitään” mutta en usko, en varmaan tiedä kaikkea) töissä. Oli pomona siellä ja pimpula sen alainen.
Meinasin myös erota, olisin lähtenyt heti jos oma autoni ei olisi ollut juuri tuolloin huollossa enkä saanut taksia, joka toinen päivä mietin ja suunnittelin eroa, pari kertaa lähdinkin suutuksissani vanhemmilleni jne. Näin meni noin kolme vuotta. Ei varmasti ollut kivaa aikaa kenellekään mutta tietenkään miehen tunteista en olisi vähempää voinut enää välittää.
Nyt aikaa on kulunut 5v siitä kun sain tietää. Asiat on aika ok, olen onnellinen taas ja tyytyväinen että jäin. En usko että parempiakaan on ja täysin yksin en vielä halunnut jäädä. Ehkä joskus, aika näyttää. Olen 36v siis.
Nyt meillä onnyhteinen pieni lapsi.
Jotain tuommoisessa menee ihmisessä sisältä rikki. Niin multakin ja tapahtuma muutti minua ja käytöstäni. Näin jälkikäteen ajateltuna olin se joka aina nöyrtyi ja halusin miellyttää miestä, koska naiivisti näin luulin että me molemmat tehtiin. No ei. Mies eli itsekkäästi ja reteästi elämäänsä, minä peesasin. Tämä asetelma muuttui - mies jäi odottamaan ja toivomaan etten jätä jne. Olen nykyään paljon itsekkäämpi (minä ensin, parisuhde ja mies sitten).
Ei mies tietenkään halua puhua asiasta, kun tietää tehneensä tyhmästi.
Ja onko se oikeasti ohi? Eihän paikkakunnan vaihdos välttämättä suhdetta katkaise. On vain paljastumisen jälkeen varovaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20[/quote
Ties vaikka olis jo?
Vierailija kirjoitti:
No mulle tapahtui täsmälleen sama. Oltiin oltu kolmatta vuotta yhdessä.
Vuoden verran oli pitänyt tuollaista samanlaista salasuhdetta (vannoi ettei ollut ”mitään” mutta en usko, en varmaan tiedä kaikkea) töissä. Oli pomona siellä ja pimpula sen alainen.
Meinasin myös erota, olisin lähtenyt heti jos oma autoni ei olisi ollut juuri tuolloin huollossa enkä saanut taksia, joka toinen päivä mietin ja suunnittelin eroa, pari kertaa lähdinkin suutuksissani vanhemmilleni jne. Näin meni noin kolme vuotta. Ei varmasti ollut kivaa aikaa kenellekään mutta tietenkään miehen tunteista en olisi vähempää voinut enää välittää.
Nyt aikaa on kulunut 5v siitä kun sain tietää. Asiat on aika ok, olen onnellinen taas ja tyytyväinen että jäin. En usko että parempiakaan on ja täysin yksin en vielä halunnut jäädä. Ehkä joskus, aika näyttää. Olen 36v siis.
Nyt meillä onnyhteinen pieni lapsi.
Jotain tuommoisessa menee ihmisessä sisältä rikki. Niin multakin ja tapahtuma muutti minua ja käytöstäni. Näin jälkikäteen ajateltuna olin se joka aina nöyrtyi ja halusin miellyttää miestä, koska naiivisti näin luulin että me molemmat tehtiin. No ei. Mies eli itsekkäästi ja reteästi elämäänsä, minä peesasin. Tämä asetelma muuttui - mies jäi odottamaan ja toivomaan etten jätä jne. Olen nykyään paljon itsekkäämpi (minä ensin, parisuhde ja mies sitten).
Hyvä ettet ole kynnysmatto enää, mutta mikä ihme alunperinkään motivoi kitkuttamaan elämäänsä vuosia pskassa suhteessa? Ja jopa penskan vääntämään siihen?
Suurin ongelma on se, ettette ole selvittäneet asiaa perin pohjin. Keskustelkaa asiasta. Paljon!
Ei asiat korjaannu sillä, että ne lakaistaan maton alle, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma on se, ettette ole selvittäneet asiaa perin pohjin. Keskustelkaa asiasta. Paljon!
Ei asiat korjaannu sillä, että ne lakaistaan maton alle, päin vastoin.
Onpa nyt aika turha ohje, kun osa ongelmaa on nimenomaan, että mies ei puhu eikä halua puhua.
Kaksi eriävää ajatusta, toinen on, että ap on vainoharhainen nainen, joka ei hyväksy edes miehen työkaverin kanssa viestittelyä, oli tämä sitten nainen, mies tai Håkan. Ap:lla on liikaa aikaa kyylätä miestä ja kärpäsestä tulee härkänen. Miehen mielestä mitään ei ole tapahtunut, koska oikeasti mitään ei ole tapahtunut.
Tai sitten on tapahtunut paljonkin ja miehellä on juttuja ollut ja tulee olemaankin, mutta koska ap on ihan ok vakipilde ja arki on ihan kohtalaista, niin menköön nyt näin.
Kuulostaa siltä, että olivat vain työkavereita. Kuvittelet ihastumisen päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap: llä ole koskaan ollut ketään vastakkaista sukupuolta olevaa työkaveria, jonka seurassa viihtyy muita paremmin ja jonka seuraan hakeutuu tauoilla? Ei siinä tarvitse sen kummempaa olla, joidenkin kanssa synkkaa paremmin.
Totta! Mä jotenkin automaattisesti oletin, että niissä viesteissä olisi ollut jotain ihastuksen ilmaisua! Mutta onko tosiaan vaan ollutkin kyse siitä että työkaverin kanssa nyt vaan synkkasi? Kyllä mäkin oon viestittellyt työkaverin kanssa jopa vapaalla...Ilman mitään flirttiä.